Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 22:06

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON Cigarworld.de
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 09:20 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jan 2008, 19:39
BerichtenCOLON 1181
WoonplaatsCOLON Deventer
Welke forumleden hebben hier ervaring met Cigarworld? Ik wil bij hun een Cigar Oasis bestellen, maar mijn vertrouwen in duitse webwinkels ( http://www.sigarenplatform.nl/viewtopic.php?f=5&t=1830" target="_blank ) is niet al te hoog meer :P

M.A.W. hoe is de service? Hoe snel leveren ze? En hoe heb je betaald, met overboeking of CC?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 09:52 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
ik vertrouw enkel de duitse wagens. :mrgreen:

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 09:59 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Apr 2008, 20:27
BerichtenCOLON 148
WoonplaatsCOLON Amsterdam
Ik heb er dit jaar twee keer besteld en ben zeer tevreden. Snelle afwikkeling en keurige verzending. Ik betaal eigen altijd met CC.

Groeten van Arjen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 10:11 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 27 Dec 2007, 13:54
BerichtenCOLON 545
Ik heb er drie keer sigaren besteld en ook een keer een humidor.
Betaald met CC en ging zeer goed, binnen de week geleverd en uitstekend verpakt.
Is al wel een maand of zes geleden.

_________________
dispar vulgo


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 11:10 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
Ik bestel er ook vaker. Toevallig wacht ik nu op een pakketje. Prima webshop.

Het enige nadeel is dat ze via UPS verzenden. UPS is een gruwelijk onbetrouwbaar en inflexibel bedrijf. Zo hebben ze eergisteren het pakketje aangeboden (niemand thuis, prima), en zouden ze dat gisteren weer doen (prima, want dan was mijn vrouw thuis). Helaas, ondanks dat de status "in transit" was, is UPS niet langsgeweest. Vanmorgen de service desk gebeld om te vragen waarom ik gisteren geen pakketje heb gekregen. Krijg ik een knullige doos aan de lijn (overigens met een gruwelijk randstedelijk allochtoon accent) die me niet meer kan vertellen dan "Ja meneer, daar kan ik u ferder ook niksj ofer sjechen. Maar fandaach wordt het pakket weer aanchepoten". Dus weer regelen dat iemand thuis is c.q. een briefje op de deur hangt dat ze naar de overbuuv gaan.

TNT heeft overal depots en postkantoren zitten waar je het pakket kunt ophalen. DPD heeft ook zoiets. DHL heeft ook op veel plaatsen depots zitten. Maar UPS heeft het meest zuidelijke depot in Best (NB) zitten. Ja hallo, dan kan ik het pakket nog beter direct bij Cigarworld gaan ophalen; Düsseldorf is voor mij dichterbij (en makkelijker te bereiken) dan Best!
UPS: Uw Probleem. Sorry.
UPS: Uw Probleem. Stik!
UPS: Uw Pakketje Spoorloos
UPS: Uw Pakketje Strandt
enz. enz. enz.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 11:54 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 23:49
BerichtenCOLON 1183
Beste mensen

IK heb net het pakkje dat ik met zipponeeke samen heb besteld binnen, alles ziet er super uit ik heb in totaal 5 dagen gewacht, en nu is het pakje hier het werd met de duitse UPS gebracht dus de service's is prima.
Ik kan dan ook niets op aanmerken is een stuk sneller als TPG/TNT post in nederland daar duurt het soms een week om een pakje van Maastricht na Hoensbroek (=/- 35 KM ) te brengen

www.cigarworld.de


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 12:13 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
Big Smoker schreefColon
Ik kan dan ook niets op aanmerken is een stuk sneller als TPG/TNT post in nederland daar duurt het soms een week om een pakje van Maastricht na Hoensbroek (=/- 35 KM ) te brengen

Apart. Wij versturen en ontvangen tussen de 3-10 pakketjes per week via TNT. Voor 16:00 versturen, is de volgende dag geleverd (werkdagen en zaterdag). M.u.v. rembours, dat doen ze niet op zaterdag.

Ach, ik heb waarschijnlijk teveel slechte ervaringen met UPS gehad. Toen ik voor de publicaties werkte, kwamen er tientallen pakketten per week binnen op het testlab. Geen enkele verzendmethode was feilloos, maar bij UPS hadden we de meeste last van vertragingen, domme chauffeurs (die tot twee keer toe de Poststraat in Sittard niet wisten te vinden), chauffeurs die zonder pakbon "iets" komen ophalen, en niet weten voor wie. En meer van dat soort ellende. Sowieso is UPS een van de weinigen (zoniet de enige) die niet op zaterdag kan leveren.

Dus ik heb zojuist maar weer eens een klacht ingediend...
Ik denk dat ik de volgende keer bij Cigarworld vraag of ze via een andere postbesteller kunnen versturen. In elk geval hoop ik dat het pakket vandaag wél aankomt, want mijn humidor is akelig leeg.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 12:59 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 23:49
BerichtenCOLON 1183
@ robert

Alles wat ik gekregen heb is perfect, 10 La Rica Tubos (robusto), 10 Perdomo Fresco (robusto), en een bundle van 16 st Marca Fina Panama (robusto short), verder nog wat spullen zoals beads 65 % en een aansteker van Eurojet rio 3x jet flame, dit is er een daar kun je mee lassen, zo een vlam komt er uit, en dat op de kleinste stand, en heeft ook nog een sigaren boortje in de onderkant en dat voor € 9,95 euri.

Verder nog het laatste nummer van cigar clan ( tijdschrift)

dus we mogen niet klagen


Laatst gewijzigd door 1 op Big Smoker, in totaal 4 keer gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 14:36 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
Ja, die Cigar Clan heb ik er ook al een paar keer bij gehad. Is wel een aardig tijdschrift.
Ik heb o.a. een Xikar cutter plus jet aansteker besteld. Die hadden ze nu samen in de aanbieding, voor 39 euro in cadeauverpakking.

Ik had zojuist nog de wederhelft aan de lijn, en die liet me weten dat UPS nog niet was langs gekomen. Ze hebben tot 19:00...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 15:12 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
1 keer besteld en alles was top in orde!

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 15:52 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jan 2008, 19:39
BerichtenCOLON 1181
WoonplaatsCOLON Deventer
Mijn bestelling is geplaatst:

Afbeelding

Afbeelding
(De Bruine)

En nog een paar sigaartjes met een >60 ring (Ziet er leuk uit in een glazen humikast :) )


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 18:16 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Mei 2008, 15:38
BerichtenCOLON 1649
WoonplaatsCOLON Maastricht
Big Smoker schreefColon
@ robert

Alles wat ik gekregen heb is perfect, 10 La Rica Tubos (robusto), 10 Perdomo Fresco (robusto), en een bundle van 16 st Marca Fina Panama (robusto short), verder nog wat spullen zoals beads 65 % en een aansteker van Eurojet rio 3x jet flame, dit is er een daar kun je mee lassen, zo een vlam komt er uit, en dat op de kleinste stand, en heeft ook nog een sigaren boortje in de onderkant en dat voor € 9,95 euri.

Verder nog het laatste nummer van cigar clan ( tijdschrift)

dus we mogen niet klagen


Jean
Bedant dat je voor me meebesteld heb alles ziet er geweldig uit .
Zit momenteel met een La Rica achter de pc en hij smaakt voortreffelijk.
:P :P :P

_________________
“My fellow chiefs and I would like the white man to know that the red man has great heroes, also.” Henry Standing Bear, 1939


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 18:35 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 23:49
BerichtenCOLON 1183
@ zipponeeke

René ik heb zo een kleintje eens geboord, super ga hem dadelijk eens roken dus straks review.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 18:51 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Mei 2008, 15:38
BerichtenCOLON 1649
WoonplaatsCOLON Maastricht
Big Smoker schreefColon
@ zipponeeke

René ik heb zo een kleintje eens geboord, super ga hem dadelijk eens roken dus straks review.


Die heb ik vanmiddag al gerookt onder werktijd was geweldig :P

_________________
“My fellow chiefs and I would like the white man to know that the red man has great heroes, also.” Henry Standing Bear, 1939


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 04 Dec 2008, 19:16 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2008, 16:22
BerichtenCOLON 189
WoonplaatsCOLON Groningen
Ook zowat de zelfde prijs als Bundle Selection zie ik... wil ik wel eens proberen.
Kun je er ook betalen met bank overschrijving? En wat zijn de verzendkosten. Kon ik zo snel niet terug vinden.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 57 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.