Sigarenplatform

Het is momenteel 24 Apr 2024, 01:24

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 21 22 23 24 25 ELLIPSIS 29 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 26 Feb 2010, 11:41 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Echt de meest moeilijke briefwisseling ever achter de rug. Maar ik heb het geld nu eindelijk terug op m'n rekening... Sigaren zijn natuurlijk nooit aangekomen. Slechte service verder hoor :-(.

Of de vraag of ze nog naar Nederland sturen:

We have to reconsider.
Too risky


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 26 Feb 2010, 18:38 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008, 15:23
BerichtenCOLON 843
Ben Puro ook echt zat! Verschrikkelijke service en maakt niet uit wat je in een mail zet, iedereen krijgt dezelfde tekst terug gestuurd :evil:

Ik kan nu niet eens meer bestellen via de site en er worden tegenwoordig verzendkosten berekend (iig naar Taiwan)

Het is echt jammer dat de prijzen vaak zoveel lager liggen, je kan er bijna niet omheen :(


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 26 Feb 2010, 22:54 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie

GeregistreerdCOLON 10 Jun 2009, 09:49
BerichtenCOLON 3123
Cohiba schreefColon
Echt de meest moeilijke briefwisseling ever achter de rug. Maar ik heb het geld nu eindelijk terug op m'n rekening... Sigaren zijn natuurlijk nooit aangekomen. Slechte service verder hoor :-(.

Of de vraag of ze nog naar Nederland sturen:

We have to reconsider.
Too risky


met wie heb jij zitten mailen? ik (en ws Jan ook wel) wil ook nog wel een paar centjes van ze (of liever; een doosje sigaren #-o )

_________________
afgehaakt


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 26 Feb 2010, 23:25 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009, 10:37
BerichtenCOLON 745
Wel mooi om te horen dat er geld terug is Jakob!

Hopelijk hebben de andere members hier ook profijt van, in ieder geval een lichtpuntje in deze 'zaak'.

_________________
~Maurice


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 26 Feb 2010, 23:48 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Vandaag ook een mailtje gestuurd naar PE. Eind januari een kistje van Partagas P No. 2 (10 st.) en een 3-pack MC No. 2 besteld, maar ook nog steeds niets van gezien.

Het antwoord kreeg ik al snel. Het geld wordt teruggestort. Nu weet ik alleen niet of dat goed gaat komen, omdat ik gebruik heb gemaakt van de virtuele CC van Neteller. Dat CC-nummer wordt na de transactie gelijk "versnipperd".
Heeft iemand ervaring met iets dergelijks?

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 27 Feb 2010, 00:04 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Als dit zo doorgaat dan zou het me niet verbazen als PE van de weeromstuit weer opnieuw besluit om niet meer naar Nederland te verzenden...

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 27 Feb 2010, 01:21 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008, 15:23
BerichtenCOLON 843
Ik heb mn geld ook gisteren terug gehad. Op dezelfde dag van het mailtje waarin stond dat het was terug gestort na 21 werkdagen wachten.....

Ik had duidelijk in mn mail gezet dat ik mn sigaren naar Taiwan gestuurd wilde hebben, maar schijnbaar worden de mails niet gelezen. Maargoed je krijgt dus gewoon "netjes" je geld terug bij die gasten.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 27 Feb 2010, 09:29 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Nov 2008, 13:59
BerichtenCOLON 665
WoonplaatsCOLON Boven de Tjonger!
Ik heb één keer eerder besteld bij ze en heb toen ook geen sigaren gezien... Wel inderdaad, zoals de meesten lees ik, mijn geld retour gehad. Vind het wel erg vreemd dat er zoooo weinig pakketjes van hun aakomne in NL. Van de andere bekenden is het percentage veel hoger. Ben dan ook wel benieuwd hoe lang het nog gaat duren alvorens ze hun besluit om naar NL te zendenterug te draaien..

Wel zonder, want zoals CBL al zegt, de prijzen liggen zoveel lager..... :( :cry:

_________________
~~ A cigar is as good as memories that you have when you smoked it. ~~


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 27 Feb 2010, 22:19 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Markus schreefColon
Cohiba schreefColon
Echt de meest moeilijke briefwisseling ever achter de rug. Maar ik heb het geld nu eindelijk terug op m'n rekening... Sigaren zijn natuurlijk nooit aangekomen. Slechte service verder hoor :-(.

Of de vraag of ze nog naar Nederland sturen:

We have to reconsider.
Too risky


met wie heb jij zitten mailen? ik (en ws Jan ook wel) wil ook nog wel een paar centjes van ze (of liever; een doosje sigaren #-o )

Sam stond er steeds onder volgens mij.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 01 Mrt 2010, 11:00 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008, 15:23
BerichtenCOLON 843
Nu is het helemaal absurd geworden daar! Na de vraag waarom mijn orders niet meer worden behandelt (ik dacht dat het aan mijn internet, creditcard of hun website lag) krijg ik dit terug:

"Hi

We cannot ship until we know wht has happened to your previously missing order.

Sincerely,

Bjorck Bros"

Ze behouden zich dus het recht om orders te weigeren :S Zou dat betekenen dat iedereen die zijn geld terug vraagt nu niets meer kan bestellen tot de eerder bestelde pakjes boven water komen?


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 01 Mrt 2010, 11:17 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 15 Mei 2009, 12:55
BerichtenCOLON 710
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant
CBL schreefColon
Nu is het helemaal absurd geworden daar! Na de vraag waarom mijn orders niet meer worden behandelt (ik dacht dat het aan mijn internet, creditcard of hun website lag) krijg ik dit terug:

"Hi

We cannot ship until we know wht has happened to your previously missing order.

Sincerely,

Bjorck Bros"

Ze behouden zich dus het recht om orders te weigeren :S Zou dat betekenen dat iedereen die zijn geld terug vraagt nu niets meer kan bestellen tot de eerder bestelde pakjes boven water komen?
Lijkt me niet meer dan logisch eerlijk gezegd. Probeer je te verplaatsen in de schoenen van Puroexpress. De meeste mensen zijn eerlijk, maar er zijn er ook genoeg die de sigaren gewoon ontvangen en dan misbruik gaan maken van de "geld retour-garantie" van Puro als je de sigaren niet zou ontvangen. Ik snap wel dat het bedrijf dan eerst wil weten waar het pakketje gebleven is voordat je weer kunt bestellen.

En voorheen werd het door de douane onderschepte pakketje geretourneerd naar Puroexpress, maar tegenwoordig moet je een verklaring ondertekenen dat je "vrijwillig" afstand doet van de sigaren en dan worden ze vernietigd. Puroexpress kan daarom niet meer met zekerheid vaststellen dat jij je sigaren niet hebt ontvangen en dus kunnen mensen de zaak besotemieteren met de "geld retour-garantie".

_________________
"Als je een sigaar rookt wordt je tegenwoordig gestalkt door een brandweerman" (Johan Derksen)

Marc


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 01 Mrt 2010, 12:26 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Sep 2009, 18:59
BerichtenCOLON 1536
WoonplaatsCOLON Haarlem
mosterd na de maaltijd, ik weet het, maar wat ben ik blij niet bij Puro besteld te hebben...

Maar eerlijk, dit hing toch in de lucht? Ze sturen per luchtpost en hadden we ergens begin januari geen klein onbenullig docu'tje op SBS6 over het gemak van smokkelen van drugs of explosief onheil via de post en de hoeveelheden die via Schiphol het land binnenkomen...

http://www.sigarenplatform.nl/viewtopic.php?f=43&t=4914&p=93986&hilit=sbs6#p93986

ff voor de duidelijkheid, ik vind het echt heel naar hoe de bestellingen voor sommigen uitpakken, maar een gewaarschuwd mens telt voor iets meer heb ik ooit geleerd...

nou ja, ik hoop dat de afwikkelingen voor een ieder goed uitpakt! Ik ben het overigens eens met Maduro aangaande de 'aflever garantie'...

_________________
Michel

'This is one of those cases in which the imagination is baffled by the facts'
Adam Smith

Mort á la Lasioderma Serricorne!!!


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 01 Mrt 2010, 12:45 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008, 15:23
BerichtenCOLON 843
Dat het geld retour systeem gevoelig is voor misbruik is in geen enkel geval mijn probleem en ik kan er helaas ook geen sympathie voor opbrengen na die verschrikkelijke service van ze. Zowiezo zouden ze met een simpel tracking nummer het pakketje zo kunnen vinden.

Ik heb overigens nooit gevraagd om mijn geld terug te krijgen, ik wilde een nieuw kistje en ik wilde het naar Taiwan gestuurd hebben (aangezien Nederland nu even onveilig is) dus dat het geld is terug gestort is hun eigen keuze.

Tevens ben ik niet een of andere random klant, ik heb al vaak genoeg bij Puro besteld en altijd direct aangegeven wanneer mijn orders binnen waren gekomen, dus ik verwacht wel een beetje vertrouwen. Ik kan net zo goed aannemen dat zij het pakketje nooit hebben verstuurd.... Dat wederzijdse vertrouwen moet je nu eenmaal hebben als aanbieder van online goederen en consument.

Maar nogmaals ik heb totaal geen medelijden of zelfs begrip voor hun situatie meer zeker niet na deze arrogante opmerking:

CitaatColon
Shipping has been really smooth lately, and your order is most probably delayed
for some reason, and will arrive in the next few days.


Maar het lijkt erop dat tenzij ik een brief van de douane binnenkrijg met de boodschap dat mijn sigaren vernietigd zijn, ik dus niet meer bij Puro kan bestellen.

On To The Next One.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 02 Mrt 2010, 14:30 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Er is wel enige nuance op z'n plaats lijkt me, want PE zegt zelf: Should your order be confiscated we will replace it!

De slogan van PE is ook: PuroExpress. Cigars Delivered

Ik heb het zo opgevat dat ze garanderen dat je pakketje aankomt en als het niet aankomt, dan heb je de keuze om het nog een keer te verzenden, of je krijgt je geld terug.

Nu hebben ze op de website een 100% shopping satisfaction guarantee. Een nietszeggende garantie, waar geen rechten aan ontleend kunnen worden. Maar als een paal boven water staat dat ik niet satisfied ben :-D.

Ik snap die PE gasten wel, maar poch dan niet zo met die garantie op je website als je toch niet van plan bent hem na te komen.

---------------------------------------------------------------

Nog even wat anders. PE is duidelijk airmail. Met 1001 of Gesto heb ik nog nooit problemen gehad. Verschepen die ook door de lucht? Of gaat dat via vrachtvervoer? De kans dat dit forum voortaan z'n pakketjes in de winkel koopt is natuurlijk te verwaarlozen :-D.


Omhoog
   
 TitelCOLON Re: Puroexpress
BerichtGeplaatstCOLON 02 Mrt 2010, 14:41 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Nov 2008, 20:43
BerichtenCOLON 2851
WoonplaatsCOLON Brugge
voor de vrijgave van mijn pakketje van 1001 moest ik bij de douane van de luchthaven van zaventem zijn dus airmail dacht ik

_________________
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg...


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 427 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 21 22 23 24 25 ELLIPSIS 29 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.