Sigarenplatform

Het is momenteel 25 Apr 2024, 07:27

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 10 Sep 2007, 21:47 
Offline
Cigarillo
Cigarillo

GeregistreerdCOLON 20 Aug 2007, 18:07
BerichtenCOLON 1
Blijkbaar hebben de gebroeders Lensen het moelijk. Helaas, want de sigarenzaak is zeer goed. Een berichtje uit de Gelderlander.

Maandag, 10 september 2007 - ARNHEM - De gebroeders Harold en Roger Lensen van cadeauwinkel Expo hebben de deur van hun winkel in het Musiskwartier op slot gedraaid. Vrijdagmiddag heeft de bank de financiering stopgezet.

Expo beëindigde vervolgens het franchisecontract.
Op de dichtgeplakte ruiten is te lezen dat de zaak wegens verbouwing is gesloten, maar in werkelijkheid is de cadeauwinkel dicht tot Expo een nieuwe uitbater vindt. De gebroeders Lensen, die ook een sigarenwinkel in de binnenstad hebben, zijn er definitief uit. "Het is onze winkel niet meer ", erkent Roger Lensen.

Een maand geleden schoot de franchiseorganisatie Expo de Arnhemse broers te hulp. Ze kregen uitstel van betaling van het franchisefee. Vervolgens stapten de Lensens naar de bank. Na een maand intensief onderhandelen besloot de bank afgelopen vrijdag de financiering stop te zetten.

Hoewel Lensens drie personeelsleden - twee fulltimers en een parttimer - niet aan het werk kunnen, zijn ze formeel niet ontslagen. Er is ook geen faillissement aangevraagd. Pas als dit gebeurd is en er een curator is aangesteld, kunnen de zaken worden afgewikkeld. Het hangt af van de afspraken met de bank of ook de sigarenzaak van de broers Lensen bij de teloorgang van het Expo-filiaal wordt betrokken.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 11 Sep 2007, 07:09 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew

GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006, 16:29
BerichtenCOLON 4372
WoonplaatsCOLON London
Ik zit me echt in te houden hier,........ik zal mijn mening over de expo winkels maar niet al te hard ventileren,...............


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 10 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.