Sigarenplatform

Het is momenteel 17 Apr 2024, 01:01

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 17 Aug 2014, 21:05 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Rutger schreefColon
Bolletje schreefColon
Toch wel raar dat hier enkel en alleen updates over Cubaanse sigaren te zien zijn....volgens mij zijn er nog meer sigaren bekend? Waarom staan die er dan niet bij Rutger? Of probeer je hier mensen enkel met Cubaanse sigaren te lokken? 8)

De andere sigaren:

Tatuaje Tattoo
Camacho Corojo
La Antiguedad


Het is volgens mij geen geheim dat de meerderheid op platform over het algemeen vooral benieuwd is naar wat Cubacigar daar gaat presenteren Tim ;)


De meerderheid rookt ook non-Cubans en een hoop mensen zijn dan vast benieuwd naar de rest van de sigaren. Is dan jammer dat je die mensen dan niet informeert. Er zijn naast de actieve mensen ook een hoop stille lezers. :wink: geeft verder niet. Heb de andere sigaren er bij gezet. 8)

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Aug 2014, 19:15 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Nov 2009, 23:48
BerichtenCOLON 2331
WoonplaatsCOLON Playa del Almeros
Rutger schreefColon
Bolletje schreefColon
Toch wel raar dat hier enkel en alleen updates over Cubaanse sigaren te zien zijn....volgens mij zijn er nog meer sigaren bekend? Waarom staan die er dan niet bij Rutger? Of probeer je hier mensen enkel met Cubaanse sigaren te lokken? 8)

De andere sigaren:

Tatuaje Tattoo
Camacho Corojo
La Antiguedad


Het is volgens mij geen geheim dat de meerderheid op platform over het algemeen vooral benieuwd is naar wat Cubacigar daar gaat presenteren Tim ;)

en die hebben we dan al ver voor die pig smoke gerookt hoor

_________________
De echte sigarenliefhebber zit op: www.sigarenplatform.nl
Volg mij op www.twitter.com/marcelbakker
Volg mij op www.facebook.com/bakkermarcel
Volg mij op instagram: marchello1959


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Sep 2014, 19:06 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Okt 2009, 21:56
BerichtenCOLON 1166
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
Update Big Smoke:

Rick Rodriguez werkt al 12 jaar voor General Cigars en was eerder onderdeel van Team La Gloria dat allerlei La Gloria Cubana sigaren blende nadat Swedish Match het merk kocht van Ernesto Perez Carrillo. Nadat de hele top van C.A.O. ontslag nam en Crowned Heads oprichtte kreeg Rick Rodriguez de opdracht om C.A.O. verder uit te bouwen en dat heeft hij de laatste jaren gedaan met diverse nieuwe lanceringen waaronder de C.A.O. Sopranos, C.A.O. Flathead en diverse andere lijnen die (nog?) niet in Nederland te krijgen zijn.

De COA flathead is 1 van de sigaren in het pakket Big Smoke sigaren. Na de big smoke niet te koop, unieke kans dus !

Afgelopen maandag was ik bij het sigarendiner van Harold Lenssen in Arnhem en daar was Merlin Padron Padron. Ik vroeg aan Erik Boom of hij wist waar zij in Cuba sigaren rolde en aangezien mevrouw Merlin Padron Padron alleen Spaans sprak kon hij mij dat niet vertellen. Gelukkig was mijn Spaanse vriendin mee en na een leuk gesprek vertelde zij me dat ze bij Cohiba havanna's rolt en voornamelijk de Esplendidos. Zij is aanstaande zondag ook op de Big Smoke.

Kom gezellig langs !


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Sep 2014, 19:09 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Kijk er naaruit! =D>

Rutger schreefColon
Update Big Smoke:

Rick Rodriguez werkt al 12 jaar voor General Cigars en was eerder onderdeel van Team La Gloria dat allerlei La Gloria Cubana sigaren blende nadat Swedish Match het merk kocht van Ernesto Perez Carrillo. Nadat de hele top van C.A.O. ontslag nam en Crowned Heads oprichtte kreeg Rick Rodriguez de opdracht om C.A.O. verder uit te bouwen en dat heeft hij de laatste jaren gedaan met diverse nieuwe lanceringen waaronder de C.A.O. Sopranos, C.A.O. Flathead en diverse andere lijnen die (nog?) niet in Nederland te krijgen zijn.

De COA flathead is 1 van de sigaren in het pakket Big Smoke sigaren. Na de big smoke niet te koop, unieke kans dus !

Afgelopen maandag was ik bij het sigarendiner van Harold Lenssen in Arnhem en daar was Merlin Padron Padron. Ik vroeg aan Erik Boom of hij wist waar zij in Cuba sigaren rolde en aangezien mevrouw Merlin Padron Padron alleen Spaans sprak kon hij mij dat niet vertellen. Gelukkig was mijn Spaanse vriendin mee en na een leuk gesprek vertelde zij me dat ze bij Cohiba havanna's rolt en voornamelijk de Esplendidos. Zij is aanstaande zondag ook op de Big Smoke.

Kom gezellig langs !


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 3 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.