Sigarenplatform

Het is momenteel 18 Apr 2024, 02:43

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 18 Dec 2014, 23:46 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Markus schreefColon
wat ik me wel afvraag is wat er hiermee gebeurd is

Rijk de Gooier schreefColon
Markus schreefColon
zou 'Cuba' dingen weten die wij nog niet weten; een lift van het embargo voordat Obama's termijn voorbij is?

lijkt mij op regeren is vooruit zijn en dit is Volle bak toenadering zoeken tot de Amerikaanse -bigger is better- markt

RG58, cohiba en limitada, euro of 40 stuk #-o #-o

doe mij maar een mooie ERDM lonsdales


Dit kan niet door Obama worden beslist. De aanname van de wet 'Helms-Burton' heeft hier een stokje voor gestoken.


Dit blijft onverkort van kracht. Hussein is bezig met een PR afscheidstournee, zie ook zijn unilaterale policy change tav immigratie. Hij zal het per januari 2015 wel zwaar krijgen.

Holder moet ook al weg dus het is een PR feestje van twee mannen die hier geen enkele invloed op hebben.

Senator Rubio, die de Rep vertegenwoordigd in deze, heeft al aangekondigd het er niet mee eens te zijn. Aangezien Florida nog steeds een belangrijke staat is zal er weinig concreets gebeuren.

Een paar extra visa en een iets hogere remittance limit is het maximaal haalbare voor Hussein.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 19 Dec 2014, 17:07 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010, 10:27
BerichtenCOLON 2748
WoonplaatsCOLON Tielt-Winge
Ook ik denk dat het voorlopig nog niet zo'n vaart zal lopen.
En mocht het embargo toch vallen dan zal er de eerste jaren inderdaad een schaarste optreden en sterk verhoogde prijzen want veel zal naar de USA gaan.
Totdat de winkeliers merken dat de amies de prijs niet willen betalen en dan zal de zaak zich volgens mij langzaam aan weer stabiliseren.

Ik kan alleen maar hopen dat ze dan van Cuba geen nieuw disneyland gaan maken want dat zou eeuwig zonde zijn.

Bijkomend groot probleem zal inderdaad de eigendom van merken zijn.

_________________
Happy smoking, Afficionado


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 15 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.