Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Apr 2024, 18:19

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 22:09 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Aug 2008, 20:44
BerichtenCOLON 2920
WoonplaatsCOLON Amersfoort
Rijk de Gooier schreefColon
De vraag dient zich aan of de soep altijd zo heet wordt gegeten.

Ik kan mij voorstellen dat hierin timing, aantal en gedrag van de bezoeker een rol kan spelen.


Ik heb eens via Facebook contact gehad met de Casa in Antwerpen, als we eens met een groepje langs wilden komen dan zou dat echt nog wel mogelijk kunnen zijn als we vantevoren even contact zochten. Zo zwart-wit is het allemaal niet!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 22:12 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
kale peter schreefColon
Rijk de Gooier schreefColon
De vraag dient zich aan of de soep altijd zo heet wordt gegeten.

Ik kan mij voorstellen dat hierin timing, aantal en gedrag van de bezoeker een rol kan spelen.


Ik heb eens via Facebook contact gehad met de Casa in Antwerpen, als we eens met een groepje langs wilden komen dan zou dat echt nog wel mogelijk kunnen zijn als we vantevoren even contact zochten. Zo zwart-wit is het allemaal niet!


Gelukkig maar. Dat is ook mijn ervaring bij diverse Casas.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Feb 2014, 22:59 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 12:35
BerichtenCOLON 245
Bolletje schreefColon

Als ik in een straal van 10km van mijn huis kijk dan heb ik nu 4 potentiele rooklounges die niet eens sigaar gerelateerd zijn. Kan me niet voorstellen dat er in een grote stad als Antwerpen geen restaurant met rookruimte is.


Bij mij in Leuven ken ik er zo twee (drie als je een verwarmd terras meetelt) Punt is natuurlijk dat deze niet sigaargerelateerd zijn en niet allemaal even gezellig (In één keet komt echt supermarginaal volk elke dag wat zagen over de miserie van het leven :mrgreen: ) Maar ja, ik verkies dan toch een cafeetje waar je niet moet betalen dan een lounge waar je 5 of meer euros moet betalen. Ieder z'n mening natuurlijk...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 01:06 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007, 14:03
BerichtenCOLON 6603
Sigaren roken van 15 euro, vaak meer dan 1 en dan zeuren dat er 5 euro betaald moet worden om ergens warm te zitten en ongestoord te kunnen roken.
Echt ik zie het probleem niet.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 07:47 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 12:35
BerichtenCOLON 245
Raleigh schreefColon
Sigaren roken van 15 euro, vaak meer dan 1 en dan zeuren dat er 5 euro betaald moet worden om ergens warm te zitten en ongestoord te kunnen roken.
Echt ik zie het probleem niet.


Sorry, maar dit vind ik weer zo'n vreselijke veralgemening. Ik heb nog nooit een sigaar van 15 euro gerookt, laat staat meer dan één. Dus ik vind 5 euro betalen voor het privilege van warm te kunnen roken op een sigaar van 2 tot 10 euro toch wel overdreven ja... Of is comfortabel sigaren roken enkel weggelegd voor de welgestelden onder ons?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 08:07 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 24 Nov 2010, 12:26
BerichtenCOLON 595
VDP even wat verder rijden dan leuven in overijse is een mooie lounge gratis met een humidor naast.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 08:24 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
VDP schreefColon
Raleigh schreefColon
Sigaren roken van 15 euro, vaak meer dan 1 en dan zeuren dat er 5 euro betaald moet worden om ergens warm te zitten en ongestoord te kunnen roken.
Echt ik zie het probleem niet.


Sorry, maar dit vind ik weer zo'n vreselijke veralgemening. Ik heb nog nooit een sigaar van 15 euro gerookt, laat staat meer dan één. Dus ik vind 5 euro betalen voor het privilege van warm te kunnen roken op een sigaar van 2 tot 10 euro toch wel overdreven ja... Of is comfortabel sigaren roken enkel weggelegd voor de welgestelden onder ons?


Ah, vergeef het maarten, hij is al filantroop sinds hij 20 was dusja :mrgreen:

Ik vind €5 nog eens extra gaan bijbetalen om een sigaar binnen te mogen roken er ook over, al is het een mooie ruimte die je echt eens gezien moet hebben, dan koop ik liever een divinos extra en rook wel elders.

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 09:58 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010, 10:27
BerichtenCOLON 2748
WoonplaatsCOLON Tielt-Winge
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit, maar dan ook nooit extra heb betaald om ergens een sigaar te mogen roken.

Ik rook meestal in Casa's waar ik ofwel een locker heb en lid ben (zie dit niet als extra betalen want ik betaal voor het gebruik van de locker en niet voor het privilege er te mogen roken) of in welke andere Casa of sigarenzaak ter wereld dan ook waar ik geen locker heb.

Wel heb ik de onhebbelijke gewoonte om overal sigaren te kopen waar ik binnen stap.
Eens je een aankoop hebt gedaan is een sigaartje degusteren bijna overal mogelijk.
Laten we wel eerlijk zijn. 1 sigaar kopen zal soms niet volstaan.
Vriendelijk vragen doet meestal wonderen.

Als er vrienden naar Lommel afzakken voor een sigaar dan heb ik daar ook diverse mogelijkheden om gratis op een mooi en warm terras te roken zonder smoking fee.

Soms moet je even zoeken maar een gratis en aangenaam plaatsje om te roken is altijd te vinden.

_________________
Happy smoking, Afficionado


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 10:25 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 12:35
BerichtenCOLON 245
dekelle1 schreefColon
VDP even wat verder rijden dan leuven in overijse is een mooie lounge gratis met een humidor naast.


Haha, ik ben er al geweest! Inderdaad een erg leuke lounge, ik meende u nog een mailtje te sturen met de vraag of die tijdens de openingsuren gewoon beschikbaar is? Binnenkort kom ik nog eens een sigaartje roken :mrgreen:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 21:32 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Afficionado schreefColon
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit, maar dan ook nooit extra heb betaald om ergens een sigaar te mogen roken.

Ik rook meestal in Casa's waar ik ofwel een locker heb en lid ben (zie dit niet als extra betalen want ik betaal voor het gebruik van de locker en niet voor het privilege er te mogen roken) of in welke andere Casa of sigarenzaak ter wereld dan ook waar ik geen locker heb.

Wel heb ik de onhebbelijke gewoonte om overal sigaren te kopen waar ik binnen stap.
Eens je een aankoop hebt gedaan is een sigaartje degusteren bijna overal mogelijk.
Laten we wel eerlijk zijn. 1 sigaar kopen zal soms niet volstaan.
Vriendelijk vragen doet meestal wonderen.

Als er vrienden naar Lommel afzakken voor een sigaar dan heb ik daar ook diverse mogelijkheden om gratis op een mooi en warm terras te roken zonder smoking fee.

Soms moet je even zoeken maar een gratis en aangenaam plaatsje om te roken is altijd te vinden.


Zo is ook mijn ervaring.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 21:58 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Had vandaag een zeer vriendelijk heerschap aan de telefoon, zonder kapsones, die meteen op dezelfde golflengte zat als ik.
Dat is in het verleden wel eens anders geweest... 8)

Waarschijnlijk as vrijdagmiddag even langs om oa de sfeer weer eens even te proeven.

Voor 1700 u echter weer thuis voor de buis ivm Poetins feestje... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Laatst gewijzigd door 1 op drP, in totaal 6 keer gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2014, 22:13 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
drP schreefColon
die meteen op dezelfde golflengte zat als ik.




Kanniewaarzijn.... :mrgreen:

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Feb 2014, 17:59 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Vanmiddag even langs geweest.
Geen €5,- entree, daar werd met geen woord over gerept.
Het was nog niet druk, dus kon gewoon plaatsnemen in de lounge.
MC Petit No 2 gerookt.
De "bedrijfsleider" is een aardige kerel wars van kapsones zoals ik telefonisch al ondervonden had.
Heeft als geboren Iraniër een onvervalste gemoedelijke Vlaamse babbel :mrgreen:

De lounge is te reserveren, ook op zaterdagmiddag, maar dan wel ruim van tevoren bespreken.
Er is ruimte voor max 16-17 personen.
Reserveringskosten bedragen €75 als ik het goed begrepen heb; dan is de lounge enkel voor de groep. Zelfs leden worden dan niet toegelaten 8)
Korting op drank en sigaren afhankelijk van de afgenomen hoeveelheid; bijv. afname van een (aantal) fles (sen) rum ed en bij aankoop van (een) volle kist(en) sigaren.

Tijd voor een harruf?

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Feb 2014, 18:38 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 15 Feb 2012, 22:47
BerichtenCOLON 674
WoonplaatsCOLON Antwerpen
drP schreefColon
Tijd voor een harruf?


Sounds like a plan 8)

_________________
groeten,
Vintage


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Feb 2014, 11:19 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
Yep, lijkt me tof.

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 64 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 7 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.