Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 20:19

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 07:12 
Offline
Cigarillo
Cigarillo

GeregistreerdCOLON 05 Sep 2008, 10:57
BerichtenCOLON 1
De perfecte luchtverfrisser die echt werkt!!! Hiervoor gebruikte ik een ioniserende lamp, maar dat werkte niet. Gisteren in huis een sigaar opgestoken (de vrouw was van huis en de kids lagen in bed). Ik durfde het nog niet helemaal aan om de hele sigaar in huis op te roken, omdat ik nog niet overtuigd was van de werking van de Lampe Berger-olielamp. Ik heb de rest dus buiten onder de infraroodlamp opgerookt en had intussen de LB-lamp aangestoken. Toen ik een half uurtje later weer binnen kwam rook het heerlijk naar ceder (de geur die wij hadden gekozen voor de lamp, er is ook een neutrale geur en nog tientallen anderen) en was de sigarengeur totaal verdwenen. Ik ben overtuigd. Zijn er meer forumleden die dit gebruiken.

http://www.lampeberger.alle-links.eu/N_ ... _home.html" target="_blank


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 08:45 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007, 16:35
BerichtenCOLON 187
WoonplaatsCOLON Lauw
Nog niet, maar hij staat op het verlanglijstje. :)

_________________
"I smoke in moderation. Only one cigar at a time."
Mark Twain


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 08:51 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 26 Aug 2008, 23:49
BerichtenCOLON 1183
Hallo medeforum lede

Nee nog niet maar na het lezen van je verhaal heb ik eens op hun site gaan kijken en tot mijn verbazing valt de prijs ook wel mee dus wil ik de koop wel overwegen daar het winter word en buiten roken in de kou en regen niet aan trekkelijk is.
Dus hij word besteld een deze dagen.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 08:54 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 29 Apr 2008, 18:22
BerichtenCOLON 2458
WoonplaatsCOLON België
Ik heb deze week ook iets gevonden dat echt werkt... een spuitbus product van HG.
Op plantaardige basis en het werkt echt !
"Spray HG alle nare geurtjes weg"

_________________
Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman - or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.
(George Burns)


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 09:09 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Dit is toch gewoon Airwick voor gevorderden?


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 09:28 
Die HG maskeert inderdaad alleen maar de nare luchtjes. Het voordeel van de LB lamp is echt dat de lucht gereinigd wordt. Vroeger werden ze dan ook in ziekenhuizen gebruikt om bacterieen te doden. En verkrijgbaar met heel veel lekkere luchtjes. Niet alleen maar van die potpouri geuren. Maar ook echte mannelijke geuren.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 09:41 
Offline
Double-Corona
Double-Corona
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Mei 2008, 16:22
BerichtenCOLON 189
WoonplaatsCOLON Groningen
Om het hier weer lekker fris te laten ruiken is goed schoonmaken toch altijd de beste optie, want geuren zitten eigenlijk overal in... alleen al de gordijnen in de was gooien geeft een groot verschil.

Verder brand ik hier veel Japanse wierook, gewoon omdat het lekker ruikt. :)


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 09:45 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 29 Apr 2008, 18:22
BerichtenCOLON 2458
WoonplaatsCOLON België
Gast schreefColon
Die HG maskeert inderdaad alleen maar de nare luchtjes. Het voordeel van de LB lamp is echt dat de lucht gereinigd wordt. Vroeger werden ze dan ook in ziekenhuizen gebruikt om bacterieen te doden. En verkrijgbaar met heel veel lekkere luchtjes. Niet alleen maar van die potpouri geuren. Maar ook echte mannelijke geuren.


Dit is wat ik haal van de HG site :
HG alle nare luchtjes weg is een onschadelijk plantenextract op waterbasis, dat nare luchtjes (bijvoorbeeld als gevolg van het vis bakken, spruitjes koken, patat frituren, sigaretten roken etc.) niet maskeert, maar snel, veilig en effectief de moeilijkste luchtjes neutraliseert en een schone en gezonde lucht achterlaat. HG alle nare luchtjes weg is verpakt in een zeer gebruiksvriendelijke spraybus. Doordat deze op luchtdruk werkt, geeft het een zeer mooi constant spraybeeld en kan het in alle standen sprayen. Spray HG alle nare luchtjes weg in ruime mate in de omgeving waar de lucht geneutraliseerd moet worden. Na een kwartier is de lucht weer schoon. Bij hardnekkige geurproblemen kan de behandeling herhaald worden. Indien na 2 behandelingen de nare geur nog niet is geneutraliseerd, dan is er wellicht nog steeds een bron aanwezig welke de nare geur veroorzaakt. Deze bron kan bestreden worden met HG alle nare geurtjes weg.

> Dus niet enkel maskeren, maar neutraliseren ! En het werkt echt !

_________________
Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman - or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.

(George Burns)


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 09:54 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 13 Aug 2008, 06:59
BerichtenCOLON 886
lol ... rook kruipt waar jij niet gaan kan .. dus de smurrie als is het maar iets anders dan de geur zit toch tegen je muren .. kijk maar bij oma die rookt als een ketter, vroeger was het behang WIT, nu is het GEEL :)


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 10:02 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Hoe de LB lamp op lange termijn werkt met het oog op het verkleuren van plafonds en muren weet ik niet. Ik denk wel dat het aanzienlijk wordt vermindert. Het hete lavasteentje verbrand als het ware de bacterieen die voor de nare luchtjes zorgt en verspreidt daarnaast een aangename lucht. Ik ben nogal sceptisch tegen andere vormen van luchtverfrissing, omdat ik al veel heb geprobeerd in het verleden. Géén van die middeltjes (spuitbussen, wierook, philips aircleaner) werkte. Deze LB lamp wel.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 10:45 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jan 2008, 19:39
BerichtenCOLON 1181
WoonplaatsCOLON Deventer
Je hebt ook nog goedkopere (mooiere) modellen. Voorbeeld:"
http://www.anderskristal.nl/webshop/302 ... p-185.html


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 12:13 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Sep 2008, 10:46
BerichtenCOLON 9403
WoonplaatsCOLON Kortrijk - België
Hansa schreefColon
Ik heb deze week ook iets gevonden dat echt werkt... een spuitbus product van HG.
Op plantaardige basis en het werkt echt !
"Spray HG alle nare geurtjes weg"


sigarenrook = nare geur?
opletten mensen, Hansa doet zich voor als man maar is dus een vrouw! :D

_________________
Even new stuff eventually gets vintage,
Then you should call me.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 12:21 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 29 Apr 2008, 18:22
BerichtenCOLON 2458
WoonplaatsCOLON België
Dit was een quote... Dat zal je noooooit uit mijn mond horen ! :D

_________________
Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman - or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.

(George Burns)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 13:18 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Heeft iemand al ervaring met een Airwasher, zoals bijvoorbeeld de Venta of Breurer?
Afbeelding
Afbeelding

Ik had de Venta op mijn wishlist staan. Bij de Venta kan je ook een heel riedel geurtjes krijgen.

GMac

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Lampe Berger
BerichtGeplaatstCOLON 25 Sep 2008, 13:26 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Aan de venta heb ik dus ook zitten denken. Ik ben nu achteraf blij dat ik em niet heb gekocht. €200 + voor de venta of €30,- voor de LB lamp. En de ruimte die zo'n airwasher inneemt.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 162 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 11 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 3 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.