Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 01:38

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 TitelCOLON Brocatus Sigaren
BerichtGeplaatstCOLON 11 Jan 2007, 19:25 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007, 17:10
BerichtenCOLON 78
WoonplaatsCOLON Venlo
Kan mij iemand vertelen waar de Brocatus Sigaar uit komt ?


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 11 Jan 2007, 19:35 
Deze? : http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//hobby.marktplaats.nl/overige-hobby-en-vrije-tijd/69010537-sigaar-brocatus.html%3Frotid%3D5026-29028-4128-37

of...

CitaatColon
Liefhebber van sigaren en wijnen? Op de Grote Markt vindt u ongetwijfeld uw ding... Want onlangs (her)opende Brocatus de deuren. Met een eigenzinnige collectie sigaren uit de Dominicaanse Republiek, Honduras en Nicaragua en wijnen uit 15 verschillende landen, is het de place to be voor een namiddagje lekker genieten met zicht op het stadhuis.

Brocatus
Grote Markt 19
Tel. 03 770 85 29
Antwerpen


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Jan 2007, 00:03 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007, 17:10
BerichtenCOLON 78
WoonplaatsCOLON Venlo
nee helaas kan ik het niet meer zien maar ik heb wel een Advertentienr.:6918919013 van marktplaats weet iemand of dit een bekent merk is ??


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Jan 2007, 06:58 
Is een heel bekend merk , hahahaha :lol:
nee effe zonder dollen, ik heb destijds voor een vriend in Belgie dit merk ontwikkeld, idee was om Brocatus de belgische tegenhanger van Hajenius te maken, dikke verbouwing op de grote markt, behoorlijk wat centjes geinvesteerd, import vergunning en accijnsgoederen plaats vergunning ook geregeld, en toen .....
Helaas is de zaak op de grote markt in Antwerpen maar een maandje of 4 open geweest en vervolgens gesloten daar degene die de zaak zou draaien besloten had om naar het buitenland te vertrekken.
Het merk als zodanig is dus nooit op markt gekomen

Conclusie: Alles voor Jan banketstaaf geregeld !!
Ik dacht weet je wat, laat ik toch iets met het merk doen, dus heb ik een bekende toonaangevende US internet winkel het merk aangeboden, helaas wilde the Big Boss alleen een low budget lijn, resultaat,

http://www.brocatuscigars.com

Voor het geld een hele degelijke daily smoke.
ook in voorbereiding een vervolg op de low budget lijn, mischien komt dit er dit jaar van,
Alles bij elkaar werd Brocatus toch een bescheiden succesje, in 1 jaar tijd ca. een half miljoen Brocatusjes verkocht :lol:

De Vraag is dus, wie heeft deze sigaren op Marktplaats aangeboden, er zijn twee mogelijkheden of iemand heeft sigaren in de US gekocht en bied ze nu dus aan, of iemand heeft een paar bundles bemachtigd van sigaren die wel het merk Brocatus dragen maar die ik zo nu en dan kado doe aan bedrijven zoals Picus die kisten voor ons maakt, de directeur van Picus schenkt deze op zijn beurt weer aan sigarenliefhebbers in NL (hij is pas in NL geweest voor de feestdagen) het kan dus zo zijn dat die mensen vervolgens een deel van deze sigaren verkopen of zo.

voordeel hiervan is wel dat de sigaren die voor deze bundles worden gebruikt in de regel van veel betere Kwaliteit zijn als degene die in de US onder de naam Brocatus verkocht wordt.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Jan 2007, 09:59 
ik heb de advertentie gisteren gezien, het ging hierbij om sigaren in cellofaan en de aanbieding was voor 5 stuks naar ik me kan herinneren.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 13 Jan 2007, 18:03 
Offline
Corona
Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007, 17:10
BerichtenCOLON 78
WoonplaatsCOLON Venlo
ja klopt heb ik ook gezien wat kosten deze normaal weet iemand dat? op marktplaats 3,- ben wel benieuwd wat ze in de winkel kosten heb op internet gekeken maar helaas zelf niks gevonden :roll:


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 13 Jan 2007, 20:04 
Heee Boompje,

Ben ja wel helemaal wakker kerel ? hahahaha, als je namelijk op de link klikt die ik reeds aangaf krijg je de mogelijkheid om onderaan te klikken op available at :
Cigars International

Als je vervolgens daar op klikt dan wordt je doorgelinkt naar de CI website en krijg je automatisch het product te zien zoals het in de US verkocht wordt, met prijs en al

om het nog eenvoudiger te maken hier de CI Link

http://www.cigarsinternational.com/prodDisp.asp?item=CS-BI&cat=3

Succes ermee.

Binnenkort komen er trouwens een aantal premium varianten uit,

Brocatus Imperial
Brocatus Cameroon
Brocatus Brasil
Brocatus Fuerte

deze producten zullen in een ander prijssegment vallen als the original Brocatus maar wel met hetzelfde doel in mind: Value Value Value !!!
Dus producten met een super prijs kwaliteit verhouding zoals de reeds op de markt zijnde reeks dit ook heeft.

Prijzen voor de nieuwe series: MSRP (Manufacturer's suggested retail price) zoals men dit in de US hanteerd zal tegen de 75 USD liggen waarbij men dan vervolgens een zulks product terugvindt bij de discounters voor $ 55

Dit komt omdat men in de US in de regel keystone werkt wat inhoud dat de inkoop prijs 1 keer over de kop kan en derhalve de helft van de MSRP bedraagt in dit geval dus zo'n $ 37,50
Als minderbekend merk kun je dan niet tegenhouden dat er mensen bij zijn die heftig gaan discounten en het product bijv. voor $ 55 gaan aanbieden, maar dat blijf je toch houden.

Groetjes

BC :wink:


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Apr 2007, 19:20 
Hallo,

Graag zou ik een kistje van deze sigaren in mijn bezit willen hebben,
mijn achternaam is Brocatus dus vandaar dat het me wel gaaf lijkt om sigaren te hebben van het merk Brocatus, zijn deze sigaren ook ergens in NL te krijgen???


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 12 Apr 2007, 19:20 
Hallo,

Graag zou ik een kistje van deze sigaren in mijn bezit willen hebben,
mijn achternaam is Brocatus dus vandaar dat het me wel gaaf lijkt om sigaren te hebben van het merk Brocatus, zijn deze sigaren ook ergens in NL te krijgen???


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 13 Apr 2007, 06:27 
In Nederland bij mijn weten niet, maar een paar posts naar boven staat een link naar een online shop waar ze te koop zijn. Ik heb met deze winkel goede ervaringen.

De link nog een keer voor de duidelijkheid:


http://www.cigarsinternational.com/prodDisp.asp?item=CS-BI&cat=3

Succes ermee :)


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 13 Apr 2007, 16:23 
Ik heb net op de site gekeken, echter als je je probeert aan te melden blijkt dat je US resident moet zijn :(

Dus als iemand weet hoe je deze sigaren in Nederland kunt krijgen / kopen, please tell me!


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 13 Apr 2007, 17:50 
https://www.cigarsinternational.com/ssl/accountCSR.asp?csrView=1

even een berichtje sturen misschien, ik bestel er regelmatig zonder problemen.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 16 Apr 2007, 18:56 
Ik heb een berichtje gestuurd, maar kreeg helaas het volgende terug:

Thank you for your interest in Cigars International. Due to strict tobacco export laws, we are unable to ship outside the US and it’s territories.

I’m very sorry I can’t help you with your request.

Sincerely,
John
Customer Service


Weet echt niemand waar je deze sigaren kunt kopen????


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 16 Apr 2007, 20:03 
heb nog nooit een dergelijk bericht gehad :) zal komende week eens proberen.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 2 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.