Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 11:18

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 07 Mei 2014, 21:45 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Naast goedkoop tanken en goedkoop bier nu ook een echte sigaarlounge bij ons over de grens in Gronau. Helaas weinig tijd vanmiddag, even snel een Perdomo lot 23 maduro gekocht. Rook normaal alleen cubanen, maar deze was echt fijn. Zal morgen wat meer bevindingen vermelden. In ieder geval een grote aanwinst voor de (eu)regio.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Mei 2014, 09:20 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Jun 2009, 21:49
BerichtenCOLON 151
WoonplaatsCOLON Den Haag
Ziet er leuk uit. Woonde ik nog maar in Enschede #-o

_________________
Django


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Mei 2014, 09:34 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Dat ziet er heel mooi uit zeg!!!!

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Mei 2014, 10:48 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Helaas had ik gisteren niet heel veel tijd, maar moest toch even een kijkje nemen bij deze nieuwe aanwinst voor de regio. Gelegen net buiten het centrum van Gronau ligt deze rook en whisky salon aan een doorgaande straat. De Nederlandse eigenaar was vriendelijk en nam alle tijd om mij te woord te staan. Zijn grote passie is whisky, echter de sigaren namen een steeds prominentere plek in. Het assortiment, dat nog groeiende is, bestond uit de bekendere merken van cuba, dominicaanse republiek, honduras en nicaragua. Davidoff (toch geen kleine jongen in Duitsland) komt er binnenkort nog bij. Verder was er nog een gedeelte waar pijpen waren uitgestald. Zoals de foto's op de site laten zien zien de zaak er professioneel en gezellig uit. De rooksalon is inderdaad zo groot als op de foto's. Zal er binnenkort zeker eens gaan zitten. Enige waar de eigenaar misschien nog in moet investeren zijn rookbenodigheden. Volgens de site zijn ze er wel, maar waren ze of niet uitgestald of vielen ze niet op. Al met al een mooie winkel.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 10 Mei 2014, 21:21 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007, 14:03
BerichtenCOLON 6603
Ziet er mooi uit!
Maar wel heel ver weg voor mij.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Sep 2014, 04:36 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Afgelopen weekend mijn route een beetje aangepast en maar eens bij de Whisky & Cigar salon langs geweest.
Na een uur rijden kwamen we aan in een zeer ruime en prettige zaak waar ik meteen werd geholpen. Er is een zeer ruim assortiment erg mooie whisky's aanwezig welke mooi en overzichtelijk staan uitgestald in mooie houten kasten. De zaak oogt netjes evenals de inloop humidor waar een selectie met mooie longfillers liggen. Ik werd goed geadviseerd in mijn keuze en heb zo ook een aantal nieuwe longfillers meegenomen om te proberen.
Voor in de rooksalon heb ik de Buena Vista gekozen om eens te proberen, daarbij werd een Aberlour 10y. Speyside whisky geadviseerd. De sigaar en whisky gingen inderdaad goed samen zonder elkaar te overheersen. In de rooksalon zijn alle benodigdheden aanwezig om je sigaar te roken en werd mij en mijn medereiziger een karaf water aangeboden.
Heerlijk kunnen zitten in de rooksalon aan de grote tafel en genoten van de sigaar en whisky. Ik heb uiteindelijk de whisky niet hoeven betalen en heb nog een "grote" longfiller (Alec Bradl meegekregen om te proberen.
Al met al was het de reis naar Gronau waard en zal ik hier vast vaker komen en dan nog wat langer voor bijvoorbeeld twee sigaren aangezien het toch een uur rijden is voor mij.
BijlageColon
WP_20140906_004.jpg
WP_20140906_004.jpg [ 49.08 KiB | 18176 keer bekeken ]


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Sep 2014, 04:40 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
BijlageColon
WP_20140906_017.jpg
WP_20140906_017.jpg [ 49.72 KiB | 18176 keer bekeken ]


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 29 Aug 2016, 12:33 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Afgelopen maand is de salon verhuisd omdat hij uit zijn jasje begon te groeien om en omdat de eigenaar(Han) een mooi aanbod kreeg voor een groter pand in het hart van Gronau. Nu gelegen naast de kerk met een groot buitenterras met uitzicht over de Dinkel. Komende maand zijn er vele events. Rocky Patel, Alec Bradley en een Habanos roller komen langs. Een aanwinst voor de regio!!!!

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Okt 2016, 22:05 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 07:29
BerichtenCOLON 3409
WoonplaatsCOLON Zutphen
Goede tip, is minder dan een uur rijden vanaf mijn huis. Binnenkort maar eens gaan kijken dan.

_________________
- Ruud


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Okt 2016, 14:24 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Zaagmans schreefColon
Goede tip, is minder dan een uur rijden vanaf mijn huis. Binnenkort maar eens gaan kijken dan.



Zeker de moeite waard.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 31 Dec 2023, 13:36 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Nov 2009, 23:48
BerichtenCOLON 2331
WoonplaatsCOLON Playa del Almeros
Afgelopen week geweest. We hadden niet gereserveerd en konden weer vertrekken. De zaak was overigens helemaal leeg op een paar rokers na dan. Een aanbod om te zitten totdat de mensen die gereserveerd hadden binnen kwamen kregen we niet. Blijkbaar moet je rondom kerst reserveren om je geld uit te geven. We waren met zijn drieën en blijkbaar is de extra omzet niet nodig. Wat mij betreft een afrader dus en niet de moeite waard om er 1,5 uur voor in de auto te gaan zitten. Weer een ervaring rijker dat dan weer wel.
Marcel

_________________
De echte sigarenliefhebber zit op: www.sigarenplatform.nl
Volg mij op www.twitter.com/marcelbakker
Volg mij op www.facebook.com/bakkermarcel
Volg mij op instagram: marchello1959


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.