Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Apr 2024, 14:53

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 21 Dec 2011, 15:08 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
€350 euro :roll:

Ach ja, 1e druk fetisj.

Dik tevreden met m'n 2e druk (tot de volgende update...).


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Dec 2011, 15:26 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
AdC schreefColon
voor de mods:

lijkt het niet interessanter van deze laatste posts onder te brengen in een ander topic (in verkoophal)

ik vind het zonde dat dit mooie topic nu op die manier "bevuild" word


yep, doe ik.

(eerst snel wat inkopen gaan maken)

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Dec 2011, 16:10 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009, 16:41
BerichtenCOLON 601
WoonplaatsCOLON Brielle
Bolletje schreefColon
350 euro........wat een dwaas zeg! 50 euro MAX. En er zijn e nog wel te vinden hoor..enkel in Duits en Frans. 8)



Ik heb een paar maanden geleden mijn Engelstalige exemplaar (weliswaar 2e druk) voor 65 euro op de kop kunnen tikken.

_________________
"Geen vrouwen, niet drinken, niet gokken en niet roken verlengt het leven niet. Het lijkt dan alleen langer."


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 08:57 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
Heren en dames,

ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet (nou ja, kan raden) wanneer de nieuwe editie van Min Ron Nee's encyclopaedia uitkomt. Is hij volgens mij al een tijdje mee bezig.

Als ik zie hoe professioneel en gedetailleerd hij het aanpakt...:

http://www.flyingcigar.de/friends/2010_08_min_ron_nee_ii_edition_update.php

...kan het nog wel even duren :D (en deze updated is uit 2010...)

Gr. Erik

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 09:04 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
2081.......

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 09:11 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
drP schreefColon
2081.......


Probleem is natuurlijk dat hoe langer ze erover doen, hoe meer sigaren de markt weer hebben bereikt en hoe meer outdated het naslagwerk wordt... maar waarschijnlijk hebben ze dat zelf ook wel door :shock:

En toch...blijf benieuwd!

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 09:16 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Er is niemand die er een zinnig woord over kan zeggen...als het komt, komt het, zo niet..ook goed... 8)

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 10:27 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Vraag me af of hij werkelijk weet wat ie doet met de technische camera.....tuurlijk zijn 8/10 films goed, maar als hij al die foto's gaat printen kost een MRN straks 1200 euro p/s..minimaal. Niemand gebruikt dat nog en wereldwijd zijn er maar een paar die dit nog ontwikkelen en printen.
Ik heb modefoto's van de eerste digitale Hasselblad middenformaat cameras gezien (geprint) en deze waren fenomenaal! Dikke bullshit dat dit niet geschikt is voor zijn boek. Want als hij een vlakfilm gaat printen, zakt de kwaliteit toch sowieso naar "drukwerkkwaliteit". Ik snap dat hij het beste van het beste wilt..maar koop dan geen Mamiya..maar koop dan een Hasselblad!
Of koop voor zijn technische camera een digitale achterwand! Want die zijn er ook al jaaaaaaaren.

Als men geen opleiding in fotografie heeft gehad (en dan heb ik het niet over een LOI cursus) begin dan absoluut niet met dit kaliber apparatuur.
Daarnaast ziet de gemiddelde MRN-boek koper niet eens of hij met vlakfilm of met middenformaat camera gemaakt is.
Die professionele fotografen waar hij mee communiceert hebben er echt wel verstand van...dan hoeft meneer MRN met zijn bij "elkaar geraapt Google-zoekwerk studio" echt niet eigenwijs lopen te bleren dat ze ongelijk hebben.
Smijt die TC er uit, zit niet te zeiken, koop een Hasselblad, maak foto's en geef je boek uit!

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 17:11 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Okt 2008, 20:59
BerichtenCOLON 552
WoonplaatsCOLON Nunspeet
Bolletje schreefColon
Vraag me af of hij werkelijk weet wat ie doet met de technische camera.....tuurlijk zijn 8/10 films goed, maar als hij al die foto's gaat printen kost een MRN straks 1200 euro p/s..minimaal. Niemand gebruikt dat nog en wereldwijd zijn er maar een paar die dit nog ontwikkelen en printen.
Ik heb modefoto's van de eerste digitale Hasselblad middenformaat cameras gezien (geprint) en deze waren fenomenaal! Dikke bullshit dat dit niet geschikt is voor zijn boek. Want als hij een vlakfilm gaat printen, zakt de kwaliteit toch sowieso naar "drukwerkkwaliteit". Ik snap dat hij het beste van het beste wilt..maar koop dan geen Mamiya..maar koop dan een Hasselblad!
Of koop voor zijn technische camera een digitale achterwand! Want die zijn er ook al jaaaaaaaren.

Als men geen opleiding in fotografie heeft gehad (en dan heb ik het niet over een LOI cursus) begin dan absoluut niet met dit kaliber apparatuur.
Daarnaast ziet de gemiddelde MRN-boek koper niet eens of hij met vlakfilm of met middenformaat camera gemaakt is.
Die professionele fotografen waar hij mee communiceert hebben er echt wel verstand van...dan hoeft meneer MRN met zijn bij "elkaar geraapt Google-zoekwerk studio" echt niet eigenwijs lopen te bleren dat ze ongelijk hebben.
Smijt die TC er uit, zit niet te zeiken, koop een Hasselblad, maak foto's en geef je boek uit!



Haha mooi bolletje! Je hebt er verstand van. Van mij mogen de resolutie van de foto's inderdaad wat minder scherp, als het boek daarmee 25 jaar eerder te publiceren valt! :shock:

_________________
'Cigar smoking knows no politics. It's about the pursuit of pleasure, taste, and aroma'


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 17:32 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Aug 2008, 20:44
BerichtenCOLON 2920
WoonplaatsCOLON Amersfoort
Als het Min lukt om Bol op de kast te jagen mag hij van mij er nog wel wat langer over doen :twisted:
Ik snap wel dat hij voor kwaliteit gaat, al die amateurfotografen die roepen maar wat :mrgreen:


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 22:15 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Aug 2009, 15:04
BerichtenCOLON 2998
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
Met een beetje digitale kamera kun je prima foto's maken die voor drukwerk geschikt zijn. Gaat ook iets sneller dan enkele duizenden papieren foto's inscannen. De scherpte hoeft er dan echt niet onder te lijden. Dus opschieten Mon Rin Hee! Sorry, kan die naam echt niet onthouden.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Sep 2012, 22:33 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Mrt 2011, 19:15
BerichtenCOLON 876
WoonplaatsCOLON Delft
Tim, wat voor een fotografie-opleiding heb jij gedaan? Volgens mij weet je er aardig wat van en ik vind fotografie ook wel interessant!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 23 Sep 2012, 07:46 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Sep 2010, 12:57
BerichtenCOLON 1577
WoonplaatsCOLON Mooie Zuiden, (Ned.) Limburg.
FTheC schreefColon
Tim, wat voor een fotografie-opleiding heb jij gedaan? Volgens mij weet je er aardig wat van en ik vind fotografie ook wel interessant!


Nahhh,hij doet maar alsof,is zo'n LOI cursusje geweest.
:mrgreen: :^o :evil:

_________________
--- Smoking Dutchie (Roger). ---


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 23 Sep 2012, 07:55 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Mei 2010, 14:27
BerichtenCOLON 1183
Bolletje schreefColon
Vraag me af of hij werkelijk weet wat ie doet met de technische camera.....tuurlijk zijn 8/10 films goed, maar als hij al die foto's gaat printen kost een MRN straks 1200 euro p/s..minimaal. Niemand gebruikt dat nog en wereldwijd zijn er maar een paar die dit nog ontwikkelen en printen.
Ik heb modefoto's van de eerste digitale Hasselblad middenformaat cameras gezien (geprint) en deze waren fenomenaal! Dikke bullshit dat dit niet geschikt is voor zijn boek. Want als hij een vlakfilm gaat printen, zakt de kwaliteit toch sowieso naar "drukwerkkwaliteit". Ik snap dat hij het beste van het beste wilt..maar koop dan geen Mamiya..maar koop dan een Hasselblad!
Of koop voor zijn technische camera een digitale achterwand! Want die zijn er ook al jaaaaaaaren.

Als men geen opleiding in fotografie heeft gehad (en dan heb ik het niet over een LOI cursus) begin dan absoluut niet met dit kaliber apparatuur.
Daarnaast ziet de gemiddelde MRN-boek koper niet eens of hij met vlakfilm of met middenformaat camera gemaakt is.
Die professionele fotografen waar hij mee communiceert hebben er echt wel verstand van...dan hoeft meneer MRN met zijn bij "elkaar geraapt Google-zoekwerk studio" echt niet eigenwijs lopen te bleren dat ze ongelijk hebben.
Smijt die TC er uit, zit niet te zeiken, koop een Hasselblad, maak foto's en geef je boek uit!



Hoe lang heb je moeten wachten voordat het perfecte moment zich heeft aangediend om ons te overladen met deze tsunami aan informatie? :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 23 Sep 2012, 17:33 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2010, 13:19
BerichtenCOLON 4006
miguel1403 schreefColon

ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet (nou ja, kan raden) wanneer de nieuwe editie van Min Ron Nee's encyclopaedia uitkomt. Is hij volgens mij al een tijdje mee bezig.



* er is altijd voorgehouden geweest dat op de 10e verjaardag het vervolg klaar moest zijn
* er zijn al distributieafspraken gemaakt

het zit er dus wel degelijk aan te komen al vrees ik dat de deadline niet gehaald zal worden
2012 zit er bijna op en het is al een tijdje geleden dat ik van dit project nog wat gehoord heb
we zien wel

_________________
Fumando las penas van pasando y . . . si fumas habanos nunca las tendras.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 5 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.