Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 21:32

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 13:39 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
Heren (en de occassionele dame),

ik ga dit weekend naar Dusseldorf met de vrouw (zoals jullie van mij gewend zijn). Antwerpen werd een bezoekje aan LCDH en Huis Verloo, Miami werd Nat Sherman, en Miami werd Padron :D

Dusseldorf, lijkt me dat ik daar Cigarworld moet bezoeken? Iemand nog een tip over wat zij in het assortiment hebben waar ik eigenlijk niet zomaar langs kan lopen zonder te kopen?

Ben er nog nooit geweest, andere tips over Dusseldorf ook meer dan welkom!

Dank forumgenoten!

Gr. Erik

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 13:48 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010, 10:27
BerichtenCOLON 2748
WoonplaatsCOLON Tielt-Winge
Ik zou zeggen de regionale edities van Duitsland en dan zeker de Bolivar Colosales van 2006 als ze die nog hebben.

_________________
Happy smoking, Afficionado


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 13:49 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Prepare to salivate severely... 8)

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 13:49 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2009, 10:35
BerichtenCOLON 1312
WoonplaatsCOLON Emmeloord
Je moet absoluut naar Cigarworld, ze hebben een van de grootste humidors die ik ooit heb gezien.
En de lounge is geweldig om een paar uurtjes te verblijven. :D

Linzbach is trouwens ook een zaak die je eens gezien moet hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=_EnqoD1CZOY" onclick="window.open(this.href);return false;


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 13:54 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
Linzbach ziet er inderdaad ook lekker uit zeg! O jee, nu al te weinig tijd, zou een mid-week moeten worden :D

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 13:58 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
Afficionado schreefColon
Ik zou zeggen de regionale edities van Duitsland en dan zeker de Bolivar Colosales van 2006 als ze die nog hebben.


Kan de colosales niet online in ieder geval vinden, maar die regionale edities is natuurlijk goede tip.

En als ik EUR 30.000 kan pinnen dan deze:

http://www.cigarworld.de/shop/detail.ph ... r=90004688" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]

:shock:

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 14:08 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Die staat er over 15 jaar ook nog wel...kun je ff sparen... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 15:04 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010, 10:27
BerichtenCOLON 2748
WoonplaatsCOLON Tielt-Winge
miguel1403 schreefColon
Afficionado schreefColon
Ik zou zeggen de regionale edities van Duitsland en dan zeker de Bolivar Colosales van 2006 als ze die nog hebben.


Kan de colosales niet online in ieder geval vinden, maar die regionale edities is natuurlijk goede tip.

En als ik EUR 30.000 kan pinnen dan deze:

http://www.cigarworld.de/shop/detail.ph ... r=90004688" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;[/url]

:shock:


Is best wel een lekker sigaartje maar je betaald in verhouding veel bij voor de kist :mrgreen:

De Colosales staan meestal niet meer online te koop maar het zou me niet verwonderen als ze er nog te verkrijgen zijn. Gewoon vragen. ik heb samen met een paar vrienden twee weken terug nog twee dozen kunnen vinden in een andere zaak. Dat waren helaas ook meteen de twee laatste kisten die ze daar nog hadden. (nu hebben wij ze 8) )

In ieder geval veel plezier.

_________________
Happy smoking, Afficionado


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 15:46 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Okt 2011, 19:02
BerichtenCOLON 166
Is het trouwens mogelijk om ook via internet te bestellen en de sigaren te laten bezorgen? Of krijg je dan problemen met douane? Ik zie dat ze wel verschepen naar de Niederlande.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 06 Jun 2012, 16:02 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2009, 10:35
BerichtenCOLON 1312
WoonplaatsCOLON Emmeloord
Levensgenieter schreefColon
Is het trouwens mogelijk om ook via internet te bestellen en de sigaren te laten bezorgen? Of krijg je dan problemen met douane? Ik zie dat ze wel verschepen naar de Niederlande.


Ik heb er een paar keer wat besteld en het kwam elke keer keurig aan. Maar het is niet legaal.
Sigaren die per post worden verzonden moeten voorzien zijn van een Nederlands taxbandje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2012, 06:52 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Tsja tips over Dusseldorf....wat zoek je dan? Behalve de sigaren natuurlijk. Voor sigaren kan ik je de casa del habano nog aanraden. Zit op het volgende adres: Königsallee 60 c (Eingang Grünstraße). Oftewel in een zijstraatje van de Ko. Ik krijg hier bij de aankoop van mijn kistjes altijd 10% korting mits ik niet met creditcard betaal.
Verder moet je natuurlijk een altbier drinken bij Schumacher en bij Uerige. Een Killepitsch drinken bij de gelijknamige bar tegenover Uerige. Ook voor een uitbreiding van je garderobe zit je goed in Dusseldorf. Voor de preppy look is er nu een flagshipstore van Abercrombie&Fitch. Voor een mooie collectie met alles op het gebied van lifestyle raad ik je Franzen op de Ko aan. Zeer mooie collectie Dupont. Een heel veel keukentools. Bijzonder is het gebied rond de Immermannsallee, een Japanse wijk met uitstekende Japanse restaurants en winkels die onder meer kimono's, boeken en vazen verkopen. En dan zijn er nog de verschillende musea. Al met al genoeg te doen en te zien.

Tip: koop een paar espressobrownies bij een van de vele Starbucks. Deze doen het zeer goed bij een sigaar.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2012, 10:52 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2010, 17:04
BerichtenCOLON 246
Ben er vorig jaar heen geweest (cigarworld) zeker de moeite

http://www.sigarenplatform.nl/forum/viewtopic.php?f=26&t=7318&hilit=+Cigarworld


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2012, 11:45 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
In een van de zijstraatjes van de Kö zit ook Wollsdorf. Daar kan je ook roken. Vriendelijke mensen, geen hele grote humi maar wel een leuke selectie met vergeten hoekjes en doosjes.

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2012, 15:26 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
Klinkt goed mannen,

bedankt voor alle tips! Gaan in hotel bij Media Havn zitten, en dan kan de grote tour beginnen :shock:

Laat jullie volgende week even weten hoeveel teveel EUR ik heb uitgegeven in de verschillende winkels... Moet eigenlijk de Nederlandse economie stimuleren, maar als de Duitsers ons in de finale de EK beker laten pakken, kan ik nu vantevoren natuurlijk wel iets terugdoen =D>

Grtz

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2012, 16:18 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 15 Feb 2012, 21:43
BerichtenCOLON 68
De Bolivar re 2006 kun je vergeten. Die hebben ze zeker niet meer. De twee van 2009 wel nog volop.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 8 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.