Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 20:13

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jun 2010, 21:22 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 13 Okt 2009, 10:58
BerichtenCOLON 1031
WoonplaatsCOLON Aalter
cliff schreefColon
RobertRhoon schreefColon
Laat mij maar alleen, ik vermaak me wel.....


pff, je moet al erg kind aan huis zijn om zulke behandeling te krijgen, bij slechts 3 zaken lukt me dit.
en dan nog... :cry:

vaak bezoek ik ook nieuwe zaken en ik daarvan kan ik enkel zeggen dat verkopers het dus maar matig tot niet kunnen appreciëren dat je de hele humidor zit te bekijken, velen zitten ook in m'n nek te ademen en komen erg ongeduldig over.


Cliff, uw situatie herken ik serieus! Ik weet niet waarom, is het mijn leeftijd ofzo, maar als ik in een winkel sta, lijkt het mij altijd alsof de uitbater mij zo vlug mogelijk iets wil aansmeren en afrekenen. Als ik niet onmiddellijk iets neem, "kan ik u helpen, wat zoekt u precies mijnheer?"

En nog iets: is het eigenlijk gepast dat je de sigaren eens vastneemt, eens aan ruikt ofzo, voor je ze koopt, of not done? :roll:

_________________
Amor sigaris non celatur.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jun 2010, 21:32 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Jul 2008, 16:31
BerichtenCOLON 495
WoonplaatsCOLON Meise
wel ik moet zeggen ik had deze ervaring ook met de meeste winkels, maar nu heb ik een winkel gevonden waar dit helemaal niet het geval is, zelfs de allereerste keer ik daar kwam werd ik zeer goed en hartelijk ontvangen (ik kocht zelfs maar 2 sigaren)
Nu nog, of ik er nu naar huis ga met 10 of met 1 sigaar, altijd krijg ik dezelfde vriendelijke service en voel ik mij niet gepusht, ik ben er dan ook meestal langer binnen als gepland, dus die winkels bestaan wel.

_________________
-Steven-
A dirty mind is a joy for life
http://mobro.co/stevendevuyst


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jun 2010, 21:39 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 13 Okt 2009, 10:58
BerichtenCOLON 1031
WoonplaatsCOLON Aalter
Ik moet inderdaad toegeven dat er 1 uitzondering is: de vrije roker in gent... Maar ik kom jammer genoeg amper nog in gent, en het aanbod is niet zò groot :(

_________________
Amor sigaris non celatur.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jun 2010, 23:02 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 16 Feb 2009, 23:17
BerichtenCOLON 617
CBL schreefColon
Ik heb ook vaak ondervonden dat ze een beetje uit de hoogte doen.

+1 terwijl dat heel on-Rotterdams is

kostte mij ook erg veel moeite om naast (buiten) hun advies nog wat anders mee te krijgen

bestellen via internet geeft me minder ergenis en links en rechts zijn nog wel andere (kleinere) zaken te vinden

ik kom er niet meer.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 01:24 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010, 12:45
BerichtenCOLON 79
WoonplaatsCOLON Gent
Joa schreefColon
Ik moet inderdaad toegeven dat er 1 uitzondering is: de vrije roker in gent... Maar ik kom jammer genoeg amper nog in gent, en het aanbod is niet zò groot :(


Waar is die gelegen? Ik ben namelijk wel vaak ik gent en ken enkel caron als betrouwbare sigarenboer.
Naast caron ken ik enkel maar een mini sigarenwinkel aka wijnwinkel in gent-cenrum die fake cohiba's verkoopt :p

_________________
A woman is an occasional pleasure but a cigar is always a smoke.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 06:33 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008, 03:15
BerichtenCOLON 1336
WoonplaatsCOLON Voorburg
Dit persoontje heeft ook nooit last gehad van te droge sigaren, opdringerige verkopers en ik kan inderdaad op me gemakkie rondkijken en kiezen.

Het is wel zo dat de gebroeders hun mening geven, wat jij ermee doet dat is jouw zaak vind ik dan.
Soms deel ik de mening en soms niet, maar het is niet zo dat ze opdringerig zijn.

Kom er nog steeds altijd met plezier.

_________________
Beware of what you wish for.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 06:38 
@ Magic Dragon

Ja alain doet dat goed daar in vilvoorde.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 06:59 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Aug 2006, 13:31
BerichtenCOLON 2809
WoonplaatsCOLON Barendrecht
send schreefColon
Dit persoontje heeft ook nooit last gehad van te droge sigaren, opdringerige verkopers en ik kan inderdaad op me gemakkie rondkijken en kiezen.

Het is wel zo dat de gebroeders hun mening geven, wat jij ermee doet dat is jouw zaak vind ik dan.
Soms deel ik de mening en soms niet, maar het is niet zo dat ze opdringerig zijn.

Kom er nog steeds altijd met plezier.


Inderdaad, ze zijn soms wellicht wat (over)enthousiast, maar het is altijd gezellig, er is altijd tijd voor een praatje en je krijgt alle gelegenheid om lekker rond te kijken en geen gezeik, wat mij betreft toch echt één van de beste zaken.

_________________
When God created man, She was only joking...


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 07:01 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Jul 2008, 16:31
BerichtenCOLON 495
WoonplaatsCOLON Meise
Dekelle schreefColon
@ Magic Dragon

Ja alain doet dat goed daar in vilvoorde.


Idd :wink: maar bij u wil ik ook nog eens geraken, zal voor na mijn verlof zijn, ik vertrek vannacht een weekje golfen in Engeland. Maar ik heb ook het nieuws gekregen dat ik nog zeker tot september in het systeem van economisch werkloos blijf dus heb wel altijd 2 dagen per week vrij.

_________________
-Steven-
A dirty mind is a joy for life
http://mobro.co/stevendevuyst


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 07:25 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 13 Okt 2009, 10:58
BerichtenCOLON 1031
WoonplaatsCOLON Aalter
Xperience schreefColon
Joa schreefColon
Ik moet inderdaad toegeven dat er 1 uitzondering is: de vrije roker in gent... Maar ik kom jammer genoeg amper nog in gent, en het aanbod is niet zò groot :(


Waar is die gelegen? Ik ben namelijk wel vaak ik gent en ken enkel caron als betrouwbare sigarenboer.
Naast caron ken ik enkel maar een mini sigarenwinkel aka wijnwinkel in gent-cenrum die fake cohiba's verkoopt :p


De vrije roker ligt in de kortedagsteeg/walpoortstraat, rechtover de cliént en ongeveer naast de minard.
Winkel is enkel vrijdag en zaterdag open geloof ik, maar het is eens leuk om er binnen te stappen! :P

_________________
Amor sigaris non celatur.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jun 2010, 09:43 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Ik weet niet, aan sigaren ruiken in een sigarenzaak vind ik wat ongepast. Maar één van de broertjes vond het nodig om mij te vertellen dat hij het toch liever niet had dat ik sigaren eerst probeerde lichtjes wat in te drukken... :mrgreen:

Het moge duidelijk zijn dat er af en toe een steekje los zit bij de heren. Maar na een tijdje prik je daar wel doorheen. Soms ga je het zelfs missen als je ergens anders bent. Die rare trekjes :mrgreen:.

Je moet het niet al te serieus nemen allemaal. Zijn best aardige mannen.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 03 Aug 2012, 11:22 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Aug 2006, 13:31
BerichtenCOLON 2809
WoonplaatsCOLON Barendrecht
Een tijdje geleden hier ergens gelezen dat Van Dalen ook een webservice gaat krijgen. Al iets van bekend?

En voordat jullie gaan zeuren dat ik lui ben :P , het is gewoon ter info en ik vind het altijd wel leuk om het aanbod online te kunnen zien. :mrgreen:

_________________
When God created man, She was only joking...


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 03 Aug 2012, 18:47 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2012, 17:51
BerichtenCOLON 91
De gebroeders van Dalen zijn heel erg vriendelijk doch een beetje "apart"

Een paar weken geleden kocht ik een dienblaadje met sigaren waaronder de Casa Magna Domus Limitada , onderweg naar de balie bleek er 1 al geknipt te zijn (pigtail was er duidelijk af) , toen ik naar de rookruimte liep om dit te melden aan dhr. van Dalen werd ik aldaar aangesproken door Sasja wat er loos was na uitleg zei hij dat ik 'm lekker moest opsteken =D>

Van Dalen is een leuke winkel met een mooi assortiment , en nee ....ik werk niet bij de LF ofzo.

Jack


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 28 Dec 2013, 19:50 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 11 Apr 2013, 21:48
BerichtenCOLON 194
WoonplaatsCOLON Herk-de-stad, Belgie
Iemand vanuit belgie daar al besteld in hun online store (sigaren.com)?
Er is een kistje wat ik zoooo graag wil en nergens anders vind, maar bij het afrekenen krijg ik enkel de keuze uit nederlandse banken!
Onderaan elke pagina staat nogthans het bancontact/mister cash logo.
Heb ze al 2x een mailtje gestuurd en een bericht op hun facebook pagina achtergelaten, maar nog steeds niks gehoord.
Iemand een idee?


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Van Dalen
BerichtGeplaatstCOLON 28 Dec 2013, 20:06 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Ik heb er al bij besteld.Ik mailde naar hun ivm hetzelfde probleem.Toen moest ik gewoon mailen wat ik wou.Zij gaven hun reknr.Zodat ik de betaling kon doen.Goede service moet ik zeggen.

P3rf3ction schreefColon
Iemand vanuit belgie daar al besteld in hun online store (sigaren.com)?
Er is een kistje wat ik zoooo graag wil en nergens anders vind, maar bij het afrekenen krijg ik enkel de keuze uit nederlandse banken!
Onderaan elke pagina staat nogthans het bancontact/mister cash logo.
Heb ze al 2x een mailtje gestuurd en een bericht op hun facebook pagina achtergelaten, maar nog steeds niks gehoord.
Iemand een idee?


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 209 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 10 11 12 13 14 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 3 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.