Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 12:43

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2013, 17:27 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Beste sigarenliefhebbers ik ga morge nog eens een sigaar roken bij mike's havana house.Iedereen welkom!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Jun 2013, 08:19 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2013, 20:44
BerichtenCOLON 48
het was gezellig :D :D :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Jun 2013, 12:02 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Dat mag je wel zeggen voor herhaling vatbaar!

el cubanito schreefColon
het was gezellig :D :D :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Feb 2014, 22:43 
Offline
Cigarillo
Cigarillo

GeregistreerdCOLON 03 Feb 2014, 22:22
BerichtenCOLON 1
Is het als niet lid momenteel wel mogelijk om een sigaartje in de lounge te doen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 02:35 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 15 Feb 2012, 22:47
BerichtenCOLON 674
WoonplaatsCOLON Antwerpen
LaHabana schreefColon
Is het als niet lid momenteel wel mogelijk om een sigaartje in de lounge te doen?


Je kunt, als het goed is, een daglidmaatschap kopen. Voor €5,- als ik me niet vergis.

_________________
groeten,
Vintage


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 07:51 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Okt 2009, 21:56
BerichtenCOLON 1166
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
Vintage schreefColon
LaHabana schreefColon
Is het als niet lid momenteel wel mogelijk om een sigaartje in de lounge te doen?


Je kunt, als het goed is, een daglidmaatschap kopen. Voor €5,- als ik me niet vergis.


Wat een flauwekul blijft het toch.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 14:21 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 12 Jan 2008, 11:58
BerichtenCOLON 1792
WoonplaatsCOLON Putten
Blijft het wel gezellig :wink:

Ik snap soms die discussies niet over een abonnement.
Je gaat wel naar een nachtclub, betaald € 25,00 om er in te mogen
en vervolgens € 5,00 voor een klein glaasje bier..... uhmm...wat is het verschil?
Oh ja, een biertje kan je niet roken, een sigaar gelukkig wel degusteren =D>


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 14:44 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 12:35
BerichtenCOLON 245
SjaakBosheuvel schreefColon
Blijft het wel gezellig :wink:

Ik snap soms die discussies niet over een abonnement.
Je gaat wel naar een nachtclub, betaald € 25,00 om er in te mogen
en vervolgens € 5,00 voor een klein glaasje bier..... uhmm...wat is het verschil?
Oh ja, een biertje kan je niet roken, een sigaar gelukkig wel degusteren =D>



Ik denk dat die vergelijking een beetje kort door de bocht is... Ik zou namelijk geen 25 euro betalen om in een gewone club binnen te mogen als je tal van gratis alternatieven hebt. Jammer genoeg heeft de sigarenroker die alternatieven niet. Ik rook thuis niet binnen en ben dus constant op zoek naar rookgelegenheden, maar om 5 euro te betalen om te kunnen roken dat is voor mij niet iets dat ik wekelijks zou doen. Wat niet wegneemt dat ik die 5 euro 'ns een keer wel zou kunnen betalen. Leuker zou nog altijd zijn dat de liefhebbers van 't purogenot wat meer mogelijkheden hadden...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 14:52 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 12 Jan 2008, 11:58
BerichtenCOLON 1792
WoonplaatsCOLON Putten
Kort door de bocht misschien.....het is voor mij net als een discussie over de prijs.
Daarvan zeg ik altijd: "Je wil die sigaar toch roken?" Dan koop je deze.

Over alternatieven, ik ken er genoeg. Hans van Werven, Apeldoorn, Willem Schimmel, Zutphen, The Cat, Rotterdam, Yuri Dijkstra, Almere, Cigars & More, Zeist en ga zo maar door.

Neemt niet weg dat ik graag eens naar Mike's Havana House te Antwerpen ga :wink:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 15:11 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 23 Okt 2013, 18:13
BerichtenCOLON 14
WoonplaatsCOLON laakdal-belgie
Ik vind het toch ook raar dat ik moet betalen om een sigaar te roken. Dat men eist dat je enkel sigaren rookt, die ter plaatse gekocht zijn, is logisch.
Maar ik bv nog nooit betaald om bv een whisky te degusteren in mijn favoriete whiskyshop, wel voor de whisky zelf


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 15:29 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 12 Jan 2008, 11:58
BerichtenCOLON 1792
WoonplaatsCOLON Putten
Uiteraard mag je het een beetje raar vinden. Ieder zijn keuze :wink:
Echter, een film in de bioscoop bekijken, betaal je ook voor.
Nu wil ik een bioscoopfilm niet vergelijken met het roken van een sigaar, maar € 5,00 voor een hele dag, klinkt mij niet verkeerd in de oren.

Wil je dat niet er aan uitgeven dan kan je altijd naar DeKelle, Brussel, Casa del Habano, Brussel, Casa del Habano, Gent, Cleas Tabaco, Hasselt enz.

Persoonlijk vind ik, dat je bij het frietkot al duurder uit bent :wink: :mrgreen:

Ik denk dat het net zoiets is als smaak. Daar valt ook niet over te twisten. Ieder zijn keuze en dat is juist goed.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 15:51 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Okt 2009, 21:56
BerichtenCOLON 1166
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
Wat een onzin vergelijkingen allemaal. Als ik naar Cigarworld in Dusseldorf rij (zo'n beetje even ver als Antwerpen) en ik ga daar in de "gewone" lounge zitten of in de casa lounge die ze daar hebben vragen ze daar ook geen extra geld voor (sterker nog...parkeren is zelfs gratis). In Amsterdam ook niet...etc etc......ga nou geen vergelijkingen maken want wat ik tot nu toe lees is het erg krom allemaal. De eigenaar van Antwerpen gaf aan destijds investeringen te hebben gedaan die hij op deze manier terug dacht te verdienen, een goede service zoals gratis je toch al prijzige sigaar daar gewoon op kunnen roken is niets meer dan normaal, plus je trekt op die manier alleen maar door mond op mond reclame meer bezoekers.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 17:29 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 12 Jan 2008, 11:58
BerichtenCOLON 1792
WoonplaatsCOLON Putten
Jij mag het onzin vinden, dat is jouw recht. Ik probeer het alleen luchtig te houden en zeik niemand openlijk af. Begrijpend lezen is ook een vak, maar blijkbaar niet voor iedereen weggelegd.

Ik zou zeggen, ga naar Cigarworld in Düsseldorf, waar je je eigen drankjes moet halen, conform de Duitse wetgeving, ga ik naar Mike’s Havana House in Antwerpen en betaal € 5,00 om daar de hele dag te vertoeven.

Het is bovendien aan iedere ondernemer om zelf te bepalen wat hij of zij verkiest in te zetten als economisch model, zo ook bij Mike’s Havana House.

Het is eenvoudig. Wil je geen € 5,00 betalen, ga je ergens anders heen. Wil je er wel heen, dan betaal je toch gewoon de prijs?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 19:38 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
In de Casa van Gent kun je als passant ook niet voor 5 euro gaan zitten. Dat is enkel voor kluishouders. In de Casa uit Antwerpen is dit trouwens hetzelfde. Er zit een nieuwe eigenaar in en ook nu is de lounge afgesloten.
Helaas voor het overgrote deel van ons en leuk voor de mensen die in alle stilte een sigaar willen roken.
Het is de keuze aan de uitbater welke regels hij/zij aan de rookruimte geeft. De een is daar wat soepeler in dan de ander.

Ook ik vind zo'n bijdrage van 5 euro enkel voor het zitten ook een blokkade. In principe zijn er overal wel locaties om te roken. Ook waar je niet hoeft te betalen.
Het is enkel even goed zoeken.

Als ik in een straal van 10km van mijn huis kijk dan heb ik nu 4 potentiele rooklounges die niet eens sigaar gerelateerd zijn. Kan me niet voorstellen dat er in een grote stad als Antwerpen geen restaurant met rookruimte is.

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 22:00 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
De vraag dient zich aan of de soep altijd zo heet wordt gegeten.

Ik kan mij voorstellen dat hierin timing, aantal en gedrag van de bezoeker een rol kan spelen.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.