Dat het geld retour systeem gevoelig is voor misbruik is in geen enkel geval mijn probleem en ik kan er helaas ook geen sympathie voor opbrengen na die verschrikkelijke service van ze. Zowiezo zouden ze met een simpel tracking nummer het pakketje zo kunnen vinden.
Ik heb overigens nooit gevraagd om mijn geld terug te krijgen, ik wilde een nieuw kistje en ik wilde het naar Taiwan gestuurd hebben (aangezien Nederland nu even onveilig is) dus dat het geld is terug gestort is hun eigen keuze.
Tevens ben ik niet een of andere random klant, ik heb al vaak genoeg bij Puro besteld en altijd direct aangegeven wanneer mijn orders binnen waren gekomen, dus ik verwacht wel een beetje vertrouwen. Ik kan net zo goed aannemen dat zij het pakketje nooit hebben verstuurd.... Dat wederzijdse vertrouwen moet je nu eenmaal hebben als aanbieder van online goederen en consument.
Maar nogmaals ik heb totaal geen medelijden of zelfs begrip voor hun situatie meer zeker niet na deze arrogante opmerking:
CitaatColon
Shipping has been really smooth lately, and your order is most probably delayed
for some reason, and will arrive in the next few days.
Maar het lijkt erop dat tenzij ik een brief van de douane binnenkrijg met de boodschap dat mijn sigaren vernietigd zijn, ik dus niet meer bij Puro kan bestellen.
On To The Next One.