Sigarenplatform

Het is momenteel 16 Apr 2024, 05:20

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 TitelCOLON mailtje
BerichtGeplaatstCOLON 12 Aug 2006, 09:37 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew

GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006, 16:29
BerichtenCOLON 4372
WoonplaatsCOLON London
Ik kreeg dit mailtje van Dirk,
ik weet niet wat de bedoeling ervan was dus plaats de text hier maar,
dirk bedankt voor je inzending,.......

Hallo,



Ik kan niet begrijpen dat er mensen op deze aardbol rond lopen die niet een andermans wens kunnen respecteren?

En wat ik nog veel erger vindt is het feit dat dit mensen zijn die voorheen zelf zich schuldig hebben gemaakt aan deze verslaving.

Alleen denken zij dat ze hun leven hebben verbeterd omdat zij thuis van hun vrouw niet meer mogen roken, en nu hun frustratie uiten op mensen die een lieve vrouw hebben getrouwd die haar rokende man respecteert.

Verlijkt het mij beter zelf eens een mening te hebben en daar ook eens voor uit te komen.

Maak je eigen eens druk om de katalysator in je auto bijvoorbeeld ook op gelegd door iemand die iets te kort aan logies nadenken heeft. want een auto produceert roet en die moet hij kwijt dus komt het in de katalysator (roetzak) als het daar blijft zitten houdt uw auto van zelf op,dus geven wij een keer goed gas katalysator weer leeg. Einde katalysator wordt door de garage gedemonteerd en op de buitenplaats van de garage geworpen een bui regen er over en het roet loopt in de bodem (in het milieu). Als slot wordt hij afgevoerd voor recycling naar de hoogovens en daar wordt hij omgesmolten en daar komt dan nog één keer de laatste roet uit de pijp in IJmuiden. God wat kunnen wij met zijn alle goed nadenken?

Verder zijn er nog het verschil van gedachten door vele politicus uit alle landen die allerlei onzin uitkramen en het niet met elkaar eens zijn en gaan we maar oorlogje voeren. Het dode percentage van deze ellende is vele malen hoger dan van het roken.


Als laatste zou ik willen voorstellen toon eens dat je ballen heb en laat je niet de wet voor schrijven door je vrouw dat je niet meer mag roken omdat anders de gordijn smerig worden of dat het slecht is voor de kinderen. En verbied je vrouw eens de kinderen naar buiten te sturen want dan komen ze in de roet van het ophopende stads verkeer veroorzaakt door weer zo’n idioot die alle straatje smaller moet maken en zou ophopend verkeer veroorzaakt.

Maar als je toch een forum wilt beginnen doe dit dan voor een nuttig doel en schrijf een petitie aan de kamer. En zorg dat al die oudere mensen die onze maatschappij hebben gevormd een koele omgeving hebben in de verzorgingshuizen zo dat deze mensen niet op een oneerbare wijze van het leven worden berooft.

Het roken is mijn eigenwil en respecteer dat. Zorg niet dat er nog meer oorlog komt gebruik je verstand zet geen mensen tegen je op maar toon respect voor je medemens.

En laat je auto staan gebruik geen openbaarvervoer en ook geen barbecue geen vuurwerk, was je auto niet want dit alles komt in het milieu.



DIRK

_________________
You know I haven't been spending much time there lately, they've got me down in D.C. I'm shining a seat with my ass.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Aug 2006, 10:41 
Offline
Panatella
Panatella

GeregistreerdCOLON 01 Aug 2006, 21:08
BerichtenCOLON 13
WoonplaatsCOLON west-brabant
Er zit nogal wat frustratie :?


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Aug 2006, 10:52 
Wauw... dat moest er volgens mij al een hele tijd uit :), ik hoop dat het oplucht Dirk.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Aug 2006, 18:57 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Jun 2006, 23:08
BerichtenCOLON 80
WoonplaatsCOLON Linschoten
Mijn instelling is dat goede communicatie lijd tot minder misverstanden... :idea:

Maar een statement is de meinig van een enkel individu geen feit... :wink:

Maar desalniettemin is het een goede collum...


Robby.

_________________
Gisteren is Geschiedenis.
Vandaag is het Heden.
Morgen is de Toekomst.

Leef om te genieten, Geniet van het Leven...!


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 13 Aug 2006, 10:13 
Wie mag er dan van zijn vrouw niet roken?? :wink:


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.