Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 18:42

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 06 Nov 2006, 21:57 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006, 15:11
BerichtenCOLON 44
WoonplaatsCOLON st michielsgestel
ik weet niet persies hoe alles er zit met de long fillers omdat ik die nog niet zo lang rook. wat ik wel weet is dat ik meneer mees er nog nooid heb gezien en ik kom er nog wel eens. maar ze hebben wel heel veel aanstekers niet degenen die ik zoek maar alsnog hebben ze er veel van.

gr don stefano

_________________
there is no point in living when you can't feel alive. don't be sad be happy the world is beautyful.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re:
BerichtGeplaatstCOLON 28 Aug 2009, 15:20 
Offline
Cigarillo
Cigarillo
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Aug 2009, 18:41
BerichtenCOLON 1
WoonplaatsCOLON z.v.w.o.v.pl.
Smokey schreefColon
ik heb gisteren bij de Compaenen in Den Bosch wel de Peterson Hallmark Churchill zien liggen, het kistje zag er netjes uit en was niet duur.


Heb me maar even geregistreerd om je i.i.g. te bedanken voor de tip, Smokey.
Ik was al een poosje op zoek naar nog wat Petersons. Kortgeleden heb ik een aantal corona's gekocht bij De Oude Tijd in Utrecht, en werd meer dan aangenaam verrast. Topsigaar, naar mijn mening. Toen ik echter weer langs ging om in te slaan was alles reeds verdwenen, en werd me verteld dat Peterson niet meer geimporteerd wordt. Gezien jouw post en die van Don Carlos dat Compaenen de enige is die deze sigaren voert (voerde), ben ik maar even naar DB gereden. Er lagen er nog negen, Nu niet meer...........Dank

_________________
Wat weet ik nou.....


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.