Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Apr 2024, 02:03

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 14 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2010, 15:00 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009, 21:33
BerichtenCOLON 934
RobertRhoon schreefColon
@Claro
Weet je wat een eetlepel is???


Eeeh... Gewoon een lepel waar je mee eet? Dus niet een thee- of opscheplepel maar een ja... een eetlepel. En dan niet helemaal volgeladen met suiker maar gewoon alsof je een hap neemt.

Hoezo? Is dat teveel?

_________________
Life is good


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2010, 16:05 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Apr 2007, 10:28
BerichtenCOLON 2757
WoonplaatsCOLON Rhoon
Denk dat 2 a 3 theelepels al aan de zoete kant proeft.

_________________
Robert


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2010, 17:02 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007, 14:03
BerichtenCOLON 6603
Ray schreefColon

Dat doe ik alleen als Maarten niet meeleest :-$ ............ want anders pikt hij mijn recept voor de lekkerste mojito .......... :mrgreen:



Dat heb je mooi gedaan. Zonder de Ray formule prijs te geven toch een aardig receptje opgeschreven.
Tis niks vergeleken bij die van mij natuurlijk maar voor een beginnend mojito amateur helegaar niet slecht. :D :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2010, 19:27 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 29 Apr 2008, 18:22
BerichtenCOLON 2458
WoonplaatsCOLON België
Ik zweer ook altijd bij een scheutje Worchestershirchershirecheter saus...

_________________
Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman - or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.
(George Burns)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Jun 2010, 22:46 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Ik heb net in de hotel bar een Barcelon Imperial gehad. Fuck de eerste keer dat ik een Rum heb gehad met de complexiteit van een Cognac.

Heerlijk, goed begeleiding van de HdM Epicure 2 en de laatste hoofdstukken van "Making Money" van Terry Pratchett.

Jammer dat ze deze niet op de luchthaven hebben. Ben benieuwd hoe goed de Pampero Ani is.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 08 Jun 2010, 08:50 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Raleigh schreefColon
Tis niks vergeleken bij die van mij natuurlijk maar voor een beginnend mojito amateur helegaar niet slecht. :D :D


](*,) Keep on dreaming :lol: :lol: :wink:



En Claro, twee eetlepels............. #-o , of je moet van hééél erg zoet houden.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Jun 2010, 18:58 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Heb de Pampero Ani gisteren gekocht. Ben benieuwd. Helaas is het te slecht weer om hem met een sigaar te proberen.

Kwam er gisteren ook achter dat er op het vliegveld nog een zaak zat, met een grotere selectie, met name de duurdere versies, zoals Zacapa, maar ook de Barcelon Imperial.

Ze hadden ook een Bacardi 8yo, Flor de Cana en Brugal Vieja Anjo. Zijn dat nog lekkere rums?

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 09 Jun 2010, 19:04 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Die Brugal is zeker lekker. En als de Flor de Caña dezelfde is als die op onderstaande foto kun je 'm met een gerust hart kopen. Mocht je 'm niet lekker vinden, neem ik 'm graag over.

Afbeelding

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 10 Jun 2010, 15:37 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 23 Jan 2010, 14:49
BerichtenCOLON 12
Fijn om te lezen dat steeds meer mensen Rum gaan waarderen, er is zoveel keus.
Wist je dat Rum de meeste smaak nuances heeft?

De Zacapa (23 en 23 Solera) zijn erg lekker en populair onder de Cognac drinkers, zeker een aanrader dus.

Ben wel benieuwd wat je van de Pampero Aniversario vind, de liefhebbers zijn erg verdeeld namelijk.

Een zeer goede sigaar Rum is trouwens de Cohiba 12 Anos, =P~ deze Dominicaanse Rum moet je dan wel koud drinken zodat de rokerige smaak goed naar boven komt.
Laat je niet verleiden door de naam en etiket, het is echt een Dominicaanse Rum!

Voor meer info kijk maar even op mijn website http://www.rumworld.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING RUM


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 13 Jun 2010, 08:54 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Apr 2007, 10:28
BerichtenCOLON 2757
WoonplaatsCOLON Rhoon
Als je toch reclame maakt, kun je ons geen goede aanbiedingen geven dan?
Zie diverse flessen die 15 euro duurder zijn dan bij mijn eigen slijter en die kan op aanvraag ook alles bestellen. Dan moet er bij jullie ook nog 8,50 euro verzendkosten bij.....
Webshop hoort toch goedkoper te zijn?
Klap op de vuurpijl is natuurlijk de havana club 15 jaar die elders voor minder dan 150 euro te verkrijgen is en bij jullie 240.

_________________
Robert


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 13 Jun 2010, 09:35 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
:-k Rob heeft een punt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 13 Jun 2010, 09:38 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
GMac schreefColon
Heb de Pampero Ani gisteren gekocht. Ben benieuwd. Helaas is het te slecht weer om hem met een sigaar te proberen.

Kwam er gisteren ook achter dat er op het vliegveld nog een zaak zat, met een grotere selectie, met name de duurdere versies, zoals Zacapa, maar ook de Barcelon Imperial.

Ze hadden ook een Bacardi 8yo, Flor de Cana en Brugal Vieja Anjo. Zijn dat nog lekkere rums?

Ik heb de Pampero ondertussen geprobeerd. Heerlijk, goed complex inderdaad. Ik denk dat ik Rum lekker ga vinden. De volgende die ik ga kopen is waarschijnlijk de Barcelon Imperial, of iemand moet me overtuigen dat er betere zijn voor hetzelfde geld. De keer dat ik Barcelon heb gedronken, vond ik deze zeer lekker.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Jun 2010, 22:48 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Vanavond de Matusalem (DR, al stond hij als Cuba op het menu) gedronken. Deze kon me niet bekoren.

Na wat heen en weer gebabbeld met de Maitre de Maison, bleek deze een zeer uitgebreide Rum collectie onder de bar te hebben (dus niet op het menu, dat al zeer uitgebreid was). O.a. de Pampero Ani.

Maar om me te overbluffen trok hij de Zapaca XO open. En ja ik was geheel 'blown away'. Wat is die lekker. 35 Euri per glas hier in de Intercontinental Madrid. Maar ik ga zeker kijken op de luchthaven. Dit is een Rum die ik wil!

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Jun 2010, 23:08 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Bij whiskysite.nl kost een flesje Zacapa XO 85 euro. dus als je 'm op een vliegveld goedkoper kunt vinden, direct meenemen. :wink:

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Jun 2010, 19:49 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
WildBill schreefColon
Bij whiskysite.nl kost een flesje Zacapa XO 85 euro. dus als je 'm op een vliegveld goedkoper kunt vinden, direct meenemen. :wink:


Woah! Das nog flink duur. Ik heb toch ergens een mentale grens van 40 euro voor een fles drank, met de ultieme uitzondering 50. 85 is flink duur.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 14 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 5 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.