Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 02:57

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 18 Feb 2009, 16:28 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 29 Apr 2008, 18:22
BerichtenCOLON 2458
WoonplaatsCOLON België
MOOI, top review. Die willen we hier meer zien ! =D> =D> =D>

_________________
Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman - or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.
(George Burns)


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 17 Mrt 2009, 13:38 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Arie, heb je nog meer van dit soort mooie reviews?

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 17 Mrt 2009, 14:07 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
Alleen nog deze over de Rocky Patel Meritage Blend Robusto. Ik heb niet vaak twee of drie uur de tijd voor een sigaar-met-review.

Ik heb trouwens nog wel wat van deze RP's in de aanbieding. Zoals gebruikelijk liefst ruilen, anders 4,50 ex verzenden.

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jul 2009, 21:49 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Zit in het Conrad in Brussel voor een klus. Heb van thuis één van deze jongens meegenomen in een Partagas P no 2 Tube. Past perfect. Ze liggen nu al bijna een half jaar in mijn humi.

De mest/stal geur van het begin is nu geheel verdwenen. Wat over blijft is heerlijke zacht zoete geur. Zwaar.

De peer draw is mooi, zoals een sigaar hoort te zijn en beloofd veel goeds. De sigaar is wel goed op vocht en is tijdens beschouwing van de voortreffelijke selectie malts van het Conrad uitgegaan. Bedenk me dat ik deze wel aan moet houden. Mogelijk iets te vochtig, maar geen enkel nadeel voor de smaak.

Ik heb een een Cao Ilia 18yo gekozen als begeleiding. Heerlijke combi. De Cao is turf met een licht zoetje.

De eerste 1/3 zacht rond, met later een lichte smaak van gebrande noten.

Sigaar produceert mooie volle rook. Eigenlijk gedraagt deze sigaar precies zoals een sigaar zich hoort te gedragen. Niet voor niet één van mijn favoriete sigaren. Als je van Brasil Maduro houd dan moet je deze gerookt hebben.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jul 2009, 22:01 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Op de helft wordt de sigaar nu een tid bit scherper. Niet onprettig. Ben ondertussen ook opgemerkt door de bediening die direct mijn asbak heeft omgeruild voor asbak formaat Herf... 8)

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jul 2009, 22:30 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Ook het laatste deel is perfect. Mooie volle smaak. Zeker medium bodied, maar precies wat ik lekker vind. Even fotootje bijgevoegd.
Afbeelding

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jul 2009, 22:34 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009, 12:55
BerichtenCOLON 710
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant
Ik heb deze sigaar een tijdje terug gekocht bij Rokado.
Hij zag er erg mooi uit en voor 12 euri kon ik hem niet laten liggen. :roll:

Ik heb hem in mijn humi gelegd samen met een aantal Cuesta-reys en een Davila Torpedo Naturel.
Deze laatste heb ik een aantal dagen geleden gerookt (zie review in betreffende categorie).

Toen ik de Davila eruit haalde om te gaan nuttigen, heb ik hem zoals gewoonlijk geknepen, geroken, gesnoven, etc. Ik rook een sterke, bijna gearomatiseerde lucht. Aangezien dit bij de Cuesta-reys ook het geval was, heb ik de Samba maar direct apart gelegd.

Is de Samba (kunstmatig) gearomatiseerd of ruikt deze gewoon zo sterk van nature?

_________________
"Als je een sigaar rookt wordt je tegenwoordig gestalkt door een brandweerman" (Johan Derksen)

Marc


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jul 2009, 22:40 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
De CAO is beslist niet gearomatiseerd. Ze hebben wel lijnen die dit wel hebben, bijv. Eileen's Dream, maar de de CAO Brazilia is van Boeren Brazil, sterk geurend van zichzelf.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: C.A.O. Samba
BerichtGeplaatstCOLON 28 Jul 2009, 13:19 
Offline
Panatella
Panatella
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Jul 2009, 11:52
BerichtenCOLON 27
Ik sluit me graag aan bij de positieve commentaren op de review van CAO Brazilia Samba: een genot om te lezen/zien!

Inderdaad, enkel de 'Flavours by CAO'-lijn is gearomatiseerd (CAO Moontrance, Bella Vanilla, Eileen's Dream en Gold Honey - alle in Petit Corona size, in Nederland banderolprijs EUR 4.-).

_________________
Escape with CAO
'CAO: diversity in taste, consistency in excellence'
www.caointernational.com


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.