Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Apr 2024, 19:37

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 15:23 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 09 Sep 2010, 00:34
BerichtenCOLON 281
WoonplaatsCOLON Hasselt, België
Is het eigenlijk niet mogelijk bij zo een heel forum of club als hier rechtstreeks aan te schaffen bij de invoerder in enorme bulkaankoop. Niet enkel om goedkoper te zijn maar ook al om de soms slechte opslag van sigaren te vermijden. En nu zeg ik zeker niet dat ze overal slecht bewaard worden. Maar ik zie toch op verschillende plaatsen gebroken wrappers liggen hoor.

Dan zie ik het liever zoals bij de winkel le roi du cigare die hier getoond werd. Waar de kisten enkel opengemaakt worden door het personeel en met de nodige voorzichtigheid. Want niet iedereen behandeld die sigaren zo obsessief als wij liefhebbers volgens mij.

_________________
“If your wife doesn’t like the aroma of your cigar, change your wife.” – Zino Davidoff

Afbeelding
Volg onze sigaar avonturen op elcigarro.be


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 15:26 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2009, 10:35
BerichtenCOLON 1312
WoonplaatsCOLON Emmeloord
Schimmel gebeurd helaas vaker bij meerdere leveranciers. Ik heb het al een paar keer meegemaakt en elke keer heb ik de sigaren vergoed gekregen. Dit hoort helaas nou eenmaal bij een natuurprodukt.
Het gaat er om hoe het door de leverancier wordt opgelost. Ik ga er vanuit dat de leverancier de schimmel of beestjes niet met opzet op de sigaren loslaat.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 15:31 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 22 Mei 2010, 07:44
BerichtenCOLON 703
Dat het niet met opzet gebeurt likt me nog wel aan te nemen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 15:49 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Bolletje schreefColon
Jan Olanda schreefColon
Wat hoor ik toch vaak dat er van die vieze beestjes tussen de sigaren van Cuesta Rey zitten..................

Oja, van wie allemaal dan?

"Heb vandaag een zeer vervelende ervaring in Cuesta rey Den Haag gehad. Zij hadden een kistje cohiba behike staan waarvan ze er al 4 verkocht had. Ik wilde de rest (met kist) graag kopen zoals overal nooit een probleem is en dat kon dus niet. Ik ben kwaad wegggegaan en heb er niets meer gekocht en za..."

;-)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 16:22 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 22 Mei 2010, 07:44
BerichtenCOLON 703
Ik probeer alleen wat objectiviteit in de post van Cuesta Rey te brengen. Misschien dat er veel mensen een gekleurde mening hebben door de bediening/eigenaresse. Maar dat moet je toch kunnen loslaten en inmiddels is wel bekend dat de hele discussie over de kisten (terug naar de fabriek/niet mogen meegeven vlgs importeur ed) onzin was en is. Overal en bij iedereen krijg je de kist mee ook al is hij aangebroken.

De terugkomende opmerkingen over schimmel, beestjes en afwijkende prijzen ed geven toch wel aan dat het bij Cuesta rey niet altijd gaat zoals het hoort!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 16:48 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Ten eerste zijn bij meerdere winkels sigaren met schimmel geconstateerd.
Ten tweede, ben jij totaal niet objectief, elke keer als er "iets" met Cuesta Rey te lezen is dan is het meteen naar het negatieve toe. Dat komt wellicht door jouw eigen incidentje betreft jouw zeer kort lontje. Bij andere threads ben je juist niet aanwezig dus we zien hier wel degelijk een consistente negatieve subjectieve houden tegenover Cuesta Ray.
Ten derde wil ik wel graag de posts lezen waarbij jij gesuggereerd dat er bij cuesta rey vaker beestjes over de sigaren gevonden zijn. Dus als je die hier meteen neer zet dan heb je meteen je post beargumenteerd....op de correcte manier dan he.

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 16:57 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 09 Sep 2010, 00:34
BerichtenCOLON 281
WoonplaatsCOLON Hasselt, België
Cohiba schreefColon
Bolletje schreefColon
Jan Olanda schreefColon
Wat hoor ik toch vaak dat er van die vieze beestjes tussen de sigaren van Cuesta Rey zitten..................

Oja, van wie allemaal dan?

"Heb vandaag een zeer vervelende ervaring in Cuesta rey Den Haag gehad. Zij hadden een kistje cohiba behike staan waarvan ze er al 4 verkocht had. Ik wilde de rest (met kist) graag kopen zoals overal nooit een probleem is en dat kon dus niet. Ik ben kwaad wegggegaan en heb er niets meer gekocht en za..."

;-)


Mijn post gelezen over Behike bij Plevoets Sint-Truiden? Ga anders daar een hele kist kopen. Die 40EUR meer zal het verschil niet meer maken.

_________________
“If your wife doesn’t like the aroma of your cigar, change your wife.” – Zino Davidoff

Afbeelding
Volg onze sigaar avonturen op elcigarro.be


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 17:00 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Jij begrijpt het niet helemaal. Maar het is je vergeven hoor! :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 17:06 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Cohiba schreefColon
Jij begrijpt het niet helemaal. Maar het is je vergeven hoor! :lol:


:mrgreen: What can I say... 8)

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 17:39 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 22 Mei 2010, 07:44
BerichtenCOLON 703
Ik krijg van jou geen duidelijk antwoord (maar had ik ook niet verwacht). De zaak is inderdaad een van de mooiste zaken die ik ooit gezien heb maar uiteindelijk is klantvriendelijkheid, eerlijkheid en goede producten belangrijk.

Probeer de vrouw en haar gezelschap te scheiden van de rest!

Ik kan me niet herinneren dat ik bij reviews van vergelijkbare zaken topic over beestjes en schimmeld heb gelezen.

ps
Je kunt de zaak in Laren niet vergelijken met zaken die zich profileren zoals Cuesta Rey.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 17:56 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 22 Mei 2010, 07:44
BerichtenCOLON 703
ps

Ik heb ook gereageerd op de post over hajenius en mn de fuentes opus x bij van Coevorden in Amsterdam lagen ook, denk ik, niet super gelagert. Zeker de laatste tijd dat hij/zij de zaak gehad heeft. Bij de nieuwe eigenaar lijkt het op orde.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Sep 2010, 18:53 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Jan Olanda schreefColon
Ik krijg van jou geen duidelijk antwoord (maar had ik ook niet verwacht). De zaak is inderdaad een van de mooiste zaken die ik ooit gezien heb maar uiteindelijk is klantvriendelijkheid, eerlijkheid en goede producten belangrijk.

Probeer de vrouw en haar gezelschap te scheiden van de rest!

Ik kan me niet herinneren dat ik bij reviews van vergelijkbare zaken topic over beestjes en schimmeld heb gelezen.

ps
Je kunt de zaak in Laren niet vergelijken met zaken die zich profileren zoals Cuesta Rey.


Waar heb jij een vraag gesteld dan waar ik op moest antwoorden? Ben denk ik over alles vrij duidelijk.
Het maakt niet uit hoe een zaak zich profileert. Ik vergelijk zaken niet omdat elke zaak anders is. Als de sigaren maar goed bewaard worden en als het assortiment goed is, dan is dat voldoende.

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Sep 2010, 10:00 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 25 Apr 2007, 10:57
BerichtenCOLON 1272
WoonplaatsCOLON Maastricht e.o.
Op elke zaak valt wel iets aan te merken. Wim Otten kan je alles over de sigaren vertellen heeft leuke bijzonderheden maar ook wel schimmelsigaren liggen. Bij Van Dalen vind ik het lastig dat de singles uit hun kistjes zijn gehaald en in bakjes liggen, zodat ik niet meer kan checken wat de boxcodes waren. Sasha (NPU) heeft een prachtige voorraad maar ook wel eens wat schimmel geconstateerd en zijn humeur is niet consistent, en zo kan ik doorgaan. Cuesta Rey ken ik niet, maar als hier beestjes en schimmels worden gecontateerd, vind ik het fijn als dat op het platform gepost wordt. Dan kunnen we er in ieder geval rekening mee houden. Doe ik bij bv Otten ook altijd (check die doosjes van Trinidad en Cohiba maar eens, waar de singles inzitten, egenlijk altijd wel raak). Neemt niet eg dat ik er nog steeds vaak kom.

_________________
"Cigar smoking is a hobby; cigarette smoking is an addiction"
- David Sabot -


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Sep 2010, 19:03 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Mei 2008, 15:38
BerichtenCOLON 1649
WoonplaatsCOLON Maastricht
Mikey schreefColon
Op elke zaak valt wel iets aan te merken. Wim Otten kan je alles over de sigaren vertellen heeft leuke bijzonderheden maar ook wel schimmelsigaren liggen. Bij Van Dalen vind ik het lastig dat de singles uit hun kistjes zijn gehaald en in bakjes liggen, zodat ik niet meer kan checken wat de boxcodes waren. Sasha (NPU) heeft een prachtige voorraad maar ook wel eens wat schimmel geconstateerd en zijn humeur is niet consistent, en zo kan ik doorgaan. Cuesta Rey ken ik niet, maar als hier beestjes en schimmels worden gecontateerd, vind ik het fijn als dat op het platform gepost wordt. Dan kunnen we er in ieder geval rekening mee houden. Doe ik bij bv Otten ook altijd (check die doosjes van Trinidad en Cohiba maar eens, waar de singles inzitten, egenlijk altijd wel raak). Neemt niet eg dat ik er nog steeds vaak kom.






Toen ik Wim eens vertelde dat er schimmel op zijn sigaren te zien was.Kwam hij met een verhaal dat het bloom was :evil: Na ons gesprek was hij op eens niet zo vriendelijk meer.

_________________
“My fellow chiefs and I would like the white man to know that the red man has great heroes, also.” Henry Standing Bear, 1939


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Sep 2010, 08:58 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 25 Apr 2007, 10:57
BerichtenCOLON 1272
WoonplaatsCOLON Maastricht e.o.
zipponeeke schreefColon
Toen ik Wim eens vertelde dat er schimmel op zijn sigaren te zien was.Kwam hij met een verhaal dat het bloom was :evil: Na ons gesprek was hij op eens niet zo vriendelijk meer.

Ik heb me de moeite niet genomen om hem daar op te wijzen, ik let zelf wel goed op. Maar Wim en schimmel, tja, dat is toch zo'n gebruikelijke combi als Carlo en Irene ben ik bang.

Ga je nu minder bij hem langs of helemaal niet meer? Waar haal je dan nu je sigaren?

_________________
"Cigar smoking is a hobby; cigarette smoking is an addiction"
- David Sabot -


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 5 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.