Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 16:02

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 17:20 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008, 16:18
BerichtenCOLON 3042
WoonplaatsCOLON Gentbrugge
Hier een kort en bondig schrijven over deze bruine chocoladestaaf:

Zaterdag heb ik deze gekocht bij Plevoets in St-Truiden op de meeting die overigens sigaargewijs TOP was. Maar dat is in herhaling vallen. Hopelijk volgen er nog en ontdekken we zo steeds meer over onze gezamelijke passie!
Na wat tips van o.a. Hanomag en Hansa (waarvoor dank) spijt het me dat ik er maar één exemplaar van heb gekocht. Ik koop normaliter steeds twee stuks als ik iets nieuws wil proeven maar ja...
Ik zei dus kort en bondig: ik koop zeker een kist en dat zegt reeds genoeg of niet?
Prijs kwaliteit een (h)eerlijke sigaar met mijn favoriete smaken en een voortreffelijke brand, geur en nasmaak. Als aperitief of bij de koffie een perfecte gezel naar mijn bescheiden mening dan, en voor die liefhebbers kan ik deze Zamorano echt aanbevelen.
Langs deze weg een kusje voor Maya, en een leuke site voor zij die nog meer willen weten over deze lijn van sigaren.
http://www.mayaselva-cigares.com/villa_zamorano_1a.htm" target="_blank

Fiele

_________________
'SAVE THE WORLD' IT'S THE ONLY PLANET WITH CIGARS!


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 18:21 
Kisten zijn bij mij weten niet beschikbaar.Ben ze nog niet tegengekomen.
Alleen per bundle van 20 st te koop.
o.a bij www.cigarworld.de voor ik dacht 54 euro voor 20 robusto's welke ook nog eens een flinke ringmaat hebben :wink:
idd een echte aanrader Fiele en mi veel beter van smaak en construktie als de robusto van de vernieuwde Alonso Menendez.



Hanomag


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 18:38 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Aug 2008, 20:44
BerichtenCOLON 2920
WoonplaatsCOLON Amersfoort
Deze ga ik zeker proberen, maar eens even een bundeltje bestellen bij Cigarworld. Er zitten trouwens 25 in een bundel en dat komt bij robustos uit op 60euro. Zijn deze trouwens niet gewoon in Nederland te krijgen?

Afbeelding


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 18:56 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008, 19:57
BerichtenCOLON 205
WoonplaatsCOLON ommen
mooi geschreven =D> =D>

ziet er allemaal heel lekker uit, ga volgende maand naar duitsland zal eens kijken of ik ze kan vinden.

_________________
Wees gewoon jezelf, er zijn al anderen genoeg


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 19:14 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 19 Dec 2008, 08:07
BerichtenCOLON 168
WoonplaatsCOLON Brummen
Zijn ze ook in nederland verkrijgbaar??

_________________
Sigaren roken is een passie


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 19:18 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Apr 2008, 20:27
BerichtenCOLON 148
WoonplaatsCOLON Amsterdam
Ik zoek al een tijdje naar betaalbare kleine dikkertjes, ideaal voor de dagelijkse wandeling met de hond.

Heb zojuist een doosje Intenso's (Short Robusto) besteld bij Cigarworld, samen met een boor anders blijft er helemaal niets van die sigaar over :mrgreen:


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 19:31 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2008, 12:36
BerichtenCOLON 139
Ik heb deze sigaar 3 maanden geleden meegekregen als extraatje in Viersen bij Cigarren Ullrich.
Ben de dag erna terug gegaan om er een bundel van te halen, de perfecte tussendoor sigaar, ook vroeg in de ochtend goed te roken.

_________________
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 27 Jan 2009, 19:55 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Nov 2008, 20:43
BerichtenCOLON 2851
WoonplaatsCOLON Brugge
zeer interessant fiele! Welke van de drie heb je gerookt?
van de zelfde lijn blijkbaar als de flor de selva! die hebben hele goeie robusto's (maar wel wat aan de dure kant hier in België)
mmmm, als het jouw smaak is proef ik ze beter ook eens :D

_________________
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg...


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2009, 18:45 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Aug 2008, 20:44
BerichtenCOLON 2920
WoonplaatsCOLON Amersfoort
Ik ben vandaag maar eens bij de sigarenboer langsgeweest om te vragen of hij dit merk verkoopt. Hij had er nog nooit van gehoord dus ik ben bang dat ze nog niet in nederland verkrijgbaar zijn.
De tekst ''villa zamorano sigaren'' even gegoogled en dit levert alleen hits bij Belgische tabakspeciaalzaken op dus volgens mij is deze sigaar alleen bij onze ooster- en zuiderburen verkrijgbaar.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2009, 18:50 
Offline
Sigarenplatform's journalistieke team
Sigarenplatform's journalistieke team
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2008, 21:40
BerichtenCOLON 3367
WoonplaatsCOLON Aan de goede kant van de Maas
kale peter schreefColon
Ik ben vandaag maar eens bij de sigarenboer langsgeweest om te vragen of hij dit merk verkoopt. Hij had er nog nooit van gehoord dus ik ben bang dat ze nog niet in nederland verkrijgbaar zijn.
De tekst ''villa zamorano sigaren'' even gegoogled en dit levert alleen hits bij Belgische tabakspeciaalzaken op dus volgens mij is deze sigaar alleen bij onze ooster- en zuiderburen verkrijgbaar.


Zo te zien op hun site worden ze gemaakt door Flor de Selva (Honduras).
Misschien dat je eens een Flor de Selva kunt proberen, die zijn alleen duurder :cry:

Rene

_________________
Ook een Cubaan verdwijnt uiteindelijk in de asbak!


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 29 Jan 2009, 19:53 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
cigarworld.de levert ze ook.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 05 Feb 2009, 22:06 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008, 16:18
BerichtenCOLON 3042
WoonplaatsCOLON Gentbrugge
Mijn Villa's zijn er!!!
Verpakt in een blikken doos, een bundle van 25 stuks.

Als toemaatje van de Duitse vrienden kreeg ik er een Intenso gratis bij.
Eerst was ik van plan om daar een nieuw topic over te openen maar ik heb besloten om hier een korte naslag weer te geven:

Je denkt zo bij de naamgeving: Villa Zamorano Intenso, aan een intensiteit die zijn neerslag in smaak en body zal weerleggen...
De kleur van deze Hondurees of "reesken" is inderdaad wat donkerder dan de Robusto, intenser dus. En dat is het zo wat, alhoewel hij naar het einde toe wat meer pit heeft, wat peper welke ik bij grote broer niet heb gesmaakt.
Voor zijn geld zoals wij hier zeggen is hij het zeker waard om eens te "tasten", € 2.00- het stuk, en een dik half uur genieten met perfekte trek en brand was zeker de moeite.
Alsjeblief beste vrienden en vriendinnetjes (alhoewel; eentje zeker?). Dit is een mooi rokertje te combineren met een koffie of een nen "bleeken", euh een wit zacht biertje: VEDETT!

Fiele

_________________
'SAVE THE WORLD' IT'S THE ONLY PLANET WITH CIGARS!


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 06 Feb 2009, 09:28 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 07:29
BerichtenCOLON 3409
WoonplaatsCOLON Zutphen
Filip schreefColon
Mijn Villa's zijn er!!!
Verpakt in een blikken doos, een bundle van 25 stuks.

Als toemaatje van de Duitse vrienden kreeg ik er een Intenso gratis bij.
Eerst was ik van plan om daar een nieuw topic over te openen maar ik heb besloten om hier een korte naslag weer te geven:

Je denkt zo bij de naamgeving: Villa Zamorano Intenso, aan een intensiteit die zijn neerslag in smaak en body zal weerleggen...
De kleur van deze Hondurees of "reesken" is inderdaad wat donkerder dan de Robusto, intenser dus. En dat is het zo wat, alhoewel hij naar het einde toe wat meer pit heeft, wat peper welke ik bij grote broer niet heb gesmaakt.
Voor zijn geld zoals wij hier zeggen is hij het zeker waard om eens te "tasten", € 2.00- het stuk, en een dik half uur genieten met perfekte trek en brand was zeker de moeite.
Alsjeblief beste vrienden en vriendinnetjes (alhoewel; eentje zeker?). Dit is een mooi rokertje te combineren met een koffie of een nen "bleeken", euh een wit zacht biertje: VEDETT!

Fiele

Deze sigaar staat op mijn 'te bestellen als ik ruimte heb' lijstje ;-)
Maar je zegt dat je maar een half uur hebt gedaan over een robusto? Petit robusto ofzo? Vind 30 min wel erg kort namelijk...

_________________
- Ruud


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 06 Feb 2009, 10:18 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008, 16:18
BerichtenCOLON 3042
WoonplaatsCOLON Gentbrugge
Ruud,

Mijn excuses om het niet te vermelden, hij was zo lekker dat ik vergat te zeggen dat de
Intenso idd. een Petit Robusto is. Voor het moment krijg je bij Paul Bugge er eentje gratis bij een bestelling.

Naast de V.Z. Robusto heb ik daar ook 4 Don Diego Robusto en 3 Don Tomas Robustus laten meesturen en samen met Hansa (dankjewel) hebben we als twee kleine kinderen in een snoepenwinkel deze site doorlopen. Keus à volonté. Goede service!!!!! Dure Cub...(sorry Epicure) Havanna's, maar leuke aanbiedingen en dus veel proevertjes om te ontdekken.

@Bolletje,
De MC E.L. 2003 staat daar aan €20.00 het stuk......................cfr. PM

@alle anderen,
Weet iemand waar je deze goedkoper (ben getrouwd met een Nederlandse hé) kan kopen?

Fiele

_________________
'SAVE THE WORLD' IT'S THE ONLY PLANET WITH CIGARS!


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Villa Zamorano
BerichtGeplaatstCOLON 07 Feb 2009, 11:23 
Dat zal genieten worden Fiele!!!!
De Zamorano's hebben wat mij betreft ook alles wat een goede sigaar moet hebben :wink:


Hanomag


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 4 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.