Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 07:42

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2011, 14:40 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 07 Jan 2011, 18:11
BerichtenCOLON 21
vithimiris schreefColon
Is er iemand bekend met deze online zaak?
Ze verschepen gratis als je orders plaats boven de 50 EUR.

Graag zoekfunctie gebruiken! Als je de zoekfunctie had gebruikt had je een topic gevonden met precies dezelfde naam. Samen gevoegd. *Bolletje*


Eigenlijk had ik de zoekfunctie gebruikt, twee maal zelfs. En neen ik had deze topic niet gevonden. TYVM.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Apr 2011, 17:41 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009, 00:16
BerichtenCOLON 73
Gisteren was ik aan het kijken om een paar sigaren te bestellen en kwam ik bij toeval deze zaak tegen.
Toen ik zag dat deze zaak bij mij op loopafstand zit :D was ik helemaal blij verrast.
Vandaag dus gelijk maar langs gegaan.

Het zit dus in de winkel van Le Manoir, even vragen bij het kantoortje en werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de heer en dame om vervolgens met de eigenaar naar de inloop humidor te gaan.

Het assortiment is redelijk groot en is volgens de eigenaar het begin, het aanbod zal dus groter worden.
Een keurige humidor met de juiste condities en genoeg ruimte voor uitbreiding.
In de humidor nog even een praatje gemaakt met de vriendelijke man, goed advies en niet opdringerig.

Dit wordt dus mijn nieuwe sigarenboer :D voorheen ging ik altijd naar de Pijpelaar in Borne, of Smit in Enschede, bij beide voelde ik me niet op mijn gemak als ik kwam voor een paar losse sigaren.
Vaak was het advies de duurste sigaren te kopen of gelijk een hele kist, terwijl ik meerde malen heb aangeven dat ik een aantal longfillers zocht tot ongeveer € 6,00 en graag eerst wat probeer voor ik gelijk een kist koop.

Zal de volgende keer mijn camera meenemen en vragen of ik een paar foto's van de humidor mag maken


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Apr 2011, 18:22 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010, 18:44
BerichtenCOLON 882
WoonplaatsCOLON (G)Limburg
bash schreefColon
Gisteren was ik aan het kijken om een paar sigaren te bestellen en kwam ik bij toeval deze zaak tegen.
Toen ik zag dat deze zaak bij mij op loopafstand zit :D was ik helemaal blij verrast.
Vandaag dus gelijk maar langs gegaan.

Het zit dus in de winkel van Le Manoir, even vragen bij het kantoortje en werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de heer en dame om vervolgens met de eigenaar naar de inloop humidor te gaan.

Het assortiment is redelijk groot en is volgens de eigenaar het begin, het aanbod zal dus groter worden.
Een keurige humidor met de juiste condities en genoeg ruimte voor uitbreiding.
In de humidor nog even een praatje gemaakt met de vriendelijke man, goed advies en niet opdringerig.

Dit wordt dus mijn nieuwe sigarenboer :D voorheen ging ik altijd naar de Pijpelaar in Borne, of Smit in Enschede, bij beide voelde ik me niet op mijn gemak als ik kwam voor een paar losse sigaren.
Vaak was het advies de duurste sigaren te kopen of gelijk een hele kist, terwijl ik meerde malen heb aangeven dat ik een aantal longfillers zocht tot ongeveer € 6,00 en graag eerst wat probeer voor ik gelijk een kist koop.

Zal de volgende keer mijn camera meenemen en vragen of ik een paar foto's van de humidor mag maken


Tof voor U dat je een nieuwe stek hebt gevonden en dat er alles naar wens is.

_________________
Een sigaar staat voor :
-genieten maar je favorietjes vinden tussen de massa !
-om daarna aan je favorietjes te geraken sta je nergens zonder echte vrienden en goede vakhandelaar(s) die je door dik en dun ondersteunen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jul 2011, 16:03 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Ik kom er zojuist vandaan. En ik moet zeggen dat ik blij verrast ben met zo'n assortiment in mijn Enske. Ik werd ook vriendelijk ontvangen door de jongedame en jongeheer (ong. 30 jaar schat ik) die mij gelijk koffie aanboden. Aangezien ik weinig tijd had (met de oudste bij zwemles) niet heel veel kunnen bekijken. Ook had ik geen portemonnee bij me, wat als geen probleem werd gezien. Ik mocht het thuis wel overmaken. Dus toch maar snel 4 sigaren uitgezocht: een cain daytono, een padron 1964 #6, een partgas D4 en een RA gigantes. De eigenaar gaf aan dat hij dit was begonnen door een gebrek aan aanbod in deze omgeving. Hij las ook regelmatig dit forum, maar postte zelf niet omdat hij dit niet gepast vond als eigenaar van een sigaren(web)shop. Ik ga er zeker vaker naar toe en hoop dat ze in deze moeilijke tijd een mooi klantbestand kunnen opbouwen. Wellicht komt er in de toekomt dan ook nog een lounge bij.

Ps ik vond het assortiment voor deze regio echt super. Een soort cigarworld in het klein. Ze liggen niet alleen net als de cigarworldlounge net buiten het centrum op een klein soort van industrieterrein, ze liggen ook net als de lounge in dusseldorf aan het spoor.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jul 2011, 16:25 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2010, 14:13
BerichtenCOLON 65
Ik heb al een paar keer bij ze besteld en alles zeer snel geleverd,als er iets niet op voorraad was werd er gelijk gebeld en een alternatief aangeboden.
Top service. =D>

_________________
Heldhaftig - Vastberaden - Barmhartig


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jul 2011, 16:38 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Mei 2011, 14:00
BerichtenCOLON 355
WoonplaatsCOLON Enschede
Heb al 2 keer gekocht bij Sigarenhumidor.nl. Goede en snelle levering als je online besteld. Ben ook binnen geweest en vond het een verrassend grote en mooie humidor. Het assortiment is goed, maar kan nog wel enige uitbreiding hebben. Dat gaat ook in de toekomst gebeuren heb ik me laten vertellen. Bij mijn laatste bestelling kreeg ik er gratis een CAO La Traviata bij. Leuk gebaar.
Helaas is het bedrag omhoog gegaan wanneer je gratis wilt laten bezorgen van 50 euro naar 95 euro, dit i.v.m. met de marge die er wordt verdiend op de sigaren. Ze hebben me hierover thuis opgebeld en dit uitgelegd. Voor mij geen probleem, want ik woon in de buurt ;) En als ik willaten bezorgen,omdat ik geen tijd had o.i.d. dan zijn ze ook niet beroerd alsnog thuis te brengen :)
TOP!

Grt. Marcel.

_________________
Grtzz. Pellie.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Jul 2011, 18:50 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
Ach, 95 euro zit je toch zo aan?

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 12 Sep 2011, 17:29 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Mei 2011, 14:00
BerichtenCOLON 355
WoonplaatsCOLON Enschede
Sigarenhumidor.nl is niet meer!!! [-o< #-o

_________________
Grtzz. Pellie.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 10 Feb 2012, 20:33 
Offline
Robusto
Robusto

GeregistreerdCOLON 05 Feb 2012, 09:18
BerichtenCOLON 123
WoonplaatsCOLON Gouda
Zonde dat ze er niet meer zijn!

vond het wel goede winkel met snelle service, kocht in het begin van mijn ''sigaren-avontuur'' regelmatig hier (was gratis verzending als je boven de €50 bestelde, en blijf toch een Hollander hé)

_________________
Rather be dead and cool, than alive and uncool


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 11 Feb 2012, 14:15 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2010, 12:16
BerichtenCOLON 484
Nadat hij gestopt was.
heb ik mijn laatste aanwinst bij hem gekocht,


viewtopic.php?f=5&t=8036


arietee

_________________
Stilte is niet afwezigheid van geluid.
Stilte is de diepste klank.
Tao Meng


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 5 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.