Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 17:24

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jun 2011, 20:08 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 03 Mei 2011, 17:55
BerichtenCOLON 67
WoonplaatsCOLON Haarlem
Artaga schreefColon
Welkom, en als ik jou was zou ik het gewoon vertellen aan je ouders, misschien besmet je zo je vader ook met het sigaren virus, en ik kan het weten haha, voor je het weet koop je een humi voor je pa ;). Wat ik een zeer goede sigaar vind voor tussendoor is deze : http://www.tabakado.nl/nederlandse-sigaren/miskleur-huismerk-sigaren/corona-brasil-50-stuks-super-tip.html 50 sigaren voor een prachtig prijsje, en ze zijn nog lekker ook!

P.S
De echte manier om sigaren te degusteren is om niet over de longen te roken, je smaakpupillen zitten immers niet in je longen. (meteen een extra excuus)


Dit zou ik dus ook doen, sigaren zijn, mits je ze niet over je longen rookt en met mate, lang niet zo schadelijk voor je als sigaretten!

Je vader enthousiast krijgen..... Ik heb gisteren toevallig een CAO La Traviata gerookt samen met mijn vader, die kreeg spontaan een nicotine rush (ondanks het pakje balmoral dat hij per dag nuttigt). :shock:

Maar goed, mijn advies is het gewoon aan je ouders te vertellen. En welkom op dit prachtige forum!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jun 2011, 20:13 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Hmpfgr...grmbll....mijn zoon gaat over 2 jaar toch echt niet aan de sigaar...hij zal mooi nog vier jaar geduld moeten opbrengen...en dan nog...maar hij ziet het gelukkig zelf in...dat scheelt.

also sprach Zarathustra...

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Jun 2011, 11:24 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008, 16:18
BerichtenCOLON 3042
WoonplaatsCOLON Gentbrugge
Welgekomen jongeling!

Laat je hier maar onderdompelen , er is een hoop te vinden, even zoeken!

Tips?
Wel, volg je gevoel en probeer eens wat te sparen voor een paar Longfillers, preoven is de boodschap man en voor je het weet ben je een 'echte' sigarenliefhebber, succes en veel plezier op je sigarenontdekkingstocht! Enne, vraag maar hier, kenners bij de vleet!!!

Fiele

_________________
'SAVE THE WORLD' IT'S THE ONLY PLANET WITH CIGARS!


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 4 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.