Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 09:28

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 10 Aug 2011, 10:54 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008, 03:15
BerichtenCOLON 1336
WoonplaatsCOLON Voorburg
Hi,
Even een vraagje, ik zie hier een daar wel mooie aankopen voorbij komen, maar nu is de vraag.
Gebeurt dit nog vanuit het buitenland o.a usa, zwitserland etc?
Ik weet dan douane scherp is op pakketjes uit zwitserland maar ik lees er verder weining meer over.

Is het weer het proberen waard?

Ik snap dat er een eigen risico aan zit.

_________________
Beware of what you wish for.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 10 Aug 2011, 12:11 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie

GeregistreerdCOLON 10 Jun 2009, 09:49
BerichtenCOLON 3123
vanuit amerika gaat wel (met de genoemde risico's uiteraard)

maar ik ga je vraag even aanvullen.. zijn er nog Zuiderburen die succesvol bij PE bestellen??

_________________
afgehaakt


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 12 Aug 2011, 16:34 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Nov 2008, 03:15
BerichtenCOLON 1336
WoonplaatsCOLON Voorburg
Even een kleine bump zo voor het weekend :D

_________________
Beware of what you wish for.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 12 Aug 2011, 19:24 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 29 Apr 2008, 18:22
BerichtenCOLON 2458
WoonplaatsCOLON België
OK....... de vislijn uitgeworpen, ik bijt...
Ik had me wel voorgenomen dit niet meer hier te vermelden, omdat ik vrees dat mede door dit forum onze hobby 'moeilijker' is geworden. Maar voor mede-hobyisten wil ik het wel wagen...

Ik heb de laatste drie maand twee keer in Zwitserland besteld. Twee keer met succes. de laatste keer, deze week, efkes met de poepers gezeten : track & trace vertelde me iets over customs en douane en zo, maar alles is goedgekomen, na extra 10 euro bij te betalen.
Ik wil er wel bij vermelden dat ik via mijn bedrijf besteld heb, en ik denk dat dit ook invloed heeft. Ik vrees dat je , als je persoonlijk besteld, meer gecontroleerd wordt.

_________________
Happiness? A good cigar, a good meal, a good cigar and a good woman - or a bad woman; it depends on how much happiness you can handle.
(George Burns)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 23 Aug 2011, 22:51 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 25 Apr 2007, 10:57
BerichtenCOLON 1272
WoonplaatsCOLON Maastricht e.o.
Zojuist even gekeken bij de Zwitserse verkopers, maar de koers van de Zwitserse Frank maakt op dit moment een reisje naar Zwitserland weinig interessant. Hopelijk is de koers rond wintersporttijd weer wat beter.

_________________
"Cigar smoking is a hobby; cigarette smoking is an addiction"
- David Sabot -


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Aug 2011, 06:40 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009, 16:41
BerichtenCOLON 601
WoonplaatsCOLON Brielle
Ik heb in april en mei 2011 voor het laatst een kistje besteld in de USA. Binnen een week en zonder problemen op mijn privé adres ontvangen. Ik bestel wel slechts één kistje per keer. Volgende week ga ik weer een kistje bestellen.

_________________
"Geen vrouwen, niet drinken, niet gokken en niet roken verlengt het leven niet. Het lijkt dan alleen langer."


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Aug 2011, 08:19 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Ga je Illusione bestellen?

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Aug 2011, 10:16 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Aug 2009, 15:04
BerichtenCOLON 2998
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
Mikey schreefColon
Zojuist even gekeken bij de Zwitserse verkopers, maar de koers van de Zwitserse Frank maakt op dit moment een reisje naar Zwitserland weinig interessant. Hopelijk is de koers rond wintersporttijd weer wat beter.



ik ken iemand die in Zurich zit voor een paar dagen, is het wel interessant om haar te vragen een paar losse sigaarjes voor me mee te brengen?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Aug 2011, 10:24 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 25 Apr 2007, 10:57
BerichtenCOLON 1272
WoonplaatsCOLON Maastricht e.o.
Harry schreefColon
"Mikey" wrote: Zojuist even gekeken bij de Zwitserse verkopers, maar de koers van de Zwitserse Frank maakt op dit moment een reisje naar Zwitserland weinig interessant. Hopelijk is de koers rond wintersporttijd weer wat beter.


ik ken iemand die in Zurich zit voor een paar dagen, is het wel interessant om haar te vragen een paar losse sigaarjes voor me mee te brengen?


De Zwitserse Frank is erg duur geworden de laatste tijd. Tenzij je in Zwitserse Franken kunt betalen en deze niet hoeft aan te kopen tegen de huidige wisselkoers, is het op dit moment niet zo interessant. Vergelijk: een aantal maanden geleden stond de koers nog op circa 1.40; momenteel staat deze op 1.14.

_________________
"Cigar smoking is a hobby; cigarette smoking is an addiction"
- David Sabot -


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2011, 12:47 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Vanuit de OE ESSS OF EEE kwam vandaag een pakketje met twee Lancero samplers (1 voor mij en 1 voor Frank (OpiumX)) aan. Vorige week besteld bij atlantic en vandaag in huis.

Bestellen bij atlantic heeft als voordeel dat zij als afzender privé-adressen vermelden en de zending als gift versturen. Daardoor zijn de pakketjes minder verdacht.
En het pakketje van vandaag had als omschrijving:

"Decorative Shower Curtain"

Ook hebben ze de termen "cookbook" en "novel" al eerder gebruikt bij vorige zendingen.

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2011, 19:15 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009, 21:33
BerichtenCOLON 934
WildBill schreefColon
Vanuit de OE ESSS OF EEE kwam vandaag een pakketje met twee Lancero samplers (1 voor mij en 1 voor Frank (OpiumX)) aan. Vorige week besteld bij atlantic en vandaag in huis.

Bestellen bij atlantic heeft als voordeel dat zij als afzender privé-adressen vermelden en de zending als gift versturen. Daardoor zijn de pakketjes minder verdacht.
En het pakketje van vandaag had als omschrijving:

"Decorative Shower Curtain"

Ook hebben ze de termen "cookbook" en "novel" al eerder gebruikt bij vorige zendingen.


Maar hier kan je toch alleen bestellen voor minimaal $ 250? Tenminste, dat stond in een mailtje dat ik van ze kreeg als antwoord op mijn vraag of ze ook naar NL verscheepten.

_________________
Life is good


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2011, 19:34 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
Claro schreefColon
WildBill schreefColon
Vanuit de OE ESSS OF EEE kwam vandaag een pakketje met twee Lancero samplers (1 voor mij en 1 voor Frank (OpiumX)) aan. Vorige week besteld bij atlantic en vandaag in huis.

Bestellen bij atlantic heeft als voordeel dat zij als afzender privé-adressen vermelden en de zending als gift versturen. Daardoor zijn de pakketjes minder verdacht.
En het pakketje van vandaag had als omschrijving:

"Decorative Shower Curtain"

Ook hebben ze de termen "cookbook" en "novel" al eerder gebruikt bij vorige zendingen.


Maar hier kan je toch alleen bestellen voor minimaal $ 250? Tenminste, dat stond in een mailtje dat ik van ze kreeg als antwoord op mijn vraag of ze ook naar NL verscheepten.


Ik heb daar nog nooit een bestelling geplaatst die hoger was dan $ 250,-. En tot nu toe is elke bestelling geleverd.

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2011, 20:10 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009, 21:33
BerichtenCOLON 934
Bedankt voor je antwoord WildBill, ik zal de creditcard tevoorschijn halen.

Ik dacht aan 5 DPG Blue label Torpedo en ook de Cain Daytona ziet er lekker uit.

_________________
Life is good


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2011, 20:28 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Apr 2009, 13:14
BerichtenCOLON 2873
WoonplaatsCOLON Hendrik Ido Ambacht
Claro schreefColon
Bedankt voor je antwoord WildBill, ik zal de creditcard tevoorschijn halen.

Ik dacht aan 5 DPG Blue label Torpedo en ook de Cain Daytona ziet er lekker uit.


Die zijn beiden in NL regulier te koop voor zeer acceptabele prijzen, dus waarom in het buitenland bestellen? Zeker de Daytona is goed geprijsd met de actie: kist + Studio Tobac sampler #4 €75,00 robusto/corona €95,00 torpedo €135,00

Als je dan toch in het buitenland gaat bestellen, kies dan iets dat hier niet te krijgen is...

Frank

_________________
Ik weet zeker dat er vele dingen zijn die een goede sigaar overtreffen,
maar tot op dit moment kan ik niet bedenken wat dat zou kunnen zijn


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Aug 2011, 20:49 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009, 00:14
BerichtenCOLON 2965
WoonplaatsCOLON Emmen
OpiumX schreefColon
Claro schreefColon
Bedankt voor je antwoord WildBill, ik zal de creditcard tevoorschijn halen.

Ik dacht aan 5 DPG Blue label Torpedo en ook de Cain Daytona ziet er lekker uit.


Die zijn beiden in NL regulier te koop voor zeer acceptabele prijzen, dus waarom in het buitenland bestellen? Zeker de Daytona is goed geprijsd met de actie: kist + Studio Tobac sampler #4 €75,00 robusto/corona €95,00 torpedo €135,00

Als je dan toch in het buitenland gaat bestellen, kies dan iets dat hier niet te krijgen is...

Frank


Inderdaad. Ik koop ook alleen sigaren bij atlantic die hier niet te krijgen zijn. Of er moeten toevallig één of twee in een sampler zitten. Maar dan moet het overgrote deel van de sampler hier niet te krijgen zijn zoals de lancero samplers van afgelopen week.
Daarvan zijn de Oliva V Lancero en binnenkort de Triunfador Lancero hier te krijgen en de DPG Blue Lancero is bij cigarworld in Dusseldorf te koop. Daar koop ik dan wel weer een paar van als ik daar weer eens ben.

_________________
Jan

Confucius zegt: Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 4 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.