Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 21:11

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 16:37 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 07:05
BerichtenCOLON 355
Je beschrijft het zo gedetailleerd....het kan niet anders dan dat je dit geprobeerd hebt :lol:

_________________
http://www.sigarenplatform.nl/temp/viewtopic.php?f=8&t=9553


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 16:48 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jul 2013, 21:32
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Ermelo
Mooi stukje proza, heb meerdere malen erg gelachen!

''At the end, you’ll have completely forgotten your question and will have a strange urge to strangle The Reader to death. It will take an entire cigar just to calm down.

Known weakness: pointing out that the average apprentice cigar roller actually knows more than he ever will learn from his books.''


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
Een rokerige groet,
Vincent


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 16:53 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
Dejan schreefColon
Je beschrijft het zo gedetailleerd....het kan niet anders dan dat je dit geprobeerd hebt :lol:


Alle heilige birmanen nog aan toe, fuck nee :vom:

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 17:33 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
cliff schreefColon
Dejan schreefColon
Je beschrijft het zo gedetailleerd....het kan niet anders dan dat je dit geprobeerd hebt :lol:


Alle heilige birmanen nog aan toe, fuck nee :vom:


Zeg zeg, mind your tongue....we doen hier niet aan bashen van Koreaanse dokters... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 17:36 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Bij welke categorie hoor ik als ik een Siglo 6 met mijn gasfornuis aan steek? :mrgreen:

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 17:39 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Da's de categorie puroproleet Bol.... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 17:42 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Markus schreefColon
Voorbeeld mbt sigarenhandelaren. Als ik een sigarenhandel binnenstap en ik zou vragen om een goede sigaar. Dan verkoopt ie me een cohiba, als je mazzel hebt een D4, ws strafbaar jong ook.
Dit vind ik Zo slecht. Stel je voor dat je voor je eerste sigaar komt en je krijgt als eerste ervaring een teer, amonia en nicotine klap in je gezicht; weg potentiele hobby

Als ik dat zie kruipen er toch licht , cigar-snob gevoelens naar boven



Dit dus.

Ik kan mij er bijzonder aan storen dat er zo weinig goede geagde stock bij de handel staat - alhoewel het aging program van Cubacigars hier deels wel een oplossing voor biedt.

Het ontbreken van goede geagde Cubaanse stock is een fikse hindernis voor elke sigarenliefhebber in spe die een tabakswinkel binnenloopt en daar een jong ding in handen gedrukt krijgt en daar het volle pond voor betaald. Geloof me maar dat dit vaak genoeg gebeurd en dat de Habanos reputatie hier terecht onder lijdt.

Uiteraard ben ik bekend met de oorzaken en remedies hiervoor maar als consument vindt ik dat eigenlijk maar slappe excuses, afkomstig uit de enige 'fabrica' die op Cuba op volle toeren draait.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2014, 18:00 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 11 Apr 2013, 15:15
BerichtenCOLON 46
Kan aan mij liggen, maar heb nog nooit een onrookbaar jonge Cubaan gekocht zelfs niet uit erg verse kistjes. Ze worden waarschijnlijk beter met de jaren, maar ik heb niet de indruk dat de huidige productie uit Cuba onrookbaar slecht is als ze jong zijn.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 16 Mei 2014, 12:53 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010, 10:27
BerichtenCOLON 2748
WoonplaatsCOLON Tielt-Winge
Rijk de Gooier schreefColon
Markus schreefColon
Voorbeeld mbt sigarenhandelaren. Als ik een sigarenhandel binnenstap en ik zou vragen om een goede sigaar. Dan verkoopt ie me een cohiba, als je mazzel hebt een D4, ws strafbaar jong ook.
Dit vind ik Zo slecht. Stel je voor dat je voor je eerste sigaar komt en je krijgt als eerste ervaring een teer, amonia en nicotine klap in je gezicht; weg potentiele hobby

Als ik dat zie kruipen er toch licht , cigar-snob gevoelens naar boven



Dit dus.

Ik kan mij er bijzonder aan storen dat er zo weinig goede geagde stock bij de handel staat - alhoewel het aging program van Cubacigars hier deels wel een oplossing voor biedt.

Het ontbreken van goede geagde Cubaanse stock is een fikse hindernis voor elke sigarenliefhebber in spe die een tabakswinkel binnenloopt en daar een jong ding in handen gedrukt krijgt en daar het volle pond voor betaald. Geloof me maar dat dit vaak genoeg gebeurd en dat de Habanos reputatie hier terecht onder lijdt.

Uiteraard ben ik bekend met de oorzaken en remedies hiervoor maar als consument vindt ik dat eigenlijk maar slappe excuses, afkomstig uit de enige 'fabrica' die op Cuba op volle toeren draait.


Sommigen onder ons zouden daar grof geld voor geven :mrgreen:

_________________
Happy smoking, Afficionado


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 16 Mei 2014, 13:42 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Oldheritage schreefColon
Kan aan mij liggen, maar heb nog nooit een onrookbaar jonge Cubaan gekocht zelfs niet uit erg verse kistjes. Ze worden waarschijnlijk beter met de jaren, maar ik heb niet de indruk dat de huidige productie uit Cuba onrookbaar slecht is als ze jong zijn.


Smaken verschillen kennelijk, kan mij toch voldoende Cubanen van tussen de 6 maanden en 3 jaar voor de geest halen waarbij de tannines nog (veel te) overheersend waren.

Persoonlijk vind ik dat onrookbaar jong.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 16 Mei 2014, 14:10 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie

GeregistreerdCOLON 10 Jun 2009, 09:49
BerichtenCOLON 3123
Rijk de Gooier schreefColon
Markus schreefColon
Voorbeeld mbt sigarenhandelaren. Als ik een sigarenhandel binnenstap en ik zou vragen om een goede sigaar. Dan verkoopt ie me een cohiba, als je mazzel hebt een D4, ws strafbaar jong ook.
Dit vind ik Zo slecht. Stel je voor dat je voor je eerste sigaar komt en je krijgt als eerste ervaring een teer, amonia en nicotine klap in je gezicht; weg potentiele hobby

Als ik dat zie kruipen er toch licht , cigar-snob gevoelens naar boven



Dit dus.

Ik kan mij er bijzonder aan storen dat er zo weinig goede geagde stock bij de handel staat - alhoewel het aging program van Cubacigars hier deels wel een oplossing voor biedt.

Het ontbreken van goede geagde Cubaanse stock is een fikse hindernis voor elke sigarenliefhebber in spe die een tabakswinkel binnenloopt en daar een jong ding in handen gedrukt krijgt en daar het volle pond voor betaald. Geloof me maar dat dit vaak genoeg gebeurd en dat de Habanos reputatie hier terecht onder lijdt.

Uiteraard ben ik bekend met de oorzaken en remedies hiervoor maar als consument vindt ik dat eigenlijk maar slappe excuses, afkomstig uit de enige 'fabrica' die op Cuba op volle toeren draait.


dank u :)

mijn algemene gedachte als liefhebber is hier;

verkoop iemand die niet weet wat hij koopt gewoon een paar lekkere mille fleurtjes, majestic of magnum 46 met een paar jaar erop. en als het dan perse een dikke opvallende sigaar moet zijn dan een mc2 oid

maar zorg ervoor dat hij terugkomt

ik wil het aantal studenten dat zich een zweterige misselijke avond heeft lopen lurken aan een strafbaar jong D4 niet over de vloer hebben helaas

niet zo lang geleden in een niet nader te noemen lcdh 'hier liggen de limitada's, die zijn beter...'
zucht...

_________________
afgehaakt


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.