Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 13:59

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 TitelCOLON Re: De Habanos-doos
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2015, 20:32 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
AdC schreefColon
Het is correct dat laatste oogsten tegenvielen en dat dit nu gevoeld wordt
Anderzijds kan er op wat opgepot worden

Of geimporteerd...

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: De Habanos-doos
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2015, 22:42 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 19 Jun 2015, 19:38
BerichtenCOLON 11
Arie schreefColon
Ik ben sinds enige tijd actief op een Amerikaans forum en volgens mij kunnen zij alle Cubaanse sigaren krijgen die ze maar willen.

Mijn vermoeden is eerder dat de Amerikanen de Cubaanse sigaar snel de rug zullen toekeren als de aantrekkingskracht van het verbodene weg is en de keizer geen kleren aan blijkt te hebben. Die gasten zijn kwalitatief hoogwaardige sigaren voor een redelijke prijs gewend, die gaan geen premium prijs voor een wisselvallig product betalen.


Ik heb mij ook al verwonderd over de verkrijgbaarheid van Cubaanse sigaren in de States, op sommige websites wordt er ook open en bloot in gehandeld alsof het niets is. Maar er zit ook veel namaak tussen.

Feit is dat de handhaving en de vervolging van het embargo de voorbije decennia niet altijd even repressief was, dit durfde variƫren naargelang de president die aan de macht was. Bush had het niet op Cubanen, Obama had er minder moeite mee. Maar Obama belooft ook al sinds 2008 om Guantanamo te sluiten.. Die "opheffing" van het embargo is volgens sommige kwatongen ook niet meer of niet minder dan een poging om Rusland te destabiliseren. Denk eerlijk gezegd dat als het van de Republikeinen afhangt het embargo zal blijven bestaan. Maar goed, de Republikeinen hebben nu wel andere prioriteiten... Donald Trump niet laten verkiezen enzo...

Wat betreft dat verbodene heb je zeker een punt. Landen met een repressief drugsbeleid hebben vaak het hoogst aantal gebruikers, landen met een tolerant beleid het omgekeerde. Hetzelfde met autorijden, de meeste Duitsers halen op de ongelimiteerde stukken lang niet alles uit hun auto. Maar zet je een Nederlandse of Belgische toerist op diezelfde snelweg in Duitsland, dan moeten alle registers open omdat het in ons eigen land niet mag.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 4 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.