Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:12

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 08 Nov 2014, 14:28 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Zooo, ik wou een nieuw topic aanmaken maar vond dit verjaarde topic en dacht laat ik deze maar even omhoog halen in plaats van het forum te vervuilen met nog een Dusseldorf topic.

Onze jaarlijkse uitstap van enkele dagen naar Dusseldorf ging bijna niet door wegens erg vervelende omstandigheden. Nu heb ik besloten om het dit jaar toch niet zonder de kerstmarkten in Dusseldorf te moeten doen en ga ik samen met mijn oude heer twee dagen Dusseldorf onveilig maken. Een groot voordeel is wel dat we nu samen zijn en rustig een paar uur van een lekkere longfiller kunnen genieten. We gaan dit jaar dan ook zeker beginnen met "Cigar World Dusseldorf" en willen ook een bezoek brengen aan "Linzbach tobacco".

Nu weet ik (bijna) alles wel te vinden in Dusseldorf, goede restaurants, gezellige kroegen, maar toch even de volgende vraag:
Weet iemand een leuke kroeg of andere zaak waar men een goede Single Malt schenkt? Anders dan de standaard of blended Whisky's welke overal bijna geserveerd worden.

Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Nov 2014, 15:13 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Hotel Breidenbacher Hof heeft een leuke collectie welke je kunt nuttigen in een prachtige lounge onder het genot van een sigaar. Geen goedkoop adresje, maar het is er prima toeven.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Nov 2014, 11:31 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Daar had ik al aan zitten denken inderdaad. Daar kun ook gewoon terecht wanneer je er niet overnacht?

Bedankt voor de tip.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Nov 2014, 11:41 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Bij aankomst in het hotel heb je aan de rechterkant een trap welke tot de bar en het restaurant leidt. Deze is gewoon toegankelijk voor een ieder. Veel verder kom je overigens ook niet in het hotel, daar je voor de overige ruimten een keycard nodig bent.

Ik heb er zelf al eens een aantal nachtjes mogen verblijven en is mij zeer goed bevallen. Zowel de kamers, de bar cq rokerslounge en het restaurant is naar mijn mening top!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Nov 2014, 12:15 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Kijk, duidelijk. Bedankt voor de tip en uitleg. Het hotel staat nog wel op mijn lijstje om te overnachten, ziet er allemaal perfect uit.
Ik dacht dat ze hier ook een humidor hadden of kun je je eigen sigaren meenemen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Nov 2014, 12:30 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Ze hebben een eigen humidor welke wordt beheerd door Cigarworld. Maar je kunt ook gewoon je eigen sigaar meenemen :D

Als ik je mag adviseren zou ik eerst een bezoek brengen aan CW om daar wat lekkers uit te zoeken gelet op het assortiment. Vervolgens lekker naar het Breidenbacher om aldaar te genieten van je aankoop onder het genot van.....


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Nov 2014, 13:10 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Je mag zeker adviseren! Het plan was om op de heenreis Cigar world te bezoeken, daar wat sigaren te roken en er een aantal meenemen de stad in. We zitten vlakbij het Breidenbacher dus kunnen we daar eventueel aan het einde van de avond even nazitten met een goede sigaar en Single malt. Een mooie invulling van de eerste dag.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Nov 2014, 15:21 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Klinkt goed! Koester die momenten met je oude heer. Helaas kan ik het niet meer doen, maar ben vroeger veel op pad geweest met de mijne. Dat zijn juist de momenten waar ik nu met een glimlach op terug kijk.

Veel plezier!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 10 Nov 2014, 19:26 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Ik heb de "Single Malt" kaart even bekeken en daar staan, zacht uitgedrukt, een paar bijzondere whisky's op zeg. En er ook nog een sigaar bij kunnen roken? Kan het nog beter? Precies wat ik zocht!


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 4 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.