Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 11:36

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 TitelCOLON lekkere sigaar!!
BerichtGeplaatstCOLON 24 Mrt 2008, 16:46 
een churchill van maria mancini gerookt.
flinke sigaar verpakt in een mooi cederhouten kistje.
sigaar is prima afgewerkt en knipte prima.
trek was goed en de rook voldoende.stevig gerold met lichtbruin dekblad.
smaken van hout,cederhout en van leder kwamen voorbij. Ook cacao en koffie heb ik geproeft.eerste stukje was flink pittig maar sigaar werd al snel romig mild.
wat mij opviel was dat deze sigaar een pittige start heeft en naar het einde steeds milder/romiger wordt.
heb erg genoten van deze hondurees en zal hem zeker vaker roken.
voor 7,75 E koop je een churchill verpakt in een mooi houten kistje dus ideaal om hem iemand cadeau te doen!!!!
kopen dus jongens en proberen!!! :wink:

hanomag


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 24 Mrt 2008, 21:45 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew

GeregistreerdCOLON 26 Feb 2006, 16:29
BerichtenCOLON 4372
WoonplaatsCOLON London
Das een aantrekkelijk review en nodigt uit om weer eens iets nieuws te proberen. Ik weet dat van de Loosdrecht in Veenendaal deze sigaren voert, enkel weet ik zo niet welke modellen ze precies voeren.

Leuk detail:
Maria Mancini (Rome, 28 augustus 1639 - Pisa, 11 mei 1715) was de middelste van de vijf dochters van Michele Lorenzo Barone di Mancini en Geronima Mazarini en was langs moederszijde een nichtje van kardinaal Mazarin. Ze had ook nog drie broers.
De naam Maria Mancini wordt sinds begin vorige eeuw ook als merknaam gebruikt voor een longfiller-sigaar vervaardigd in Honduras.

De echte Maria :shock:
Afbeelding

De sigaren 8)
Afbeelding

_________________
You know I haven't been spending much time there lately, they've got me down in D.C. I'm shining a seat with my ass.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 25 Mrt 2008, 11:22 
leuke aanvulling Bas!!


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 25 Mrt 2008, 14:15 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Mei 2007, 18:51
BerichtenCOLON 2316
WoonplaatsCOLON Santpoort
Bas wat doe je dat leuk :D

De sigaar zelf ken ik helemaal niet :cry:

_________________
"A cigar ought not to be smoked solely with the mouth, but with the hand, the eyes, and with the spirit."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 26 Mrt 2008, 16:18 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Jan 2008, 23:36
BerichtenCOLON 446
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
Bas, erg leuk om elke keer meer te leren over een sigaar en/of zijn achtergrond. Dat maakt dit platform erg aantrekkelijk!
Sigaar klinkt erg goed! Moet toch eens verder gaan kijken dan van dalen..

_________________
"Terwijl je een sigaar rookt ontdek je dingen. Je wordt creatief. Misschien is het alsof je een wordt met de sigaar. Je verliest jezelf erin: alles vervaagt: je zorgen, je problemen, je gedachten. Ze gaan op in rook, en de sigaar en jij komen tot rust."
Raul Julia (Amerikaans acteur, Puerto Ricaan van geboorte)


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 27 Mrt 2008, 07:00 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
Interessante sigaar, die moet ik zeker eens kopen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jun 2008, 11:55 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jan 2008, 19:39
BerichtenCOLON 1181
WoonplaatsCOLON Deventer
Ik heb hem nu voor me liggen. Ik kwam een sigarenwinkeltje tegen (Zwolle, de enige die longfillers verkoopt, even de naam kwijt) en ging naar binnen. Ik zag een bar slechte collectie. Ongeveer 95% van de collectie longfillers bestond uit Monte Cristo, Partagas en Cohiba. Prima sigaartjes, maar ik verwacht gewoon wat keuze. Echter lag deze Churchill er ook bij (inmiddels 7,95) en toen ik het ongeintresseerde personeel vertelde dat ik deze mee wou nemen heb ik hem afgerekend en heb ik mijn weg vervolgd.

Het was de allerlaatste keer dat ik daar binnen was, wat een bar slechte winkel. Het was mijn 2e keer daar. 1e keer was ook geen succes maar toen hadden ze nog een kist met allemaal oude sigaren (met guldenbandjes). Toen ik vroeg of ik die kist nog eens in mocht zien werd mijn verteld dat ze die weg gegooit (!!!!!) hadden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jun 2008, 12:55 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 12 Jan 2008, 11:58
BerichtenCOLON 1792
WoonplaatsCOLON Putten
Dat is de Firma Zwolse Tabakshandel van M. Snijders aan de Roggenstraat 17 in Zwolle. Dat is een klein zaakje in een klein straatje met geen klantenservice. De eerste keer dat ik daar kwam had ik het idee dat het verboden was om een sigaar te kopen. Eerst werden er diverse klanten die na mij binnen kwamen geholpen en nadat ik hardop duidelijk had gemaakt dat ik daar stond en ik een sigaar wilde kopen, werd ik nog vreemd aangekeken ook. Uiteindelijk ging het slot van de glazen kast af en moest ik op afstand aanwijzen wat ik wilde hebben, en vlug ook :shock: Ik had nog nooit zo zout gegeten :evil: Toen ik vroeg of ik even rond mocht neuzen werd dit niet toegestaan. Ik kocht de sigaren en maakte mij uit de voeten met de woorden van mijn dochter die ik bij mij had "wat een sukkel zeg". :P Helaas ben ik er nogmaals geweest omdat ik MC2's wilde hebben en ik nu eenmaal in Zwolle aanwezig was en de stad in ging voor wat inkopen. Weer moest ik lang wachten voordat ik geholpen werd. Ik wees dit keer direct op zo'n doosje van drie MC2's en die werd er uit gepakt. Tot mijn verbazing begon de verkopen het doosje open te maken, ik dacht dat hij wilde controleren of de waar die hij verkocht in orde was, maar niets was minder waar. Hij wilde er één uit halen en de rest terugleggen. Ik maakte kort duidelijk dat ik het "hele doosje" wel wilde meenemen en kreeg tot mijn stomme verbazing te horen dat dit wel erg duur zou worden?! :roll: Vraag ik daar om? Op mijn kiezen gebeten en afgerekend. Ik had weer mijn dochter bij mij en deze keer kwam daar uit: "wil die druiloor geen geld verdienen of heeft hij die sigaren voor de sier"? Samen even hartelijk gelachen :smt023 Je zou zeggen dat een ezel zich geen derde keer stoot aan dezelfde steen, maar ach laat ik eens een aparte ezel zijn die geen keuze had. Het derde bezoek ging snel. Niemand in de zaak. Ik had buiten, met een kronkel in mijn rug van het om de kaartenstandaard heen loeren, naar de sigaren staan kijken en gezien dat er iets was dat ik mee wilde nemen. Ja, de beste koopwaar wordt uit het zicht gezet! #-o Ik kom binnen, zeg luid en duidelijk "goedemiddag, ik wil graag die sigaren bij u afnemen en direct afreken, mag dat?" Ach ja, je hebt ook nog zoiets als je eigenwaarde :P Toen werd ik plots vriendelijk geholpen. Men heeft daar vast veel klanten die vanalles meenemen zonder te betalen of zo, anders kan ik het niet uitleggen. Tot zover de review :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jun 2008, 10:58 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007, 11:23
BerichtenCOLON 2922
WoonplaatsCOLON Sweikhuizen (Sjweikese)
Wat een waardeloze klantbenadering.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jun 2008, 12:20 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Aug 2006, 13:31
BerichtenCOLON 2809
WoonplaatsCOLON Barendrecht
Wat een waardeloze benadering inderdaad. Ik was gisteren bij Van Dalen en ik kwam amper weg (als ze eenmaal aan de praat zijn...). Wat een verschil.

Wel jammer dat de heren hun geweldige oranje tenue niet meer aankunnen. :?

_________________
When God created man, She was only joking...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Jun 2008, 21:44 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 03 Nov 2007, 22:06
BerichtenCOLON 5014
WoonplaatsCOLON Deventer
Jaja die Zwolse blauwvingers, vertel mij wat !

Beetje apart volk dat is wel duidelijk , beetje kapsones eigenlijk.

Het is ook de Provinciehoofdstad poeh poeh !!

Maar onze Schimahen heeft toch duidelijk een ietswat mosochistische inslag .

Om je nu drie keer af te laten zeiken !? Maar de aanhouder wint !

De volgend keer krijg je er een bakje koffie en een praatje bij , wie weet . :roll:
.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 3 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.