Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 03:05

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 21 Okt 2007, 16:19 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre

GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007, 14:07
BerichtenCOLON 528
WoonplaatsCOLON Winsum
Als je de foto kan vinden. Dan is het ook geen moeite om de tekst erbij te lezen, of wel? Afijn veel van deze sigaren worden inderdaad als probeersel gemaakt. En zijn daarom uitermate zeldzaam! Toch komen er ieder jaar een partij van deze sigaren op de markt. De Fuente's " veilen " deze sigaren. En de opbrengst komt ten goede aan hun charity. Het is Amerika he, en heeft elke respectable familie daar wel de een of andere charity met z'n eigen naam.

Hoe het ook zij, als je deze sigaren wilt bezitten moet je; of goede connectie's hebben. Of naar zo'n veiling :)

_________________
"Eating and sleeping are the only activities that should be allowed to interrupt a man's enjoyment of his cigar."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 21 Okt 2007, 16:28 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Opdakje schreefColon
Als je de foto kan vinden. Dan is het ook geen moeite om de tekst erbij te lezen, of wel? Afijn.......


Ik kan ook wel lezen hoor dus wat bedoel je ermee???

Mijn vraag was, zoals jij dat ook kan lezen, of deze sigaren ergens te krijgen zijn omdat ik ze nog nooit in een winkel heb gezien. Das toch niet zo moeilijk, of wel?

Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord, es kijken of ik ergens iemand ken die bij zo'n veiling kan komen.....denk het niet maar je weet maar nooit.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 21 Okt 2007, 16:38 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Mei 2007, 18:51
BerichtenCOLON 2316
WoonplaatsCOLON Santpoort
Ik zal ook is rondvragen bij de kinderen van mijn kinderdagverblijf waar ik morgen weer heen moet :lol:

Oke nu even zonder dollen volgens mij gaat de zoon van hans(Eigenaar Havanhouse) wel is naar zulke veilingen toe

_________________
"A cigar ought not to be smoked solely with the mouth, but with the hand, the eyes, and with the spirit."


Laatst gewijzigd door 1 op Sander, in totaal 21 keer gewijzigd.

Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 21 Okt 2007, 21:37 
Ik heb inderdaad een bescheiden collectie van apparte opus X sigaren. De meesten zijn alleen op liefdadigheidveilingen of speciale evenementen te bemachtigen.

Daarnaast brengt fuente een keer per jaar in samenwerking met prometheus een set uit genaamd de opus 22, waarin 22 verschillende opussen zitten waarvan een stuk of 10 apparte. Hiervan zijn 500 kisten beschikbaar wereldwijd. begin november komt de volgende uit en ik heb hem al gereserveerd in de states.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 08:03 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre

GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007, 14:07
BerichtenCOLON 528
WoonplaatsCOLON Winsum
Ray schreefColon
Opdakje schreefColon
Als je de foto kan vinden. Dan is het ook geen moeite om de tekst erbij te lezen, of wel? Afijn.......


Ik kan ook wel lezen hoor dus wat bedoel je ermee???

Mijn vraag was, zoals jij dat ook kan lezen, of deze sigaren ergens te krijgen zijn omdat ik ze nog nooit in een winkel heb gezien. Das toch niet zo moeilijk, of wel?

Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord, es kijken of ik ergens iemand ken die bij zo'n veiling kan komen.....denk het niet maar je weet maar nooit.


Antwoord gegeven of niet. En niet meteen zo op je ... getrapt zijn als ik iets zeg :D. Ik zeg gewoon dat je de informatie al op die site kunt vinden. Oke...? Maar goed, blijft leuk om die sigaren te bezitten natuurlijk! Maar je word zo hebberig van die foto's :lol:

_________________
"Eating and sleeping are the only activities that should be allowed to interrupt a man's enjoyment of his cigar."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:04 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
@ Opdakje;

Ik ben niet op mijn ... getrapt, ik begrijp jou alleen niet, want de info op de site had ik al gelezen en ik hoef daarover geen negatief advies te hebben, ik wilde alleen weten waar iemand ze misschien ooit te koop gezien had, That's all.

Maar je hebt wederom gelijk; van zulke foto's word je hebberig :wink:

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:11 
Ik kan er zo af en toe aankomen, maar tenzij je echt een serieuze verzamelaar bent met geld als water zou ik er niet aan beginnen. de speciale modellen beginnen bij een kleine 100 dollar, maar gaan tot ver in de duizenden euros afhankelijk van het model etc.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:15 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Smokey schreefColon
Ik kan er zo af en toe aankomen, maar tenzij je echt een serieuze verzamelaar bent met geld als water zou ik er niet aan beginnen. de speciale modellen beginnen bij een kleine 100 dollar, maar gaan tot ver in de duizenden euros afhankelijk van het model etc.


Nee laat maar :D zo leuk vind ik ze ook weer niet.....

Bedankt in ieder geval.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:19 
dat bedoel ik, op die site staan prijzen er over het algemeen bij, de laagste prijs voor iets zeldzaams bij casa fuente is geloof ik 85 dollar per sigaar. De Opus 22 kist is overigens "maar" 750 dollar, teruggerekend valt dat dus redelijk mee.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:20 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre

GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007, 14:07
BerichtenCOLON 528
WoonplaatsCOLON Winsum
Ray schreefColon
@ Opdakje;

Ik ben niet op mijn ... getrapt, ik begrijp jou alleen niet, want de info op de site had ik al gelezen en ik hoef daarover geen negatief advies te hebben, ik wilde alleen weten waar iemand ze misschien ooit te koop gezien had, That's all.

Maar je hebt wederom gelijk; van zulke foto's word je hebberig :wink:


Okeee :D, enige miscommunicatie ;)

_________________
"Eating and sleeping are the only activities that should be allowed to interrupt a man's enjoyment of his cigar."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:21 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Dat is allemaal wel leuk maar laten we zeggen dat ik nog niet 'zo ver' ben om daar zo veel geld aan uit te geven. Ik heb zelfs nog nooit een normale Opus X gekocht, maar daar gaat binnenkort wel verrandering in komen :wink:

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:22 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre

GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007, 14:07
BerichtenCOLON 528
WoonplaatsCOLON Winsum
Smokey schreefColon
Ik kan er zo af en toe aankomen, maar tenzij je echt een serieuze verzamelaar bent met geld als water zou ik er niet aan beginnen. de speciale modellen beginnen bij een kleine 100 dollar, maar gaan tot ver in de duizenden euros afhankelijk van het model etc.


Wat ben jij serieuze verzamelaar :D, of serieze verzamelaar met veel geld ?

Als je de foto's ook ziet van die sigaren ontzettend kunstig, maar zijn ze ook een beetje rookbaar. Ik geloof het graag van de knuppel en de peper e.d. maar van die Football, ongelovelijk dat iemand zich daar aan durft te wagen ;)

_________________
"Eating and sleeping are the only activities that should be allowed to interrupt a man's enjoyment of his cigar."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:22 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Opdakje schreefColon
Okeee :D, enige miscommunicatie ;)


Even goede vrienden :wink:

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:23 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre

GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007, 14:07
BerichtenCOLON 528
WoonplaatsCOLON Winsum
pfieeeeuw :)

_________________
"Eating and sleeping are the only activities that should be allowed to interrupt a man's enjoyment of his cigar."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Okt 2007, 16:27 
Opdakje schreefColon
Smokey schreefColon
Ik kan er zo af en toe aankomen, maar tenzij je echt een serieuze verzamelaar bent met geld als water zou ik er niet aan beginnen. de speciale modellen beginnen bij een kleine 100 dollar, maar gaan tot ver in de duizenden euros afhankelijk van het model etc.


Wat ben jij serieuze verzamelaar :D, of serieze verzamelaar met veel geld ?

Als je de foto's ook ziet van die sigaren ontzettend kunstig, maar zijn ze ook een beetje rookbaar. Ik geloof het graag van de knuppel en de peper e.d. maar van die Football, ongelovelijk dat iemand zich daar aan durft te wagen ;)


De sigaren zijn ontzettend mooi, fuente heeft als doelstelling dat elk model dat ze maken gerookt kan worden, zo ook de football. of het erg prettig rookt en hoe je je erna voelt weet ik niet :p
De meeste mensen die dit soort sigaren hebben roken ze echter niet vanwege de verzamelwaarde.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.