Sigarenplatform

Het is momenteel 23 Apr 2024, 14:15

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 14 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 15 Jun 2010, 21:04 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
GMac schreefColon
WildBill schreefColon
Bij whiskysite.nl kost een flesje Zacapa XO 85 euro. dus als je 'm op een vliegveld goedkoper kunt vinden, direct meenemen. :wink:


Woah! Das nog flink duur. Ik heb toch ergens een mentale grens van 40 euro voor een fles drank, met de ultieme uitzondering 50. 85 is flink duur.


Probeer dan eerst eens de Zacapa 15 (37 euro) of de 23 solera (45 euro), beide bij zonneveld te krijgen. Is een mooie prijs voor een zeer mooie rum.

Wel leuk dat je rum lekker gaat vinden. Jammergenoeg wordt rum nog steeds onder gewaardeerd door te veel mensen (bedoel ik niet hier op het forum want hier zijn genoeg liefhebbers............of heet dat hier anders :lol: :lol: )

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 09:22 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Ray schreefColon
Probeer dan eerst eens de Zacapa 15 (37 euro) of de 23 solera (45 euro), beide bij zonneveld te krijgen. Is een mooie prijs voor een zeer mooie rum.

Wel leuk dat je rum lekker gaat vinden. Jammergenoeg wordt rum nog steeds onder gewaardeerd door te veel mensen (bedoel ik niet hier op het forum want hier zijn genoeg liefhebbers............of heet dat hier anders :lol: :lol: )

Ik zag de Zacapa 23 in Madrid voor 50 Euro. Duurder dus dan hier in NL, maar misschien een goed alternatief voor de Zacapa XO. Ik zal hem even proberen in het hotel, zal wel even duren, want ik ben er pas weer over 2 weken.

Zit volgende week in de Holiday Inn Express, daar zullen ze wel geen goede rum in de bar hebben...

Ik heb trouwens dinsdagavond nog de Plantation Rum gehad. Was duurder dan de Ron Barcelo Imperial, maar kon me minder bekoren. De bar man was scheutig. Ze schenken de Rum in cognac glazen. De fles was nog voor 1/5 vol, maar nadat hij mij had ingeschonken, vond hij dat er nog maar weinig in zat.. :mrgreen: 0,15 l rum, daar heb ik wel even over gedaan....

Op het vliegveld zag ik trouwens dat ze naast de standaard Brugal Anejo en de Extra Viejo, ook De Anejo Reserva en de Extra Viejo Reserva hadden. Deze kan ik niet in NL vinden, maar staat wel op de site van Brugal. De Anejo Reserva was in de aanbieding voor 17,50.

Kent iemand deze Rums en zijn ze lekker?

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 09:39 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 23 Jan 2010, 14:49
BerichtenCOLON 12
Wij hebben wel de Brugal Extra Viejo Gran Reserva Familiar, deze staat niet op onze website ivm beperkte leverbaarheid.

Deze is niet echt duur ca. 28Euro

Uiteraard hebben wij ook andere Brugal.

De 23 YO zacapa (solera?) is niet te vergelijken met de XO, de smaak is echt anders.

Proost,

_________________
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING RUM


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 09:52 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 23 Jan 2010, 14:49
BerichtenCOLON 12
Robert en andere rum liefhebbers.

Hoe en waarom mijn prijzen zo zijn staat op de website. (te veel om hier op te schrijven) en zoals overal is de ene met iets een stuk duurder en met iets anders weer goedokper.

De Havana Club 15YO heb ik verwijderd... heb even gegoogled en er zijn er idd 2 (bij de 1e 20) die 140 euro vragen en 3 (bij de 1e 20) die weer duurder (250 euro) zijn.

Ga eerst even checken waar dat aan ligt.

Dat jouw slijter alles kan leveren wat ik heb, ben ik niet mee eens en zeker niet tegen dezelfde prijs.
Heb namelijk voor een paar merken excl. Europees en/of Nederlands recht. Deze worden natuurlijk wel verkocht aan groothandels etc. maar nooit onder mijn prijs.
Ook importeer ik rechtstreeks uit diverse landen.

Omdat ik dit uit liefhebberij doe (rum is te klein in Nederland om er van te leven) ben ik vaak de eerste in Nederland met bepaalde dingen zoals bijv. de Bacardi Grand Melon, Bacardi Mojito, Zapatera, Neisson, diverse Barcelo, Bermudez en Brugal, etc. Zodra deze aanslaan en mensen gaan vragen bij hun eigen slijter en er veel vraag komt, bestellen deze (Mitra, Gall&Gall, etc) complete schepen, daar kan ik nooit tegenop (geen verwijt maar realiteit)

Betreft aanbiedingen voor dit forum.....iemand ideeën??

Proost,

_________________
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING RUM


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 10:00 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Misschien kunnen we tijdens één van onze sigarenmeetings een rumproeverij organiseren!?

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 10:01 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 23 Jan 2010, 14:49
BerichtenCOLON 12
Goed idee, =P~

Kan zeker wat regelen qua korting.

_________________
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING RUM


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 20:40 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
GMac schreefColon
Ik zag de Zacapa 23 in Madrid voor 50 Euro. Duurder dus dan hier in NL, maar misschien een goed alternatief voor de Zacapa XO.


Kijk wel even goed welke 23 Y het is.
De Solero of de Centenario Etiquta Negra.
Als het de Solero is, niet doen, kost hier 45 euro.
Maar als het de Centenario Etiquta Negra is wel doen, is hier rond de 80 euro, en héél erg lekker.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 20:52 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Rumworld schreefColon
Dat jouw slijter alles kan leveren wat ik heb, ben ik niet mee eens en zeker niet tegen dezelfde prijs.
Heb namelijk voor een paar merken excl. Europees en/of Nederlands recht. Deze worden natuurlijk wel verkocht aan groothandels etc. maar nooit onder mijn prijs.
Ook importeer ik rechtstreeks uit diverse landen.

Omdat ik dit uit liefhebberij doe (rum is te klein in Nederland om er van te leven) ben ik vaak de eerste in Nederland met bepaalde dingen zoals bijv. de Bacardi Grand Melon, Bacardi Mojito, Zapatera, Neisson, diverse Barcelo, Bermudez en Brugal, etc. Zodra deze aanslaan en mensen gaan vragen bij hun eigen slijter en er veel vraag komt, bestellen deze (Mitra, Gall&Gall, etc) complete schepen, daar kan ik nooit tegenop (geen verwijt maar realiteit)


Wel een leuk verhaal, maar bij mijn slijter staat de Barcelo en Brugal al geruime tijd in de schappen. Ook diverse andere merken kan hij binnen een week hebben en daar hoef ik niets extra's voor te betalen. En daarnaast is het tegen een lagere prijs die jij aanbied.
En de Bacardi Mojito Pre-Mix.........dat is iets voor de Gall bijvoorbeeld, niet lekker. Zelf maken is beter, dus niet echt 'exclusief'.
Daarbij komt nog dat je bij de oosterburen héél erg veel kan krijgen, en ook dan nog voor lagere prijzen bij jou.

Het is overgens niet negatief bedoelt, maar helaas werkelijkheid, sorry.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 20:59 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Even de proef op de som nemen.

Gisteren een Flor de Cana gekocht bij mijn slijter.

Afbeelding

Ziet hem nu te drinken en hij smaakt prima.
Zeker omdat ik zie dat hij bij jou 23 euro + 8,5 euro verzendkosten, dus 31,50 kost en ik er maar 18 (17,99 op de bon) euro voor heb betaald, das dus bijna de helft.............. 8-[ :shock: #-o :mrgreen:

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 22:21 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 23 Jan 2010, 14:49
BerichtenCOLON 12
Dat ze bij jouw slijter al een tijd in de schappen staan (ook de Brugal Unico de Siglo de Oro de 1,75 liter en misschien de blanco? de Bermudez in beide alcohol percentages de malla de ouro? Flor de Cana extra dry en centenario 21?) kan gemakkelijk zijn maar zeker niet als eerste.

Maar wat ook op mijn website staat, is dat ik per fles moet betalen omdat ik van de Nederlandse wetgever geen voorraad mag hebben (ondanks alle diploma's) jouw slijter (en elke andere slijter) koopt per doos in (simpel voorbeeld als ik 1 doos Bacardi koop krijg ik ze per fles 4 euro goedkoper!!)

Mijn website is eigenlijk ook niet bedoeld voor de "gewone bekende" rum maar ik verkoop ze wel uiteraard. maar meer voor de Specials zoals de Bacardi Solera, Vintages Rum (vanaf 1952 standaard) nieuwe merken (Hispaniola, Atlantico) kleine merken (the Kraken, Pagos de Fuego), collector items Jager)
En wij hebben een zeer goede service.......

En wat ik bedoel met niet te krijgen is dus bijvoorbeeld de Columbus, nu alleen nog bij mij (in Nederland) maar vanaf augustus ook bij de grote slijters (dan ben ik dus weer duur logischerwijs) net zoals de Bacardi Mojito ik was de eerste, NU is die wel overal verkrijgbaar maar ik zie bijna nergens de Bacardi Solera, Bacardi Anejo, 4 soorten Bacardi Daiquiri, Bacardi Orange (2 formaten) Bacardi Select 2 soorten).... volgend jaar waarschijnlijk de Orange overal verkrijgbaar maar niet NU (uiteraard is er altijd parallel handel)

En wederom dit is geen verwijt maar realiteit.

Het volgende bedoel ik niet als reclame voor mezelf (er zijn namelijk ook anderen) probeer eens een Rum Proeverij, je weet denk ik niet wat je ziet en proeft wat hier in Nederland niet te verkrijgen is (enkele paralel handel uitgezonderd)

Als je wilt weten welke Rum ik standaard meeneem voor een proeverij, stuur dan even en mailtje (anders wordt het wel erg reclame achtig)

Maar kijk ook eens naar mijn goedkopere prijzen zoals bijv. de Pampero Aniversario en Pyrat XO, Papagayo, Pit Mock, Tanduay, Tondena of de aguardientes? vraag daar eens naar bij je slijter.

Proost en tot de volgende reactie.

_________________
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING RUM


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 22:41 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Ray schreefColon
Kijk wel even goed welke 23 Y het is.
De Solero of de Centenario Etiquta Negra.
Als het de Solero is, niet doen, kost hier 45 euro.
Maar als het de Centenario Etiquta Negra is wel doen, is hier rond de 80 euro, en héél erg lekker.

Ray, Als doorgewinterde alles drinker. Heb je de Brugal Reserva's al eens gedronken en zijn ze het waard om te kopen vergeleken met de normale versies of vergelijkbare rum's. Zoals ik aangaf kan ik de Brugal Anejo Reserva voor 17,90 krijgen...

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 22:56 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 09 Jan 2009, 00:11
BerichtenCOLON 87
WoonplaatsCOLON Vught
Ik denk dat je er niet slecht aan zult doen om deze fles mee te nemen.
De resera is hier nog niet echt goed verkrijgbaar.
Als je er van uit gaat dat de gewone anejo hier voor 19.49 over de toonbank gaat, lijkt 17.90 voor de reserva een hele mooie prijs.

laat even weten hoe die smaakt!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Jun 2010, 23:19 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Apr 2007, 10:28
BerichtenCOLON 2757
WoonplaatsCOLON Rhoon
Brugal Extra Viejo Gran Reserva kost hier 22 euro, op de dominicaanse 8 euro ofzo

_________________
Robert


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jun 2010, 08:22 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Brugal is het zeker waard om te kopen, erg lekkere rum vind ik zelf.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 18 Jun 2010, 08:50 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Rumworld schreefColon
Proost en tot de volgende reactie.


Ik vind het heel mooi wat je allemaal doet.
Mij maakt het niet uit wie de eerste was of wie het NU heeft.
Ik heb alleen geen zin om jouw hobby te betalen.

CitaatColon
Maar kijk ook eens naar mijn goedkopere prijzen zoals bijv. de Pampero Aniversario en Pyrat XO, Papagayo, Pit Mock, Tanduay, Tondena of de aguardientes? vraag daar eens naar bij je slijter.


Ok doe ik, of beter, heb ik gedaan.
Hij kan idd niet alles krijgen maar heb ook even verder gezocht.......

Pampero, gewoon te krijgen voor bijna dezelfde prijs
Pyrat, gewoon te krijgen voor bijna dezelfde prijs
Papagayo, bij jou 33,95, elders 21,95
Pit Mock, Ok, die kan ik nergens in de buurt vinden.
Tanduay (superieur) bij jou 33 euro, bij de oosterburen 16,95
Tondena (5 Y), bij jou 21 euro, elders 12,95 euro
Antioqueno Aguardiente, bij jou 28,99, bij de oosterburen 16,95

Dus nogmaals, ik vind het erg mooi wat je doet maar ga niet jou hobby sponseren.
En wie weet een keer een proeverij, als je dat nog wil, zou best leuk zijn.

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 14 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 5 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.