Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Mrt 2024, 08:34

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 23 Nov 2010, 20:51 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew

GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006, 16:29
BerichtenCOLON 4372
WoonplaatsCOLON London
Die gast van de review is er wel serieus mee,
Sommige Nederlandse sigaren doen het wel ietsje beter op vocht, maar even in de humi is dan effectiever als onder de kraan houden me dunkt.

Dom blondje komt bij de dokter ; Dokter mijn man wil een natte sigaar.....................

Edit : beter een droge sigaar uit een natte doos..... dan een natte sigaar.........

sorry..inkopper

_________________
You know I haven't been spending much time there lately, they've got me down in D.C. I'm shining a seat with my ass.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 23 Nov 2010, 22:33 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 25 Dec 2009, 11:05
BerichtenCOLON 923
WoonplaatsCOLON Gent
Bas schreefColon
Dom blondje komt bij de dokter ; Dokter mijn man wil een natte sigaar.....................

Edit : beter een droge sigaar uit een natte doos..... dan een natte sigaar.........

sorry..inkopper


En dan durf jij nog commentaar hebben op het aantal hits dat Smoking Hot Cigar Chick krijgt... :mrgreen:
sorry..inkopper 8)

_________________
http://karmann.myphotoalbum.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 23 Nov 2010, 22:34 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Jul 2008, 16:31
BerichtenCOLON 495
WoonplaatsCOLON Meise
:shock: :shock: moet het nog gekker worden, zet dan de humi wat vochtiger lijkt mij dat het resultaat ongeveer hetzelfde zal zijn

_________________
-Steven-
A dirty mind is a joy for life
http://mobro.co/stevendevuyst


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Nov 2010, 08:29 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Sep 2009, 18:59
BerichtenCOLON 1536
WoonplaatsCOLON Haarlem
StevenDV schreefColon
:shock: :shock: moet het nog gekker worden, zet dan de humi wat vochtiger lijkt mij dat het resultaat ongeveer hetzelfde zal zijn


Nou, nee dus... in het artikel staat toch duidelijk dat de handeling alleen het dekblad nat maakt, het water mag het binnenwerk niet bereiken. Nu zal er via de voet wel wat binnenkomen maar in die 7 seconden zal dat niet zoveel zijn dat de aansteker daar geen raad mee weet. In de humi zal het vocht zeker in het binnenwerk trekken met alle gevolgen van dien...

_________________
Michel

'This is one of those cases in which the imagination is baffled by the facts'
Adam Smith

Mort á la Lasioderma Serricorne!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Nov 2010, 11:49 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2008, 14:54
BerichtenCOLON 365
WoonplaatsCOLON Zaandam
Een mooie test voor El Cigarro :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Nov 2010, 19:25 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Jul 2008, 16:31
BerichtenCOLON 495
WoonplaatsCOLON Meise
@Groucho ja juist, zover was ik niet, ik ben blond voor iets hé :mrgreen: :mrgreen:

_________________
-Steven-
A dirty mind is a joy for life
http://mobro.co/stevendevuyst


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 00:31 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jun 2010, 15:44
BerichtenCOLON 2519
WoonplaatsCOLON Leusden
Zojuist dit geprobeert met een Bolivar Coronas Extra.

Na het lezen van deze post had ik het altijd al een keer willen proberen.. Vanavond had ik eigenlijk gereserveerd om een mooie review te schrijven met voor mijn mening alles erop en eraan. Goede foto`s etc etc... Daar waar het moment was aangebroken pakte ik me camera en zag dat de SD kaart eruit was... Ik me lappie gepakt om te kijken of die daar nog inzat maar helaas...

Na goed nadenken wist ik zeker dat ik hem op mijn computer tafeltje/bureautje had neer gelegd.. Daar aangekomen was die nergens meer te bekennen.. Een groot vermoeden heb ik dat me kat ermee aan de haal is gegaan :( Helaas geen enkel spoor van bewijs.. Dus de dader loopt hier nog vrij rond in huis :shock: Na deze onrust gevende berichten te hebben verwerkt ben ik ga na denken hoe ik mijn avond toch nog nuttig kon indelen.. Na even na denken schoot me dit topic weer naar binnen.

Dus ik gelijk naar de hummie en een heerlijke Bolivar Coronas Extra eruit gebakt (2005) helaas de laatste die ik heb :(

Toen naar de keuken en de koude kraan even laten lopen(zodat het warme water eruit is) En hoppa de sigaar er onder gehouden. Waar ik goed op heb gelet is dat de voet van de sigaar niet nat werd. De sigaar heb ik zo`n 9-10 seconden onder de kraan bevochtigd.

Daarna heb ik mij zelf geinstalleerd op bed met een lekker glaasje Havana 7 anos. De sigaar gecut en eeen predraw genomen... Wat me opviel is dat de draw een stukje frisser en meer romig was dan dat ik gewend ben van deze sigaar... De sigaar aangestoken met mijn Dupont(het dikke nekken hoord er ook bij :wink: ) :wink: Het aansteken ging nog steeds erg soepel.. (makkelijker dan verwacht iig) Het eerste wat me opviel was dat de rook er cool was. Voor mij gevoel kwamen de aromas veel meer tot leven. Denk maar is aan een druppel water in de whisky of eten waar je mond niet meer aan verbrand.

Het dekblad werd ook veel vettiger dan normaal. Alsof de olien er uit kwamen. Gedure 1/3 van de sigaar was de verkoeling goed merkbaar wat een aangenaam resultaat geeft. De smaak was romiger dan voor heen.

Het omslag punt was later dan dat ik van deze sigaar gewend ben. Misschien omdat hij niet zo warm werd? ik weet het niet. Na een kleine purch kon ik weer aangenaam verder roken. Uiteindelijk heb ik de sigaar pas weggelegd op het moment dat ik mijn vingers begon te verbranden.

Conclusie:

De sigaar werd extra gekoeld waardoor de smaken beter naar voren kwamen
Het omslag punt kwam later dan normaal
De sigaar heb ik verder opkunnen roken dan normaal.
Ga ik het met alle sigaren doen? nee dat niet. Maar het zal zeker nog eens gebeuren..

Het kan natuurlijk ook zo zijn de de torcedor een top dag heeft gehad waardoor deze sigaar zo`n fantastisch was.

Helaas moet ik dus het fotomateriaal achterwegen laten :(

_________________
Je hebt maar 2 soorten importeurs 1 van cubaanse sigaren en 1 van opgerolde bladeren


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 00:46 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Lol. Lees het nu pas! Grappig hoor. Ga het zeker ook eens proberen. Met een NC :twisted:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 10:18 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jan 2009, 21:02
BerichtenCOLON 1454
Raleigh schreefColon
Ben ik nu werkelijk de enigste die deze titelpost zag in combinatie met Jorg en daar gelijk ranzige beelden bij verwachte? :D :D


Wat voor invloed zou dat op de smaak hebben??? :mrgreen:

_________________
Gentlemen, you may smoke.” (ending the long ban on smoking held by Queen Victoria in the early 20th Century) – King Edward VII


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 12:55 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 18 Feb 2009, 09:13
BerichtenCOLON 1811
WoonplaatsCOLON Liedekerke
CigarJunkie schreefColon
Raleigh schreefColon
Ben ik nu werkelijk de enigste die deze titelpost zag in combinatie met Jorg en daar gelijk ranzige beelden bij verwachte? :D :D


Wat voor invloed zou dat op de smaak hebben??? :mrgreen:



C'est dur, la vie d'artiste ......... :(

_________________
"If I had taken my doctor's advice and quit smoking when he advised me to, I wouldn' have lived to go to his funeral" (98 year old) George Burns


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Dec 2015, 20:34 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2008, 14:43
BerichtenCOLON 31
Ik ben net terug van twee weken vakantie op Cuba (en daar geïnspireerd om hier na jaren weer eens een kijkje te nemen). Daar 2 tabaksplantages bezocht inclusief sigaar en die kregen we inderdaad met een behoorlijke hoeveelheid honing. Ik vond het wel wat hebben.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.