Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:30

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 27 Nov 2014, 10:26 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie

GeregistreerdCOLON 10 Jun 2009, 09:49
BerichtenCOLON 3123
En eens met alles wat hierboven geschreven is
Bovendien kan ik de helft van het forum een whatsapp’je sturen en is een afspraak snel gemaakt :)
Pm op t forum gebruik ik weinig omdat ik door het gebrek aan melding in je mail, het lullig zou vinden om dingen te missen
Voor de rest; we maken of breken het forum zelf; als je zelf graag leest over welke sigaren er nieuw en lekker zijn; voel je dan ook vrij om dit soort dingen zelf te posten
Zelfde voor reviews en in – wat rook je vandaag- een ieder heeft denk ik wel een aantal leden van het forum waarmee hij zich erg kan identificeren in –gezamenlijk lekker vinden; voor mij zijn dat onder anderen Maarten of Olav.
Opsommingen van dat wat er gerookt is doen mij persoonlijk niet heel veel maar een korte smaakomschrijving, of een uitspraak als –fantastisch met een kop koffie van een van de 2 heren in combinatie met een por, erdm,lgc, ra of boli als merk en ik ben al haast onderweg naar de winkel hahaha
Ik denk dat dit soort kleine dingen En het benoemen van de uitdaging (goed punt Edwin :)) het forum weer een mooie impuls geven :)

_________________
afgehaakt


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 27 Nov 2014, 13:33 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 13 Dec 2009, 16:41
BerichtenCOLON 355
blij dat het leeft top !

misschien een update van de layout ?
iets nieuws?
etc

thanks BOTL

_________________
"He who has money smokes cigars but he who has no money smokes paper."


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 27 Nov 2014, 14:02 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010, 10:27
BerichtenCOLON 2748
WoonplaatsCOLON Tielt-Winge
Layout mag wat mij betreft zo blijven. Ik heb net mijn draai gevonden om alles terug te kunnen vinden.

Maar ik ben dan ook één van die oude zakken hier die nog de tijd gekend heeft dat er helemaal geen computeres waren :mrgreen:

_________________
Happy smoking, Afficionado


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 28 Jan 2015, 22:29 
Offline
Panatella
Panatella
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Jan 2015, 09:43
BerichtenCOLON 27
WoonplaatsCOLON 10ray
Het plaatsen van foto's gaat wel makkelijk met tapatalk, alleen kan ik het sigarenplatform daar niet op vinden. Dan kan je namelijk wel foto's direct van je telefoon of ipad posten.
Ben ook regelmatig te vinden op het saab forum en ik moet zeggen dat dat perfect werkt.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 28 Jan 2015, 22:33 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Borås schreefColon
Het plaatsen van foto's gaat wel makkelijk met tapatalk, alleen kan ik het sigarenplatform daar niet op vinden. Dan kan je namelijk wel foto's direct van je telefoon of ipad posten.
Ben ook regelmatig te vinden op het saab forum en ik moet zeggen dat dat perfect werkt.


Klopt, die koppeling werkt niet meer vanwege wat technische dingetjes. We gaan hier in de toekomst weer naar kijken. :-)

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2015, 10:06 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mei 2009, 14:04
BerichtenCOLON 689
WoonplaatsCOLON Utrecht
Afficionado schreefColon
Layout mag wat mij betreft zo blijven. Ik heb net mijn draai gevonden om alles terug te kunnen vinden.

Maar ik ben dan ook één van die oude zakken hier die nog de tijd gekend heeft dat er helemaal geen computeres waren :mrgreen:


Je hebt het forum gekend toen er nog helemaal geen computers waren.....alles per post naar iedereen :twisted:

_________________
A Cigar is like a Fantasy, lights up with tradition, enjoyed with imagination. Leon Fernandez


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2015, 11:05 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie

GeregistreerdCOLON 10 Jun 2009, 09:49
BerichtenCOLON 3123
Bram Utrecht schreefColon
Afficionado schreefColon
Layout mag wat mij betreft zo blijven. Ik heb net mijn draai gevonden om alles terug te kunnen vinden.

Maar ik ben dan ook één van die oude zakken hier die nog de tijd gekend heeft dat er helemaal geen computeres waren :mrgreen:


Je hebt het forum gekend toen er nog helemaal geen computers waren.....alles per post naar iedereen :twisted:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ik heb het nog steeds over mn favoriete groene forum

overigens; de zoekfunctie die blijft zeggen dat ik op dit moment niet kan zoeken en geen melding ontvangen van een ontvangen PM is wel een dingetje
eerder aangegeven; ik maak dankbaar gebruik van het forum maar heb nog nooit enige vorm van bijdrage hoeven doen; markeer mensen als donateur, vraag een tientje en je hebt volgens mij een paar honderd euro om dit soort dingen op te lossen

_________________
afgehaakt


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2015, 19:25 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Prima suggestie, ik ben ook bereid te doneren om de kwaliteit van het platform in stand te houden.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2015, 19:27 
Offline
Panatella
Panatella
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Jan 2015, 09:43
BerichtenCOLON 27
WoonplaatsCOLON 10ray
@markus

Dat ben ik al eens tegen gekomen. Veroorzaakte aardige discussie's op dat forum.
Jij weet waarschijnlijk ook wel welke.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2015, 19:35 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Hoeft naar mijn mening niet tot discussie te leiden. Op vrijwillige basis kunnen leden doneren met die verstande dat het enkel een donatie betreft voor onderhoud van het platform en geen donatie voor zeggenschap. Huidige beheerders leveren fantastisch werk! Op deze manier is wellicht een potje te creëren om de functies te optimaliseren dan wel te onderhouden


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: de toekomst?
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2015, 19:48 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Zoekfunctie werkt hier overigens gewoon prima. Raar dat ie het niet doet bij jou Mark . Misschien moet je eens op een harref verschijnen, dan doet ie het vast weer. :mrgreen:

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 24 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.