Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 16:29

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 8 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON Re:
BerichtGeplaatstCOLON 03 Nov 2010, 16:43 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Nov 2009, 23:48
BerichtenCOLON 2331
WoonplaatsCOLON Playa del Almeros
Ipanema schreefColon
Marchello, ik zal je een pm sturen met een beetje uitleg... Het is echt niet moeilijk.

Die functie die je beschrijft om te refreshen zal er nog bijkomen, ofwel shake to refresh of de facebook-app manier (pull down to refresh)

Ik bekijk deze ochtend ook Tapatalk. Die app is iets uitgebreider en mooier maar is direct betalend. De gratis versie is een "read-only" app.
Maar Tapatalk bestaat ook voor android, nokia,... Dus ook ondersteuning voor andere mobieltjes.

Tapatalk en Touchbb kunnen normaal gezien simultaan draaien op dit forum...

zie het gaarne tegemoed
tnx. leuke toevoeging
Marcel

_________________
De echte sigarenliefhebber zit op: www.sigarenplatform.nl
Volg mij op www.twitter.com/marcelbakker
Volg mij op www.facebook.com/bakkermarcel
Volg mij op instagram: marchello1959


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2010, 23:49 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 16 Feb 2009, 23:17
BerichtenCOLON 617
tapatalk deed het prima, maar sinds kort (update?) lukt het mij niet meer. Noch via wifi nog via umts

module gesneuveld in het proces?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Nov 2010, 00:09 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Aug 2008, 14:54
BerichtenCOLON 365
WoonplaatsCOLON Zaandam
In TouchBB heb ik mijn source moeten aanpassen van www.sigarenplatform.nl naar www.sigarenplatform.nl/forum. Wellicht dat dit ook voor Tapatalk geldt?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 00:59 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 16 Feb 2009, 23:17
BerichtenCOLON 617
thanks dat heeft inderdaad geholpen. alleen inloggen lukt nu nog niet via tapatalk


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 10:12 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010, 09:41
BerichtenCOLON 465
WoonplaatsCOLON Zevenbergen en Landerd
Ipanema schreefColon
Wegens het grote aantal leden op het forum met een iPhone zou het gemakkelijk zijn moesten we de mogelijkheid hebben om met ons toestel het forum op een simpele manier te kunnen raadplegen.
Er is reeds een app speciaal gemaakt om om phpBB fora (zoals Sigarenplatform) te raadplegen op de iPhone:

Ik heb zojuist de lite versie geinstaleerd, maar ik kan in de rechterbovenhoek niet op reply drukken. Ik heb daar rechtsboven een OOG ICOON staan, als ik daar op klik kan ik naar bv pagina 2 of 3 gaan, maar kan nergens op reply tikken. Of komt dit omdat ik de lite versie heb?
Dit stukje type ik overigens op mijn iPad dus niet op de iPhone!
Iemand enig idee hoe paterdirk de winter door te helpen met zijn iPhone als hij zwerft van parochie naar parochie? [-o<

_________________
De geest is vaak krachtiger dan de portemonnee.........

Honor est praemium virtutis ( Eer is de beloning voor moed )


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 10:19 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Waarom ga je niet gewoon via Safari naar www.sigarenplatform/forum...? Bij mij werkt de app ook niet meer maar so what...

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 10:37 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Feb 2010, 12:04
BerichtenCOLON 632
WoonplaatsCOLON Harelbeke
Ik zag Ipanema deze week. Blijkbaar is het platform zodanig geupdated dat tapatalk nu eigenlijk wat achter loopt. Het wordt dus wachten op een update van tapatalk

_________________
In victory, you deserve a cigar
In defeat, you need one

Napoleon Bonaparte (revisited)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 10:44 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Okt 2010, 00:05
BerichtenCOLON 59
WoonplaatsCOLON Den Haag
paterdirk schreefColon
Ipanema schreefColon
Wegens het grote aantal leden op het forum met een iPhone zou het gemakkelijk zijn moesten we de mogelijkheid hebben om met ons toestel het forum op een simpele manier te kunnen raadplegen.
Er is reeds een app speciaal gemaakt om om phpBB fora (zoals Sigarenplatform) te raadplegen op de iPhone:

Ik heb zojuist de lite versie geinstaleerd, maar ik kan in de rechterbovenhoek niet op reply drukken. Ik heb daar rechtsboven een OOG ICOON staan, als ik daar op klik kan ik naar bv pagina 2 of 3 gaan, maar kan nergens op reply tikken. Of komt dit omdat ik de lite versie heb?
Dit stukje type ik overigens op mijn iPad dus niet op de iPhone!
Iemand enig idee hoe paterdirk de winter door te helpen met zijn iPhone als hij zwerft van parochie naar parochie? [-o<


Als je op het oog klikt dan zie je de pijltjes om tussen pagina´s te switchen, maar ook soort van terug pijl ( met een bocht naar links ) Via die pijl kun je een reply schrijven.

En voor mensen waarbij hij niet meer werkt, die moeten de link nog aanpassen met /forum erachter...

_________________
"Maybe it's like becoming one with the cigar. You lose yourself in it; everything fades away: your worries, your problems, your thoughts. They fade into the smoke, and the cigar and you are at peace."
Raul Julia


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 18:40 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2007, 17:37
BerichtenCOLON 1173
WoonplaatsCOLON lelystad
komt er ook een Blackberry app?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 20:21 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010, 09:41
BerichtenCOLON 465
WoonplaatsCOLON Zevenbergen en Landerd
drP schreefColon
Waarom ga je niet gewoon via Safari naar http://www.sigarenplatform/forum.. onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;? Bij mij werkt de app ook niet meer maar so what...



Oke DrP, tja dat zou ook kunnen, maar de nieuwsgierigheid was toch gewekt, moet alles ff proberen om het te weten!

MAAR HET WERKT NOG STEEDS NIET MET PIJLTJE TERUG OOK NIET. :cry:

Wanneer ik op het OOG ICOON klikt, dan kan ik wel door de meedere paginas lopen met pijltje links en pijltje rechts, maar de de kromme 180 gr gebogen pijl krijg ik nimmer te zien, heb er zelfs mijn bril voor afgezet, maar zag het nog niet, mijn blonde jonkvrouwe heeft er ook ene blik op geworpen maar kon het niet ontdekken.

Dus zoals onze doktor al zei, gewoon maar Safari gebruiken, dus met Safari de sigarenplatform jungle in! =D>

_________________
De geest is vaak krachtiger dan de portemonnee.........

Honor est praemium virtutis ( Eer is de beloning voor moed )


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 20:42 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Ik heb mijn vorige account gedelete en http://www.sigarenplatform.nl/temp toegevoegd en nu werkt het idd weer probleemloos...

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2010, 20:45 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Okt 2010, 00:05
BerichtenCOLON 59
WoonplaatsCOLON Den Haag
Heeft Pater Dirk de juiste username en pass ingevoerd? Anders werkt reply ook niet ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 29 Nov 2010, 11:14 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 25 Dec 2009, 11:05
BerichtenCOLON 923
WoonplaatsCOLON Gent
Aficionado Flamenco schreefColon
Ik zag Ipanema deze week. Blijkbaar is het platform zodanig geupdated dat tapatalk nu eigenlijk wat achter loopt. Het wordt dus wachten op een update van tapatalk


Inderaad, de authenticatie-engine van het nieuwe platform wordt nog niet ondersteund in tapatalk... Ik heb de ontwikkelaars gecontacteerd, ze zijn ermee bezig!




paterdirk schreefColon
drP schreefColon
Waarom ga je niet gewoon via Safari naar http://www.sigarenplatform/forum" onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;. onclick="window.open(this.href);return false;? Bij mij werkt de app ook niet meer maar so what...



Oke DrP, tja dat zou ook kunnen, maar de nieuwsgierigheid was toch gewekt, moet alles ff proberen om het te weten!

MAAR HET WERKT NOG STEEDS NIET MET PIJLTJE TERUG OOK NIET. :cry:

Wanneer ik op het OOG ICOON klikt, dan kan ik wel door de meedere paginas lopen met pijltje links en pijltje rechts, maar de de kromme 180 gr gebogen pijl krijg ik nimmer te zien, heb er zelfs mijn bril voor afgezet, maar zag het nog niet, mijn blonde jonkvrouwe heeft er ook ene blik op geworpen maar kon het niet ontdekken.

Dus zoals onze doktor al zei, gewoon maar Safari gebruiken, dus met Safari de sigarenplatform jungle in! =D>


PaterDirk, volgens mij ben je niet ingelogd op de TouchBB app. Anders zie je idd de reply button niet. Ga in de app naar 'account' en verwijder daar je accountgegevens... Geef ze dan opnieuw in.




ivtulden schreefColon
komt er ook een Blackberry app?


Dat was Tapatalk, die hadden ook een BB versie. Maar dus nu ff niet meer, totdat er meer nieuws komt van Tapatalk zelf... :evil:

_________________
http://karmann.myphotoalbum.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 29 Nov 2010, 11:17 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2007, 17:37
BerichtenCOLON 1173
WoonplaatsCOLON lelystad
ow das jammer.

wil je laten weten wanneer de tapatalk app werkt. dan download ik hem vast


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 29 Nov 2010, 18:27 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jul 2010, 09:41
BerichtenCOLON 465
WoonplaatsCOLON Zevenbergen en Landerd
Ipanema schreefColon
Aficionado Flamenco schreefColon


PaterDirk, volgens mij ben je niet ingelogd op de TouchBB app. Anders zie je idd de reply button niet. Ga in de app naar 'account' en verwijder daar je accountgegevens... Geef ze dan opnieuw in.


Heb heel de procedure opnieuw gedaan, de forum gegevens complete gedelete in de iPhone, de domein naam weer opnieuw ingegeven met mijn user name and wachtwoord, kan keurig in loggen op het sigaren forum, maar probleem is nog steeds helaas het zelfde, kan geen Reply doen op een topic! [-(

This wel een hardnekkig goedje zeg, blijft dwars liggen!, ZOu ik misschien toch de koop versie van TouchBB moeten nemen, misschien werkt het dan wel.
Ik heb wel een iPhone 4 zou dat nog wat schelen? :-k :-k :-k

_________________
De geest is vaak krachtiger dan de portemonnee.........

Honor est praemium virtutis ( Eer is de beloning voor moed )


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 8 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 31 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.