Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 19:59

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 15:20 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 07:29
BerichtenCOLON 3409
WoonplaatsCOLON Zutphen
Big Smoker schreefColon
Alleen heb ik wel van het bundel JLP heb ik er altijd wel een paar waar je je de longen uit je lijf moet zuigen zo vast zijn die ge rolt

Tja dat vind ik ook het enige minpuntje, maar wel een storende! Bij de Bundle Selection had ik daar totaal GEEN last van. Is wellicht wel ietsie duurder dan de JLP bundel, maar geen miskleunen er tussen... (of ik heb gewoon geluk gehad met mijn vorige Bundle Selections)

_________________
- Ruud


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 15:43 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Tot nu toe zal ik dan ook wel geluk gehad hebben met de Piedras. Nog geen enkele met een slechte trek ( :smt021 :smt021 :smt021 afkloppen). Maar mochten er 1 of 2 tussen zitten, zijn ze naar mijn mening nog niet duur betaald. Helaas erger je je er dan natuurlijk wel aan. :evil: :evil:

Van de Bundle Selection heb ik de Robusto's. Maar qua smaak zijn niet te vergelijken. Allebei hebben ze hun eigen charme.

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 15:59 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007, 20:06
BerichtenCOLON 3012
WoonplaatsCOLON Beringen
Dus Cuba Libre, ik ben geen sigarenliefhebber? Hoe zou je me dan noemen? En je zou me het liefst voor mijn kop geven? Nou schuif maar aan dan!! :twisted:

_________________
"I believe that forgiving them is God's function. OUR job is to arrange the meeting."

Norman Schwartzkopf


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 16:12 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
CubaLibre schreefColon
Voor die prijs, zo'n sigaar, echt super! :shock:


Omdat jij het bent zal ik ze niet met sigaretten vergelijken maar meer met een Villager, ook een sigaar, tenminst zo wordt hij genoemd, maar die smaakt ook naar karton. En als ik karton wil roken scheur ik wel een stuk van een doos.

Conclusie; niet lekker dus!!

Maar om over Toni te zeggen dat hij geen sigarenliefhebber is.......... #-o [-( #-o [-( #-o

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 16:46 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
amateurke schreefColon
Dus Cuba Libre, ik ben geen sigarenliefhebber? Hoe zou je me dan noemen? En je zou me het liefst voor mijn kop geven? Nou schuif maar aan dan!! :twisted:


een sigarenliefhebber zal misschien ooit een vergelijking maken tussen sigaretten en sigaren maar weinigen gaan toch een sigaret voornemen tot een bepaalde sigaar.
al is het dan nog een piedra.

anyway, Cuba Libre zei niet letterlijk dat je geen sigarenliefhebber bent hé, want uiteraard ben je dat wel.
je hebt het schoentje te snel aangetrokken vrees ik.

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 16:49 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 09:13
BerichtenCOLON 1811
WoonplaatsCOLON Liedekerke
Eigenlijk proberen we conformist te zijn van het non- conformisme

CubaLibre

'Je préfère une sale gueule à pas de gueule du tout.'

_________________
"If I had taken my doctor's advice and quit smoking when he advised me to, I wouldn' have lived to go to his funeral" (98 year old) George Burns


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 16:52 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 09:13
BerichtenCOLON 1811
WoonplaatsCOLON Liedekerke
Beste Amateurke,

I'm very sory :oops: , neem dat stukje tekst niet te letterlijk.

Belgen (en Nederlanders in het bijzonder) hebben eerder de neiging om de koe bij de uiers te vatten dan de stier bij de horens

CubaLibre

_________________
"If I had taken my doctor's advice and quit smoking when he advised me to, I wouldn' have lived to go to his funeral" (98 year old) George Burns


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 18:27 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Nov 2008, 20:43
BerichtenCOLON 2851
WoonplaatsCOLON Brugge
Haha, leuke topic om te lezen!

ik sluit me bij cuba libre aan.

@ ray, als ze je te veel aan karton doen denken heb je naar mijn mening te veel karton gerookt vroeger :mrgreen: (sorry kon het niet laten, was een inkopper :mrgreen: )

serieus nu, ik heb laatst nog een vergelijking gemaakt met een JLP Petit Cazadores en een olifant brasil tuitknak (zeg ik dat laatste juist fiele?). Scheelde gewoon niets in mijn ogen qua smaakbeleving. En ze kosten ongeveer hetzelfde...

waar ik van hou bij de JLP is dat ze echt de smaak van een Havanna vertegenwoordigen, al is het wat bruter en minder subtiel, wat eentoniger en minder complex. Kun je ze vervangen door een goeie hollandse sigaar. Ja zeker! Maar is dat echt nodig? Nee, niet als je even van Cuba wil proeven voor weinig geld! Ja als je dat liever niet doet!

veel rookplezier

_________________
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 18:37 
Offline
Sigarenplatform's journalistieke team
Sigarenplatform's journalistieke team
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2008, 21:40
BerichtenCOLON 3367
WoonplaatsCOLON Aan de goede kant van de Maas
My 0.02$ ik vind ze redelijk alleen ik had een doosje met JLP (weet niet meer welke) waarvan alle exemplaren verstopt waren en toen was ik wel genezen, dan liever een lekker shortfillertje!

_________________
Ook een Cubaan verdwijnt uiteindelijk in de asbak!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 19:18 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Yapi schreefColon
@ ray, als ze je te veel aan karton doen denken heb je naar mijn mening te veel karton gerookt vroeger :mrgreen: (sorry kon het niet laten, was een inkopper :mrgreen: )


Yapi,

Leuk hoor, haha :wink:

Maar ik moet eerlijk bekenen dat ik nog nooit karton gerookt heb maar het weleens geproefd, vandaar. En die Villeger smaakt echt naar karton......als je wil proeven hoor ik het wel...... :-k

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 19:30 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Nov 2008, 20:43
BerichtenCOLON 2851
WoonplaatsCOLON Brugge
Ray schreefColon
Yapi schreefColon
@ ray, als ze je te veel aan karton doen denken heb je naar mijn mening te veel karton gerookt vroeger :mrgreen: (sorry kon het niet laten, was een inkopper :mrgreen: )


Yapi,

Leuk hoor, haha :wink:

Maar ik moet eerlijk bekenen dat ik nog nooit karton gerookt heb maar het weleens geproefd, vandaar. En die Villeger smaakt echt naar karton......als je wil proeven hoor ik het wel...... :-k


nee, ik neem wel een stukje karton :mrgreen: ja, ik begrijp vaak ook niet wie al die muren van sigaren rookt hoor, je hebt duizenden van die soorten pakjes staan bij Jerry bv hier in Brugge, jakkes, ook niet mijn ding!
Ray, heb je de petit cazadores al gerookt? Die vind ik echt lekker! Of heb je ze al allemaal geprobeerd en niet goed bevonden?

_________________
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 20:13 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Heren,

Beperk u tot het converseren over sigaren aub, het is hier geen KPF.nl tenslotte... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 20:23 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Was er niet toevallig een sigaarbandje over volle lengte van de sigaar om heen gewikkeld? :lol: :lol:
Even zonder dollen. Zouden sommige producenten echt denken dat sigaren met kartonsmaak populair kunnen worden? Dan weet ik ook wel wat te bedenken. Wat dacht je van schepijs met natte hondenhaar smaak/geur? :smt078 :smt078

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Apr 2009, 20:29 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
@ Yapi

Ik heb alleen de Cazadores gerookt en vond het dus niet lekker. Dan vind ik het ook niet waard om een ander formaat te roken. Als een sigaar wel iets heeft maar niet 100% echt mijn ding is probeer ik wel een ander formaat maar heb dit met deze niet gedaan.

Wie weet ooit.......

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Apr 2009, 09:07 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007, 20:06
BerichtenCOLON 3012
WoonplaatsCOLON Beringen
Ok! Ik maak het onze Cubanofielen een beetje moeilijker. Een "kartonnen" Piedra... Of een sigaret? :twisted:

Afbeelding

_________________
"I believe that forgiving them is God's function. OUR job is to arrange the meeting."

Norman Schwartzkopf


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.