Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Apr 2024, 12:59

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 22:08 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
'k Heb morgen een zakelijk herfje bij Hajenius en moet me dus op vijandelijk gebied begeven. De laatste keer dat ik in 020 het Rokin en de Dam afreed, was het een redelijk zooitje.

Ik vertrek vanuit Wassenaar dus s106 - Stadhouderskade - Vijzelgracht/-straat ligt voor de hand. Maar laat ik nou net over die Vijzelstraat al een paar jaar nare berichten horen. Ik zou graag parkeren bij de Bijenkorf.

Gaat dat lukken?

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 23:33 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010, 21:01
BerichtenCOLON 99
koop je nu eerst voor iedereen een sigaar en drink dan een koffie? of is het ook goed dat je misschien een sigaar koopt voor thuis en bijvoorbeeld een eigen sigaar daar rookt? of mag je alleen maar sigaren, net gekocht er roken? en wordt geacht iedereen daar dan te kopen, of wanneer je met vier man bent, twee/drie er iets kopen en de vierde rookt van zich zlf een pijp/ sigaar?
sorry voor de misschien wat rare vragen, maar ik vroeg me het af, want heb er nog nooit gezeten en wilde dit graag eens doen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jan 2011, 23:59 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2010, 14:13
BerichtenCOLON 65
Ik als Amsterdammer raad mensen die Amsterdam als vijandelijk gebied ervaren af om er naartoe te gaan,maar als je dan toch gaat lijkt het mij verstandiger om je auto bij het olympisch stadion te zetten en dan met tram 16 ernaartoe te rijden volgens mij komt die aardig in de buurt.

_________________
Heldhaftig - Vastberaden - Barmhartig


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 01:04 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Laatste keer heb ik de auto in een grote parkeergarage gezet (Q-park dacht ik). Marnixstraat 250 ofzo. Is vijf minuten van de melkweg vandaan. Kwartiertje lopen naar Hajenius ongeveer. Dat was eigenlijk prima te doen (buiten de spits).

Bijenkorf weet ik niet. Maar die Rozengrachtstraat richting de Dam is nooit overdreven druk. Dat wordt het pas vlakbij de Dam :mrgreen:.

Die suggestie van het Olympisch stadion ga ik onthouden. Studenten hebben immers gratis OV :lol:.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 10:19 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Aug 2009, 15:04
BerichtenCOLON 2998
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
ik kom wel van de andere kant, maar ik parkeer meestal bij dat voetbalding. Kost voor parkeren en een tramkaartje iets van 4 euro. Misschien zijn die gelegenheden er ook aan de andere kant van de stad.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 10:27 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009, 12:21
BerichtenCOLON 109
Op zich zou ik het gewoon willen afraden om naar plaatsen te gaan die bijna niet bereikbaar zijn. Simpel.

_________________
het leven duurt te kort om slechte wijn te drinken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 10:32 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2008, 14:54
BerichtenCOLON 365
WoonplaatsCOLON Zaandam
Parkeren bij het Olympisch stadion is inderdaad het voordeligst. Als je toch dichtbij wilt parkeren kan je hem het beste parkeren in de parkeergarage van de Bijenkorf.
Doe ik ook altijd. Ik ga toch om de 2 à 3 weken. Let wel op dat het parkeergeld best hoog kan oplopen als je daar een paar uur zit.
Meestal gaan wij met zijn 3-en of 4-en. Als je dan de parkeerkosten deelt kom je meestal wel net zo duur uit als OV (vanuit Zaandam).

@Bolivar:
Je gaat de humidor in met een medewerker om met alle rust een lekkere sigaar uit te kiezen. Eenmaal een sigaar gekozen kan je deze direct afrekenen. Je sigaar wordt dan gelijk geknipt voor je. Bij het afrekenen kan je koffiepad(s) bij kopen (kost een euro dacht ik). In de rokerslounge kan je dan rustig je sigaar roken en zelf je koffie zetten (er staat zo een espresso automaat). Als het wat rustiger is komen ze je koffie brengen dan mag je gelijk gaan zitten. Dit wordt dan tijdens het afrekenen doorgegeven.
Oja er wordt vanuit gegaan dat je daar je sigaren koopt, maar echt op controleren doen ze niet. Dus als je daar je tweede eigen sigaar oprookt doen ze volgens mij niet moeilijk.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 10:33 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Die parkeertarieven moeten gewoon omhoog, zodat de binnenstad beter bereikbaar wordt... :twisted:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 12:06 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009, 12:21
BerichtenCOLON 109
In plaats van parkeerbelasting te betalen koop je gewoon een extra sigaar en geniet er thuis lekker van. :P

_________________
het leven duurt te kort om slechte wijn te drinken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 12:50 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2008, 14:54
BerichtenCOLON 365
WoonplaatsCOLON Zaandam
Cohiba schreefColon
Die parkeertarieven moeten gewoon omhoog, zodat de binnenstad beter bereikbaar wordt... :twisted:


Nog hoger ?! :shock:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 22:32 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
Nou, het is gelukt allemaal, kwam er goed door (ging wel ten koste van een paar vloekende fietsers maar dan moeten ze maar uitkijken). De eerste bijeenkomst van de IT Business & Cigar Club was vanmiddag dus een feit. Helaas een klein beetje geplaagd door verhinderingen wegens ziekte maar dat mocht de pret niet drukken (van de aanwezigen dan).

Ik zet de foto's ff hier neer, komt er ook wat traffic naar dit mooie forum :-)

Stijlvolle ambiance bij Hajenius:

Afbeelding

Het rokershok stond al snel blauw:

Afbeelding

Naarmate de middag vorderde en de flessen leger werden, was er ook ruimte voor contemplatie en reflectie:

Afbeelding

Een veelzeggend stilleven: nieuwe contacten, lekkere port, mooie sigaren en een presentje voor de aanwezigen. Prima geregeld!

Afbeelding

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jan 2011, 22:45 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2010, 14:13
BerichtenCOLON 65
Dat ziet er gezellig uit :D

_________________
Heldhaftig - Vastberaden - Barmhartig


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 19 Jan 2011, 01:10 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Ik zie een iPhone 4 :lol:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Mei 2012, 08:43 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010, 13:19
BerichtenCOLON 4006
ik ben op mijn beurt naar hajenius geweest en moet zeggen... ik had er meer van verwacht
toegegeven, qua interieur is de zaak echt prachtig maar het sigarenaanbod is niet dermate uitgebreid als ik had gehoopt
het is nog altijd een meer dan behoorlijk uitgebreid assortiment maar ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk was
net als de lounges die op zich wel leuk zijn, maar best wel een opfrisbeurt konden gebruiken
dé doodsteek was echter toen het dekblad van mijn sigaar loste ik om wat gom vroeg
na met handen en voeten uitgelegd te hebben wat het was en na resoluut bevestigd te hebben dat het product wel degelijk verkrijgbaar is, krijg je als antwoord "ik weet wel wat u bedoeld mijnheer, maar dit hebben we niet"
dat snap ik dus echt niet: een zaak met dergelijke reputatie die dit nog geeneens in huis heeft
anderzijds hadden ze wél gratis wifi ...

_________________
Fumando las penas van pasando y . . . si fumas habanos nunca las tendras.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Mei 2012, 08:43 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010, 13:19
BerichtenCOLON 4006
ik ben op mijn beurt naar hajenius geweest en moet zeggen... ik had er meer van verwacht
toegegeven, qua interieur is de zaak echt prachtig maar het sigarenaanbod is niet dermate uitgebreid als ik had gehoopt
het is nog altijd een meer dan behoorlijk uitgebreid assortiment maar ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk was
net als de lounges die op zich wel leuk zijn, maar best wel een opfrisbeurt konden gebruiken
dé doodsteek was echter toen het dekblad van mijn sigaar loste ik om wat gom vroeg
na met handen en voeten uitgelegd te hebben wat het was en na resoluut bevestigd te hebben dat het product wel degelijk verkrijgbaar is, krijg je als antwoord "ik weet wel wat u bedoeld mijnheer, maar dit hebben we niet"
dat snap ik dus echt niet: een zaak met dergelijke reputatie die dit nog geeneens in huis heeft
anderzijds hadden ze wél gratis wifi ...

_________________
Fumando las penas van pasando y . . . si fumas habanos nunca las tendras.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.