Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 10:59

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 TitelCOLON Wispelturig
BerichtGeplaatstCOLON 26 Apr 2008, 21:11 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew

GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006, 16:29
BerichtenCOLON 4372
WoonplaatsCOLON London
Hoewel ik erg trots ben op mijn voorliefde voor Cubaanse sigaren, en ik tevens niet ten toon wil staan als wispelturig, merk ik toch dat mijn rookgedrag een beetje heen en weer kabbelt. Was ik vijf jaar geleden niet van het Dominicaanse continent af te slaan, zo kon een jaar of twee geleden mij weinig bekoren dan een Cubaans sigaartje. Tevens de afgelopen maanden eigenlijk hoofdzakelijk nederlandsche sigaren gerookt, en na mijn laatste Hoyo de Monterrey Classic Double Corona gedegusteerd te hebben ( gevonden in mijn eerste humi die ik op de logeerkamer had geplant, en uit het stof getrokken omdat deze toch wel tien keer handiger is dan mijn self-made humi ) vraag ik me af of ik ooit nog wel anders kan roken dan uit Honduras. Wat een prachtig sigarenland is dat toch. Altijd smaakvolle sigaren, waarvan zelfs de robusto's van een knaak eenieder nog kan bekoren ( kent men de Don José nog ! )
Zo schommelt het bij mij dus een beetje heen en weer.

_________________
You know I haven't been spending much time there lately, they've got me down in D.C. I'm shining a seat with my ass.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 26 Apr 2008, 21:28 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007, 14:03
BerichtenCOLON 6603
Ik merk dat ik van alle landen wel wat lekkers kan benoemen en daar ook erg van kan genieten. Het uitsluiten van sigaren omdat ze niet uit Cuba komen alleen omdat ze niet uit Cuba komen is nogal kortzichtig en erg jammer voor die persoon.
Er is n.l. zoveel lekkers buiten Cuba.
Wat ik wel merk is dat de typische Cubaanse smaak mij wel erg kan bekoren maar ik kan net zoveel genieten van een goede sigaar uit welk ander land dan ook.

Ben momenteel bezig met een cuesta rey centro fino vintage pyramide (geloof ik) en ik moet zeggen best smakelijk (had iets meer smaak mogen hebben). :D

Ik merk dat ik (te) jonge Cubanen minder lekker vind dan een b.v. goede Dominicaan als de Ashton vsg.
Maar zodra ik een Cubaan rook die op leeftijd is zijn er voor mij maar weinig die daar aan kunnen tippen.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mei 2008, 07:28 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
Ik rook eigenlijk vanalles, zowel short- als longfillers. het land van herkomst maakt me niks uit. Ik heb lekkere en minder lekkere sigaren gehad uit veel landen.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.