Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 00:06

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 21 Feb 2012, 11:16 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Afbeelding
Tatuaje cojonu 2003 gemaakt  2010

1 Adc - Iets Nicaraguaans
2 yellowgrip -Product uit Honduras (of stiekem uit Panama).
3 Zeke - ??
4 renefatdude - Danneman Artist line Brasil
5 Smokin Ace - La flor dominicana Airbender maduro
6 Arie - ??
7 Cubalibre
8 Harry
9 Raleigh - Braziliaanse sigaar volgens mij. Mata Fina, Danneman oid
10 Ray - Homemade cigar. vers gerold dus maar nog niet rijp.
11 Mr. X - Casa Magna Oscuro Toro
12 bolletje - Marca Fina Brasil Churchill
13 cohiba
14 Zaagmans - Geen idee
15 Jonathan
16 Vadha - Gil Gonzales Davila Maduro
17 WDO - Nicaraguan
18 Filip
19 Cliff - Nicaraguaanse sigaar
20 Tumkie - La Floridata




Adc

uiterlijk
mooie cap
maduro, ruw, maar dun dekblad (nicaragua, brazil?)
bij het knippen scheurt dan ook het dekblad (gdvr!)

touch
zeer stevig tot hard

trek
goed (voldoende weerstand)

verbranding
kaarsrecht
zachte, witte as

a crudo
aroma: lichte stal
smaak: stoffig, koffie

deel 1
geroosterde smaken (espresso) met kruiden
dit is nicaraguaans
op een bepaald moment proef ik fondant en komt er witte peper om de hoek kijken
de stal komt boven (me like!)
je wordt gelijk wakker

deel 2
wordt wat voller (zoals een wijn die zich "opent)
blijft op de toon van stal
lekker, maar er komt geen evolutie meer

deel 3
blijft dan ook voortborduren op het pallet van stal

score:
3.5 en dit door het gebrek aan diepgang, evolutie
jammer, want dit kost de sigaar zijn vierde ster
anders had hij dit gemakkelijk gehaald

module:
iets nicaraguaans

Yellowgrip

Naam: Dekelle blindtasting sigaar #4
Model: Grand Corona

Herkomst: Honduras
Sterkte: Mild tot medium
Prijs: Meer dan €2,00 vind ik deze sigaar niet waard

Afbeelding

Uiterlijk en constructie
Ik vind sigaar nummer 4 mooi om te zien. Het colorado maduro dekblad is zo goed als vrij van nerven en oogt een beetje dof (niet droog). De sigaar voelt goed gevuld aan en ruikt koud naar veestal met een fleurige toets…. Bijzondere combinatie.

Afbeelding

Rookbeleving
Het eerste deel begint met een fleurige, geparfurmeerde smaak. Af en toe proef ik wat gras en hier en daar een vleugje kaneel. In de achtergrond sluimert een zacht wit pepertje.
In deel 2 proef ik een aardeachtige ondertoon met een finish van stro. Een vleugje noten zet op en ook hier op de achtergrond sluimert een zacht wit pepertje. Na dit deel stop ik met deze sigaar omdat hij me mateloos irriteert (zie brand).

Afbeelding

As, rook, brand & trek
De as heeft een stevige kern met een zeer losse buitenlaag die er lustig op los fladdert. De rook is rijkelijk aanwezig en heeft voldoende substantie. De brand is de apocalyps zelf. Alles komt langs. Het begon met tunnelbrand, vervolgens ging de sigaar uit, toen kwam scheefbrand, corrigeren, sigaar ging weer uit, aansteken, scheefbrand… De trek was wel goed.

Beoordeling
Deze sigaar hoeft van mij niet meer hoewel dit natuurlijk een maandagochtend exemplaar kan zijn. De smaken waren uit balans en de brand… Ai!
Ik herken de sigaar niet maar heb het vermoeden dat dit een product uit Honduras is (of stiekem uit Panama).

zeke

Sigaar 4, een grote klepper, en ze oogt toch niet zo slecht. Hier al wat negatieve replys gehad, maar hey, ik rook regelmatig nog budget sigaren, dus laat maar komen.

Vanwege het formaat toch maar even geboord
en dan begint het al, zelfs met een torch lijkt aansteken onmogelijk, en ze zal dan ook scheefbranden tot enkele centimeters ver

de smaak
niets speciaal te ontdekken, een echte budget sigaar, ik zou ze nog op een cantus roken, mits ze niet meer als 2 euro kost, misschien 2.5.
ik kan dus ook geen smaken thuisbrengen

Toch rook ik voort, in de hoop misschien nog iets te vinden, maar tevergeefs, en om thuis, bij volle smaak te roken, is dit toch echt geen cadeau, na een dik uur leg ik ze dan ook opzij, en heb op die periode toch de volle 5cm weggerookt

Net zoals ze over een vrouw zeggen die moeilijk doet: ander en beter 8)

Renefatdude

Op de valreep sigaar 4: niet lekker/niet mijn ding
Danneman Artist line Brasil .
Review volgt later

Smokin Ace

Deze keer had ik de 'fopsigaar'.....

Eindelijk weer fatsoenlijk weer om buiten te roken. (Werd de garage een beetje beu :) ) Tijd om de nr 4 op te steken.

Sigaar nr 4
Afmeting: 164mm bij 21mm
Type: Donkere maduro
Bouw: Stevig, goed gevuld

Predraw van de sigaar is uitstekend. Donkere smaken die kenmerkend zijn voor een maduro komen naar boven. Wel flinke afmetingen dus rustig aan roken.

Afbeelding

Bij het aansteken van de sigaar komt er een bittere rook door, in zeer beperkte mate. Al snel blijkt er iets 'mis' te zijn met de sigaar. Er komt op zich voldoende rook door, maar de sigaar dooft na iedere trek. Na vier keer opnieuw aangestoken te hebben, besluit ik hem weg te leggen. Kan helaas weinig roepen over de smaak en ontwikkeling. Helaas.

Afbeelding

Als ik op basis van het uiterlijk en de bouw een gok zou moeten wagen ga ik voor La flor dominicana Airbender maduro.

Heeft iemand trouwens tips voor een dovende sigaar?

Arie

Ondanks het imposante formaat van deze sigaar (ca. 16 cm lang en 18,5 mm in doorsnee) verwacht ik er snel klaar mee te zijn: zij is zo lek als een mandje. Het verwijderen van het bandje heeft de nodige schade opgeleverd maar ook het midden is er niet ongeschonden vanaf gekomen.

Nadat ik de eerste sigaar niet lekker vond en de tweede blokkeerde, is ook de Dekelle No. 4 helaas niet te roken, dus ook geen review.


Afbeelding


Afbeelding

Raleigh

Uiterlijk; grof, mat donker dekblad met triple cap. Big Boy

A cru; lichte stalgeur maar vooral zoete tabak

eerste deel; na geboord te hebben kom ik tot de ontdekking dat het nog teveel was.
Extreem lichte trek. Bij de eerste trek dacht ik gelijk Braziliaans, mogelijk Alonso Menendez.
Lichte sigaar.

tweede deel; Het zoete in het begin van het eerste deel is al lang verdwenen en er is een vervelend droog zurig smaakje voor in de plaats gekomen. Licht grijze en vooral vlokkerige as die overal ligt.
Ik heb op het eerste trekje na nog geen moment van deze sigaar genoten en ik leg hem dan ook weg.

Braziliaanse sigaar volgens mij.
Mata Fina, Danneman oid

Ray

Soort :
Lengte : 164
Diameter : 20 á 21
Uitzicht : grof donker (maduro) dekblad met hier en daar erg donkere stukken er in.
Neus : gaf vrij weinig prijs. wat hout en hooi misschien.
Knip / Boor : Boor
Brand : goed. mooi gelijkmatig.
Smaak 1/3 : heel in het begin een licht pepertje welke snel verdwenen was. zoethout, room, lichte chocolade, iets van leer en hooi.
Smaak 2/3 : room blijft, verder......hele vlakke sigaar, misschien wat hout en wat hooi maar hij geeft niet veel smaak weg.
Finale : ja finale......heel licht pepertje maar dan wel erg ver weg, wat room en hout en verder niets.
Opmerkingen : vuurmond was licht beschadigd en voelde zacht aan.
Eindoordeel : in het begin volgde de smaken vrij snel na elkaar en dacht dat de de sigaar veel te bieden zou hebben. maar na het eerste deel werd hij heel erg vlak. de uitdaging was geheel verdwenen. finale werd iets voller maar ik werd er niet wild van. het blijft een zwakke sigaar.
Nogmaals roken : nee.
Prijs : 4 euro en dan alleen door het formaat.
Cijfer : een 5 voor de moeite

Dan het belangrijkste, merk en herkomst.......het blijft en gok;
Naam : homemade cigar. vers gerold dus maar nog niet rijp. (al zou het qua formaat net zo goed een romeo y julieta hermoso no.1 le 2003 kunnen zijn.....)
Herkomst : triple cap en constructie lijkt mij cuba maar ik weet het niet.

Mr. X

Weeral een stevige jonge waarvoor je even moet gaan zitten.
Prachtig zwart dekblad met een olie-achtige glinstering erop.
Geen idee waarom, maar donkere dekbladen smaken me niet zo. Gelukkig wordt dit vooroordeel ontkracht.

Tijdens het roken is er weinig weerstand. De trek is licht maar niet zoals de #3 van vorige keer. Deze stok geurt goed en laat zich makkelijk roken. Prachtig hoe het contrast is tussen het witte as en het oscuro dekblad.

Na afloop vraag ik me af, of ik nu een paasei gegeten heb of een sigaar gerookt. Zoete smaken en wat aarde er tussen.

De nummer 4 is me wel bevallen. Geen echte supertopper maar toch een sigaar die ik graag gerookt heb.

Gokje: Casa Magna Oscuro Toro

Bolletje

nummerrrrr vierrrrrrrr

We zijn zennnn....

Afbeelding

predraw houtig vrij mild..luchtig zoetig. Een beste donkere maduro.....

zoetig maar heel erg mild...
Blijft gewoon precies hetzelfde. Saaie stok dus op de helft tijd om wat anders aan te steken. Dus verder schrijven heb geen zin.

Marca Fina Brasil Churchill

Zaagmans

Afbeelding

Lengte: 163mm
Ring: 48-50?
Cap: Triple cap
Uiterlijk: Geen zachte plekken op de sigaar, dekblad hier en daar een beetje gescheurd. Maduro =P~
Onaangestoken: Ik boor de sigaar met de kleine boor van de XiKar / Wolf sigarenboor. Merk lichte weerstand dus is goed zo.
De sigaar ruikt naar stal. Lichte prikkel op de lippen en ik verneem een stalgeur en in de verte proef ik ook wat rozijnen (?).
Aangestoken: De as is mooi wit en vlokkerig, lijkt in eerste instantie niet enorm stevige askegel, dus moet maar eens zien hoe dat gaat.
Afbeelding

Ik merk dat de sigaar vooral prikkelig in keel/neus is. De rozijnen proef ik opnieuw terug en tevens ook cacao en zelfs een hint koffie. Een klein zoetje neem ik ook waar en dat vind ik heerlijk!
Ik weet niet of het door de wind komt, maar de sigaar brand wel een beetje scheef. De askegel is inderdaad niet erg stevig en het vlokkerige in combinatie met de wind zorgt voor een zooitje bij mijn laptop dus ik tik de kegel om de 3 cm af.
Afbeelding

Ik merk dat ik halverwege de sigaar geen rozijnen meer proef maar nog wel steeds de cacao en ook meer koffie. Het zoetje begint ook steeds meer te verdwijnen. De scheefbrand begint zichzelf te herstellen.
Afbeelding

Ik merk geen verdere smaaktonwikkelingen op, en na het verwijderen van het bandje zie ik dat de sigaar langzaam uit z'n voegen begint te scheuren. Het rookt er niet minder om, maar het oog wil ook wat en dit ziet er niet echt fraai uit. Dan maar wat minder naar de sigaar kijken haha! :oops:
Afbeelding

Ik heb geen idee wat voor sigaar dit is.
Vond 'm wel lekker maar mijnsinziens te groot. 10-12cm is echt de max qua lengte wat mij betreft. Afwerking had wat mij betreft beter gemogen want de sigaar begon op een gegeven moment echt uit het dekblad te scheuren.

Ben erg benieuwd wat dit is! :mrgreen:

Vadha

Voorbespiegeling
#4 uit de blind tasting sampler. Ben zelf erg benieuwd hoe ik het ervan af ga brengen. Ik heb nog niet zoveel ervaring met longfillers. Ik wil de sigaar rustig roken en proberen om een aantal smaken te onderscheiden. Het zonnetje vanmiddag haalde me over om een keer niet te leren, maar te genieten van een sigaar. De sigaar heeft een stalgeur.

Uiterlijk
De sigaar ziet er goed uit, mooie zwarte maduro kleurtje. Hier en daar wat nerven en één grote beschadiging aan het begin.

Knippen en aansteken
Het knippen gaat zeer gemakkelijk, al kan mijn knipper de dikte maar net aan hebben. Het duurt even voordat de sigaar goed brand, maar dit komt waarschijnlijk ook doordat ik buiten zit.

Ervaring tijdens het roken
Bij de predraw proef ik hooi en wat cacao, dit belooft dus veel aangezien ik gek op cacao smaak ben!! De trek is heel goed te noemen.

De 1e haal ging heel gemakkelijk en er ontstaat direct een flinke rookontwikkeling. De smaak is zeer peperig in het begin. Het pepertje verdwijnt al snel en heel even komt er een hooi smaak tevoorschijn. De eerste paar halen vond ik niet zo aangenaam, maar het werd gelukkig al snel beter.

Al snel kwam daar de cacao smaak opzetten die eigenlijk tot het eind altijd wel aanwezig bleef. Aan het einde van het eerste deel was er ook een lichte aarde smaak.

Het 2e deel begint (wederom) peperig, maar dit gaat al snel voorbij. De cacao smaak blijft aanwezig. Het tweede deel is zeker beter dan het eerste deel omdat er minder pepertjes en aarde smaak in voorkomen.

Het 3e begint met wat aarde, maar gaat vooral hetzelfde als het tweede deelà veel cacao!!!. Langzaam maar zeker worden de smaken wel wat minder en op een toch wel flink stuk van het eind gooi ik hem in de asbak.

De rookduur is ongeveer 100 minuten.

As, rook, brand & trek
De as is wat aan de donkere kant en heeeel erg vlokkerig, ik ben blij dat deze sigaar buiten is genuttigd. Het as viel er na 1/3 vanzelf ervan af. Er was flink wat scheefbrand en heb maar liefst 5 keer moeten bijbranden. De rook was flink aanwezig, maar buiten had ik daar geen last van. De trek was zeer goed.

Cijfers
Uiterlijk: 6/10
Rook & as: 6/10
Brand: 2/10
Trek: 10/10
1e deel: 8,5/10
2e deel: 10/10
3e deel: 6,5/10

Overall: 8,5/10

Conclusie
De sigaar heeft constante cacao smaak. Er komen af en toe wat pepertjes langs. Ook heb ik de smaken van hooi en aarde geproefd. Ik geef deze sigaar, ondanks de lage cijfers voor uiterlijk, rook&as en brand, toch een 8,5 omdat het middenstuk (einde deel 1, heel deel 2 en begin deel 3) verrukkelijk was.

Deze sigaar komt het meeste in de buurt van de Gil Gonzales Davila Maduro die ik heb gerookt, ook hier proefde ik destijds veel cacao. Wellicht dus een voor mij onbekend model van de Gil Gonzales Davila Maduro??

WDO

Uiterlijk:
Een mooi, mat maduor dekblad met een double cap.. Non cuban dus.
De sigaar voelt zeer stevig/stug aan.

knippen gaat gemakkelijk en onthult een zeer losse trek.
A cru komt er wat zoethout? en een licht pepertje uit.

Het aantsteken neemt wat tijd in beslag met de torch, deze rakker wilt niet meteen vuur vatten... maar geen probleem. Ik heb geduld 8)

De eerse trekken geven een volle romige rook vrij en de eerste smaken zijn wat hout, wat zoets en dit op een basis van room.
Op het einde komt er een licht, maar aangenaam pepertje boven.
Tot zover zo goed, maar ik ervaar enorme brandproblemen met de sigaar.
Ik kan ze geen halve minuut laten liggen of ze dreigt uit te gaan. Dus om de halve minuut trekken, gecombineerd met een zeer losse trek resulteert dan ook snel in een smerige smaak...
Als daar na 15 minuten nog eens een serieuze binnenbrand bij komt kijken is het voor mij gedaan met genieten en besluit ik ermee te stoppen.

Een dikke tegenvaller dus.
Best spijtig want ik had er meer te weten van willen komen.

Gokje: Dit is ondoenbaar op basis van de smaakervaringen. Maar op basis van het uiterlijk zeg ik Nicaraguan.. Merk en module, no idea.

Cliff

Dekelle Blind Tasting Sigaar #4

uitzicht:

mooi maduro, verzorgde tripple cap... deze sigaar is met zorg gerold.

geur:

wat hooi, cacao.

a cru:

hetzelfde als de geur, wat hooi met een vleugje cacao (tikje stoffig)... mmm veelbelovend.

1e deel:

de sigaar geknipt met een schaar en aangemaakt met een torch,
ik rookte deze sigaar dan ook tijdens het klaarzetten van m'n garage.

het eerste deel was vrij scherp, scherpe bittere cacao overgoten met een pepervaatje.
pas op, toch redelijk genietbaar (voor het werken in de garage dan toch :mrgreen: )

echter moet je wel erg snel doorroken om deze gewoon in brand te houden.
qua brand is deze sigaar wel een topper, scheefbrand, tunnelbrand, kraterbrand, géén brand... je moet het maar kunnen presteren hé. :lol:

de smaak blijft erg eentonig, wat stoffige cacao, wat aarde, maar meer niet...
na een 8cm hou ik het dan ook voor bekeken... doorroken brengt de kans op een nicotine rush en de kans dat mensen u gaan aanzien voor 'dyson' :mrgreen:

besluit:

ik vermoed dat dit een nicaraguaanse sigaar is, de constructie, het uitzicht... nicaragua.

wat het dan juist is... géén idee... nog nooit eerder gerookt... al 'vermoed' ik wel "iets"...

zie foto.
Afbeelding

Tumkie

Vrij interessante kanjer tussen mijn tanden.
Formaat Londsdale met een zeer donker dekblad.(Maduro)
In mijn beginnersjaren als sigarenroker zou ik luid gejuicht hebben, maar tijden veranderen.
De sigaar voelt zeer strak aan ( te strak )
Bij het roken had ik nogal een zware trek.
De smaken die ik ervaar tijdens het roken gaan van honing naar cacao, het zoetere werk dus. Ik heb de sigaar gerookt samen met een glaasje rum en naar mijn mening was dat een goede match.

gokje : La Floridata

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Apr 2012, 21:34 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010, 13:19
BerichtenCOLON 4006
zonet review verstuurd
allez gasten... dat moet toch allemaal niet zo lang duren :mrgreen:

_________________
Fumando las penas van pasando y . . . si fumas habanos nunca las tendras.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 06:41 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
Ik heb 4 en 5 al klaar, alleen nog even de foto's uploaden. Heb jij 5 nog niet gerookt, Koen?

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 09:09 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010, 13:19
BerichtenCOLON 4006
Arie schreefColon
Ik heb 4 en 5 al klaar, alleen nog even de foto's uploaden. Heb jij 5 nog niet gerookt, Koen?


neen
denk dat dat voor vanvond is
gisteren niet meer geraakt

_________________
Fumando las penas van pasando y . . . si fumas habanos nunca las tendras.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 12:27 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Aug 2009, 15:04
BerichtenCOLON 2998
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
AdC schreefColon
zonet review verstuurd
allez gasten... dat moet toch allemaal niet zo lang duren :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen:



moet nog even beter weer afwachten, dan is het de eerste die ik opsteek.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 13:51 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
AdC schreefColon
zonet review verstuurd
allez gasten... dat moet toch allemaal niet zo lang duren :mrgreen:


Amaay, ik moet hard werken hoor! Dan ga ik geen sigaren opsteken waarbij ik moet proeven. Daarom steek ik enkel RA Gigantes, Bolivar Gigantes, Partagas Presidentes aan omdat ik dan toch niet hoef te proeven hoe ze smaken. Dus ik houd het effekes bij snacksigaartjes en dan zal ik komende periode even een plekje in de agenda vrij maken voor sigaar nr. 4. 8) :P

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 15:57 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010, 13:19
BerichtenCOLON 4006
Bolletje schreefColon
AdC schreefColon
zonet review verstuurd
allez gasten... dat moet toch allemaal niet zo lang duren :mrgreen:


Amaay, ik moet hard werken hoor! Dan ga ik geen sigaren opsteken waarbij ik moet proeven. Daarom steek ik enkel RA Gigantes, Bolivar Gigantes, Partagas Presidentes aan omdat ik dan toch niet hoef te proeven hoe ze smaken. Dus ik houd het effekes bij snacksigaartjes en dan zal ik komende periode even een plekje in de agenda vrij maken voor sigaar nr. 4. 8) :P


gij zijt ook niet te schatten he!
allez, een presidentes dat heb ik nog niet in mijn collectie hoor :mrgreen:

_________________
Fumando las penas van pasando y . . . si fumas habanos nunca las tendras.


Laatst gewijzigd door 1 op AdC, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 17:49 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
Zo, foto's omhoog geladen, reviews 4 en 5 verstuurd, ik ben er klaar mee. Nu alleen nog twee maanden wachten op de uitslag... 8)

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 20:02 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Apr 2007, 10:28
BerichtenCOLON 2757
WoonplaatsCOLON Rhoon
Niet overdrijven. 4 weken :mrgreen:
De opleverdarum voor deze sigaar staat op 15 april, succes allemaal.

_________________
Robert


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2012, 20:05 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Ik stuur de revieuw straks wel door.....wordt een hele lange dus maak je borst maar nat. 8) :^o

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 13 Apr 2012, 00:09 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Gerookt en review verstuurd.
En het is een.......

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 13 Apr 2012, 10:57 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Aug 2009, 15:04
BerichtenCOLON 2998
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
ai, dat wordt spannend. Voor het geval dat ik morgen toch naar het Nonnetje ga kan ik hem daar oproken, anders hopen op mooi weer voor zondag!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Apr 2012, 11:29 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 21 Sep 2011, 11:56
BerichtenCOLON 91
WoonplaatsCOLON Deventer
Review verstuurd!

Deze keer had ik de 'fopsigaar'.... :|

Helaas.

Heb inmiddels ook nr5 gerookt en dat vond ik een waardige afsluiter.

Ben benieuwd naar wat jullie ervaringen zijn met de nr 4

_________________
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
- General George Patton


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Apr 2012, 11:31 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
smokin ace schreefColon
Deze keer had ik de 'fopsigaar'...

Jij niet alleen... alweer :(

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Apr 2012, 12:33 
Offline
Corona
Corona

GeregistreerdCOLON 21 Sep 2011, 11:56
BerichtenCOLON 91
WoonplaatsCOLON Deventer
LOL

Ben benieuwd naar jouw review Arie...

Laatste keer dat jij meedoet aan een blind tasting? ;-)

_________________
"If everyone is thinking alike, then somebody isn't thinking."
- General George Patton


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 94 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 5 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.