Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 16:29

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 08 Apr 2009, 09:22 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 09:13
BerichtenCOLON 1811
WoonplaatsCOLON Liedekerke
Men hoort vaak dat het waterpeil in Nederland stijgt.

Ik denk dat jullie dat verkeerd inschatten, denk eerder dat het niveau van het land aan het dalen is.
(heb je ook hetzelfde effect!!)
:lol: :lol: :lol:



de cubanofiel,

CubaLibre

_________________
"If I had taken my doctor's advice and quit smoking when he advised me to, I wouldn' have lived to go to his funeral" (98 year old) George Burns


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 16 Apr 2009, 21:06 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Ik heb dus na mijn mening 2 JLP Cazadores gekregen van Enrique om deze toch maar eens te proeven, dus zo gezegd zo gedaan.

Wat vind ik er van......vies, nee dat niet. Lekker, nee dat ook niet.
Ik ben wat smaakjes tegengekomen van gras/hooi (jonge sigaar), een zoetje, wat hinten van koffie en cacao. En dat dus over de gehele sigaar.
Er zitten geen verassingen aan deze sigaar, hij is vlak van smaak.
Dus nogmaals; vies, nee dat niet. Lekker, ja hoor bij een bakkie koffie zo tussendoor, maar om nu te zeggen echt genieten........nee.

Ik ben nu dus toch wel iets positiever, en voor het geld wat deze sigaar kost......goed hoor.

Erik bedankt voor het proeven, en na het weekend krijg je wat van mij om te proeven.......kartonnen sigaar misschien....... :mrgreen:

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Apr 2009, 06:09 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 09:13
BerichtenCOLON 1811
WoonplaatsCOLON Liedekerke
De kwaliteit van de Piedra's kan sterk varieren van bundel tot bundel, maar ook in de bundel zelf!


.... inderdaad die sigaren hebben weinig diepgang

_________________
"If I had taken my doctor's advice and quit smoking when he advised me to, I wouldn' have lived to go to his funeral" (98 year old) George Burns


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2009, 07:44 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Na veel minder goede exemplaren en enkele redelijke exemplaren, mocht ik afgelopen weekend het genoegen hebben van een werkelijk uitstekend exememplaar. Ik was de avond begonnen met een Bolivar corona gigantes, die uiteraard superdepuper was. Ik had nog een beetje tijd over voordat ik naar bed zou gaan, maar géén passende sigaar voor een kort rookmoment. Het enige kleinere model dat ik had was dus de JLP cazadores. Een supermooie sneeuwwitte askegel van enkele cm en een perfect rechte brand gaven mij het gevoel dat iemand in cuba heel veel moeite heeft gedaan om van deze mediumfiller een sigaar te maken waar menig longfiller jaloers op zou zijn. Helaas is niet de hele productie van JLP van deze kwaliteit, ander zou ik hier nog wel een sigaartje of 100 van kopen.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Mrt 2012, 19:52 
Offline
Aanstormend talent in de sigarologie
Aanstormend talent in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2012, 08:17
BerichtenCOLON 349
WoonplaatsCOLON Gelderland
Vanmiddag weer eens een JLP Cazadore opgestoken. Deze budgetsigaren van aanzienlijk formaat (voor een snacksigaar) smaken mij nog steeds prima. Meestal wissel ik tussen een bundel cremas, petit cazadores en nu weer de cazadores. Hoewel de trek in deze bundel wat tegen valt (zwaar) smaken ze uitstekend. Iets zwaarder dan de crema en de petit cazadores ga ik met deze liever in de zon zitten dan ermee lopen over de dijk. De rooktijd is iets minder dan 45 minuten voor een exemplaar met goede trek.

Ik ga deze sigaren niet eens vergelijken met een RyJ of Partagas mille fleur maar in een league op zichzelf zijn ze prima en ik kan met eer en geweten toch weer een Cubaan opsteken. De cazadores vind ik wat moeilijker te vinden dan de cremas en de petit cazadores. De huidige bundel komt volgens mij nog van Wum Otten ergens begin vorig jaar.

Lekker simpel doch stevig sigaartje voor de lekkere trek.

_________________
Be happy!


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.