Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 16:41

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 1 berichten ] 
Auteur Bericht
 TitelCOLON Restaurant Ijmond
BerichtGeplaatstCOLON 18 Apr 2008, 23:06 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Mei 2007, 18:51
BerichtenCOLON 2316
WoonplaatsCOLON Santpoort
Ik ben zelf altijd erg blij als ik hier een middag kan zijn omdat de sfeer erg leuk is ( de baas rookt zelf sigaren :wink: ) en omdat het goed betaalbaar is

Restaurant Ijmond

Restaurant IJmond is uniek gelegen tussen de pieren van IJmuiden. Met een prachtig uitzicht op de Noordzee en de IJmondhaven. Het is hier altijd mogelijk om lekker te lunchen, te dineren of langs te komen voor een kopje koffie. Vooral voor uw zakelijke lunches en diners zijn wij een vertrouwd adres.

Door zijn ligging aan het strand met prachtig uitzicht op de bedrijvige IJmondhaven, kunt u bij mooi weer een gezonde strandwandeling maken, met aansluitend een voortreffelijke lunch.

Eigenaar Ruud Nieborg zal u dan van harte welkom heten en u wegwijs maken in de vernieuwde menukaart. Als noviteit stelt chef kok Tom Huizinga iedere maand een nieuw driegangen menu samen, dat van maandag t/m donderdag voor € 30,00 wordt aangeboden. Wat uw wensen ook zijn, vis, vlees of vegetarisch, de keukenbrigade staat altijd voor u klaar.

Restaurant IJmond is dagelijks geopend vanaf 11.00 uur. De "IJmond" leent zich bijzonder voor zakelijke lunches, besloten vergaderingen en party’s.

Ik hou van dit restaurant en dat komt door mijn liefde voor vis en dan zeker de vis die ze daar hebben en daarom krigen zij een 9 van mij

Afbeelding
Afbeelding

_________________
"A cigar ought not to be smoked solely with the mouth, but with the hand, the eyes, and with the spirit."


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 1 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 4 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.