Sigarenplatform

Het is momenteel 25 Apr 2024, 07:49

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 14 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 22 Nov 2010, 13:45 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Bacardi Reserva 8yo ken ik niet, maar mijn persoonlijke voorkeur neigt dan ook meer naar Brugal of Havana Club in dat segment.

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 07 Dec 2010, 02:50 
Offline
Panatella
Panatella
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2009, 12:39
BerichtenCOLON 25
WoonplaatsCOLON Cabarete
ik drink graag de Ron barcelo Imperial dit is de duurste rum van Barcelo en de echte kenners zeggen dat het dicht tegen de cognac aan zit. een 750 ml fles kost hier een 500 peso dat is 10 euro. DUUR :mrgreen: maar wel vreselijk lekker.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Dec 2010, 14:07 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
CitaatColon
Griepepidemie komt eraan!

AMSTERDAM - Het aantal griepgevallen stijgt langzaam maar zeker. Inmiddels zijn er ongeveer 38 mensen per 100.000 ziek en is er sprake van een beginnende epidemie.
Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksinstelling Nivel. Huisartsen melden de laatste weken steeds vaker griepachtige ziektebeelden.

Bron: Telegraaf


Dus uit voorzorg heb ik maar een literflesje Hoestdrank/Viruskiller aangeschaft:
:mrgreen: :wink:
Afbeelding

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Dec 2010, 19:37 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Na het eten kon ik echt niet langer wachten en heb ik maar een glaasje ingeschonken. Als rookbegeleiding een DPG Cuban Classic 1979 (Robusto) en het is alsof er een engeltje op je tong piest (wel een engeltje die een beetje kruidig heeft gegeten :mrgreen: ). Maar wat een geweldig lekkere rum is deze Mount Gay Rum. =P~ =P~ =P~

Er zat een bepaalde smaak aan die ik niet helemaal thuis kon brengen, maar na enig speurwerk op de Mount Gay website, jawel hoor rijpe (bijna tegen overrijp aan) bananen.

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jan 2011, 21:26 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jan 2008, 19:39
BerichtenCOLON 1181
WoonplaatsCOLON Deventer
Het wordt tijd dat de zomer er weer aan komt, dan ga ik ook weer mijn collectie een beetje verdunnen. Op de een of andere manier vind ik binnen rum drinken niet optimaal :P


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Jan 2011, 22:31 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Rum vind ik ook lekkerder in de zomer. Islay whisky's weer in de herfst/winter.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Jan 2011, 00:27 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 09 Jan 2009, 00:11
BerichtenCOLON 87
WoonplaatsCOLON Vught
Ach,
Winter, zomer, binnen, buiten, als je op den duur wat meer flesjes hebt staan heb je voor alle omstandigheden een lekkere rum klaar staan ;)

Die banaan vind je trouwens ook veel terug in Jamaica rums.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 03 Jan 2011, 02:10 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Nov 2009, 23:48
BerichtenCOLON 2331
WoonplaatsCOLON Playa del Almeros
Gay rum? Laten mijn vrienden het maar niet horen


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Jan 2011, 09:46 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mei 2009, 14:04
BerichtenCOLON 689
WoonplaatsCOLON Utrecht
WildBill schreefColon
Na het eten kon ik echt niet langer wachten en heb ik maar een glaasje ingeschonken. Als rookbegeleiding een DPG Cuban Classic 1979 (Robusto) en het is alsof er een engeltje op je tong piest (wel een engeltje die een beetje kruidig heeft gegeten :mrgreen: ). Maar wat een geweldig lekkere rum is deze Mount Gay Rum. =P~ =P~ =P~

Er zat een bepaalde smaak aan die ik niet helemaal thuis kon brengen, maar na enig speurwerk op de Mount Gay website, jawel hoor rijpe (bijna tegen overrijp aan) bananen.


Ik heb vorig jaar een rum-proeverijtje gehad waar deze ook als beste naar voren kwam....ECHT LEKKER SPUL

_________________
A Cigar is like a Fantasy, lights up with tradition, enjoyed with imagination. Leon Fernandez


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mrt 2011, 14:42 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Deze flesjes werden net afgeleverd. De El Dorado kende ik al en is dan ook ter vervanging van een lege fles :mrgreen: :roll: , de Diplomatico werd ik nieuwsgierig naar dankzij Rolf.

Afbeelding

Ik kon me weer niet inhouden en heb even een klein nipje van de Diplomatico geproefd. Hij ruikt veel scherper en krachtiger dan de El Dorado, maar in de afdronk is ie juist weer wat zachter. Errug Lekkurrrrrrrrrrr =P~ =P~

Als het goed is komt er later deze week nog een fles Zacapa 23yr Solera. Afgelopen weekend heb ik die even mogen proeven en dat is toch wel weer enkele treden hoger op de smoothness-ladder. =P~

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mrt 2011, 15:36 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Apr 2009, 13:14
BerichtenCOLON 2873
WoonplaatsCOLON Hendrik Ido Ambacht
WildBill schreefColon
Deze flesjes werden net afgeleverd. De El Dorado kende ik al en is dan ook ter vervanging van een lege fles :mrgreen: :roll: , de Diplomatico werd ik nieuwsgierig naar dankzij Rolf.

Afbeelding

Ik kon me weer niet inhouden en heb even een klein nipje van de Diplomatico geproefd. Hij ruikt veel scherper en krachtiger dan de El Dorado, maar in de afdronk is ie juist weer wat zachter. Errug Lekkurrrrrrrrrrr =P~ =P~

Als het goed is komt er later deze week nog een fles Zacapa 23yr Solera. Afgelopen weekend heb ik die even mogen proeven en dat is toch wel weer enkele treden hoger op de smoothness-ladder. =P~


Waar gekocht? Wat kost die Diplomatico? Verkopen ze ook Bourbon?

Frank

_________________
Ik weet zeker dat er vele dingen zijn die een goede sigaar overtreffen,
maar tot op dit moment kan ik niet bedenken wat dat zou kunnen zijn


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mrt 2011, 15:44 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
De El Dorado is zeer lekker. Als je een nog zachtere zoekt moet je eens de 15YO proberen. De Diplomatico ken ik niet.

Ik zal ook even een foto plaatsen van mijn verzameling.

Ik ga vrijdag nog een Cacique 500 kopen. Over twee weken wil ik nog een fles Flor de Cana Centenario 12 yo kopen, maar deze is een stuk duurder dan de Cacique.

Jammer genoeg vlieg ik via Terminal 2 en niet Terminal 4 vanaf Madrid. Van T4 vliegt Iberia en ik heb een zware voorkeur voor KLM. Echter T4 heeft een mooiere winkel waar ze ook de El Dorado 12 en 15 verkopen en zelfs de Zacapa XO, maar deze is met 80 Euro buiten mijn budget.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mrt 2011, 15:45 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
De Diplomatico rum kost € 34,95. En ze verkopen (KLIK)-> daar <-(KLIK) ook Bourbon bij Neeldrinks.

EDIT: @Gmac De Zacapa 23yr Solera is ook erg lekker, hoewel ook redelijk aan de prijs met € 50,00. Maar echt een rum om je zelf af en toe eens extra te trakteren. :wink:

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mrt 2011, 15:56 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
WildBill schreefColon
EDIT: @Gmac De Zacapa 23yr Solera is ook erg lekker, hoewel ook redelijk aan de prijs met € 50,00. Maar echt een rum om je zelf af en toe eens extra te trakteren. :wink:

De 23yr heb ik al 8) maar dan de 1liter versie :mrgreen: Je kunt er nooit genoeg van hebben......

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 03 Mrt 2011, 16:00 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 16 Feb 2009, 23:17
BerichtenCOLON 617
@wildbill LOL ik heb dankzij jou de mount G extra old besteld :mrgreen:


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 ELLIPSIS 14 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.