Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 20:47

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 27 Nov 2008, 19:31 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 08 Apr 2007, 10:28
BerichtenCOLON 2757
WoonplaatsCOLON Rhoon
Het hele LE idee is toch om een bijzondere sigaar op de markt te brengen...
Dat is de enige reden dat ik er gekocht heb

_________________
Robert


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 27 Nov 2008, 23:23 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Kreeg ook nog goede notering in CA, 92 uit mijn hoofd. Tegen 91 voor de MC Sublime volgens mij.

Denk dat deze sigaar juist bij Cuaba liefhebbers aanslaat, omdat ze cuaba flavor verwachten in een vitola die veel smaak biedt. Heb alleen wel begrepen dat deze sigaren on-cuaba's smaken. Maar dat doen de MC sublimes ook naar schijnt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 28 Nov 2008, 13:09 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Mei 2007, 18:51
BerichtenCOLON 2316
WoonplaatsCOLON Santpoort
robertrhoon schreefColon
Het hele LE idee is toch om een bijzondere sigaar op de markt te brengen...
Dat is de enige reden dat ik er gekocht heb


Precies en dat doe ik ook ieder jaar :wink:

_________________
"A cigar ought not to be smoked solely with the mouth, but with the hand, the eyes, and with the spirit."


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 17 Feb 2009, 22:16 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 05 Feb 2009, 01:20
BerichtenCOLON 754
Top-Sigaar! qua smaak zou je niet denken dat het en Cuaba is! Mooie trek, geen scheefbrand! Top!

_________________
' Death Smile's At Us All, The Best Thing You Can Do Is; Give Him A Montecristo Especiales No 2 '


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 24 Aug 2009, 21:37 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 03 Sep 2008, 20:42
BerichtenCOLON 240
Tijdens een mooi verblijf in Toscane een paar weken geleden o.a. deze sigaar maar eens opgestoken. Smaak is mild en vol, beetje vergelijkbaar met de Montecristo No. 2 (iets minder zoetig). Ook consistent. Helaas had dit exemplaar de nodige trekproblemen, vooral na ongeveer de helft zodat ik het toen voor gezien hield en de Cuaba werd afgevoerd.

Afbeelding

_________________
"If your wife doesn't like the aroma of your cigar, change your wife."
Zino Davidoff


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Okt 2009, 15:45 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Bij de Amersfoortse HARREF De Cuaba EL 2008 opgestoken. Verwachtte er veel van, want een EL zou altijd speciaal moeten zijn. Bij de predraw was het veelbelovend. Een soort bloemig zoetje, ledertje. Maar bij het roken was helaas erg mild. Echt zonde van zo'n "uitgave". Had iets voller verwacht. Dat Volle kwam op een gegeven moment wel...maar dat was wel erg laat. Hij had wel iets romigs en was notig maar niet speciaal. Om opnieuw te kopen voor de EL/ER verzameling...? Nope! te duur om te laten liggen. Ook agen zal hem niet zwaarder laten worden....gemiste kans voor een EL!

De foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de zeveraars die fikkende stokken willen zien ;)....deze serie gemaakt voordat ik naar Amersfoort ging. Op het terras geen foto's van gemaakt omdat er gepraat moest worden met de andere levensgenieters!

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Okt 2009, 20:04 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006, 19:57
BerichtenCOLON 5156
Bolletje schreefColon
Voor de zeveraars die fikkende stokken willen zien ;)....deze serie gemaakt voordat ik naar Amersfoort ging. Op het terras geen foto's van gemaakt omdat er gepraat moest worden met de andere levensgenieters!


We kunnen het navragen he :mrgreen:

Wederom een mooie serie Tim, geweldig =D>

_________________
What Time Is It In The World.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 30 Mrt 2013, 19:01 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2010, 12:16
BerichtenCOLON 484
k Heb nog een kistje staan
Mogen ze voor de helft hebben :mrgreen: :mrgreen: [-o<

http://www.habanocubancigars.com/marca.asp?id=9" onclick="window.open(this.href);return false;

Wat een prijzen :shock: :shock:

http://www.habanocubancigars.com/marca.asp?id=41

_________________
Stilte is niet afwezigheid van geluid.
Stilte is de diepste klank.
Tao Meng


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Apr 2013, 11:21 
Offline
Aanstormend talent in de sigarologie
Aanstormend talent in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2012, 08:17
BerichtenCOLON 349
WoonplaatsCOLON Gelderland
Ik zie dat mijn S-VI gran reserva inmiddels genoeg opgeleveren om ze de verkoop in te gooien: € 733,- per stuk. Anybody? :shock:
Maar goed, als dat "de gek" er voor geeft? #-o

_________________
Be happy!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Nov 2013, 19:53 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Deze zijn inmiddels wel heel erg lekker geworden. Mooie medium smaak. Zoetig, romig maar toch stevig.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Nov 2013, 20:05 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Ik heb deze een tijdje geleden gerookt in de casa in antwerpen.Ik vond er weinig aan veel te milt.En dit toch voor een prijzige sigaar.Maar zo zie je maar smaken verschillen.Geef mij dan maar een paratagas salomones.Smaakvol en iets goedkoper.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Nov 2013, 20:22 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
jauwels schreefColon
Ik heb deze een tijdje geleden gerookt in de casa in antwerpen.Ik vond er weinig aan veel te milt.En dit toch voor een prijzige sigaar.Maar zo zie je maar smaken verschillen.Geef mij dan maar een paratagas salomones.Smaakvol en iets goedkoper.


We hebben aldaar uit dezelfde kist gerookt denk ik. Mild klopt en ik zou willen toevoegen verfijnd.
Interessant om te zien hoe dezelfde observatie anders wordt gewaardeerd.

Voor mij moet het niet altijd " haken en zagen" zijn, alhoewel ik ook een mooie cab50 met bolvar corona's grande's heb staan.

De. Partagas Salomones zijn mij nog te jong en gesloten maar tonen grote potentie. Of ben je de gelukkige eigenaar van de salomones uit de 1e serie?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Nov 2013, 20:33 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Ind dat kan ook nog niet zo heel lang geleden vandaar.Natuurlijk rook ik ook soms mildere sigaren hangt van het moment af.Alleen zou ik voor deze milde sigaar niet zoveel euro's willen neertellen in de toekomst.

De serie 1 weet ik niet heb een kistje staan van 11 dacht ik..
Ben je in de casa zelf een sigaar gaan roken?



Rijk de Gooier schreefColon
jauwels schreefColon
Ik heb deze een tijdje geleden gerookt in de casa in antwerpen.Ik vond er weinig aan veel te milt.En dit toch voor een prijzige sigaar.Maar zo zie je maar smaken verschillen.Geef mij dan maar een paratagas salomones.Smaakvol en iets goedkoper.


We hebben aldaar uit dezelfde kist gerookt denk ik. Mild klopt en ik zou willen toevoegen verfijnd. Voor mij moet het niet altijd " haken en zagen" zijn, alhoewel ik ook een mooie cab50 met bolvar corona's grande's heb staan.

De. Partagas Salomones zijn mij nog te jong en gesloten maar tonen grote potentie. Of ben je de gelukkige eigenaar van de salomones uit de 1e serie?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Nov 2013, 20:41 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Jazeker ben daar meer dan uitstekend door Reza en zijn eveneens zeer charmante dame ontvangen afgelopen donderdag.

Onder het genot van een fijne espresso samen met andere gasten een zeer genoeglijke 2 uren verbracht.

Over de prijs zijn we het zeker eens. en ook over de observatie denk ik wel. Allen waarderen we die anders en daar is niets mis mee.

Por los gustas se hacen los colores.

Mijn Salomones zijn ook van 2011 maar ik laat ze nog liggen. Het exemplaar dat ik deze zomer heb gerookt moest voor mij duidelijk nog rijpen.


jauwels schreefColon
Ind dat kan ook nog niet zo heel lang geleden vandaar.Natuurlijk rook ik ook soms mildere sigaren hangt van het moment af.Alleen zou ik voor deze milde sigaar niet zoveel euro's willen neertellen in de toekomst.

De serie 1 weet ik niet heb een kistje staan van 11 dacht ik..
Ben je in de casa zelf een sigaar gaan roken?



Rijk de Gooier schreefColon
jauwels schreefColon
Ik heb deze een tijdje geleden gerookt in de casa in antwerpen.Ik vond er weinig aan veel te milt.En dit toch voor een prijzige sigaar.Maar zo zie je maar smaken verschillen.Geef mij dan maar een paratagas salomones.Smaakvol en iets goedkoper.


We hebben aldaar uit dezelfde kist gerookt denk ik. Mild klopt en ik zou willen toevoegen verfijnd. Voor mij moet het niet altijd " haken en zagen" zijn, alhoewel ik ook een mooie cab50 met bolvar corona's grande's heb staan.

De. Partagas Salomones zijn mij nog te jong en gesloten maar tonen grote potentie. Of ben je de gelukkige eigenaar van de salomones uit de 1e serie?


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 01 Nov 2013, 20:55 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011, 23:01
BerichtenCOLON 1256
WoonplaatsCOLON antwerpen
Dan mag ik aannemen dat je lid bent?(aangezien dat je nu lid moet zijn om er een sigaar te mogen roken)

Een sigaar met een espresso altyd een goede pairing. =D>

Ind helemaal niets mis mee volledig mee eens!

De overige salomones laat ik ook nog wat liggen.
Worden toch beter en beter met de jaren!



Rijk de Gooier schreefColon
Jazeker ben daar meer dan uitstekend door Reza en zijn eveneens zeer charmante dame ontvangen afgelopen donderdag.

Onder het genot van een fijne espresso samen met andere gasten een zeer genoeglijke 2 uren verbracht.

Over de prijs zijn we het zeker eens. en ook over de observatie denk ik wel. Allen waarderen we die anders en daar is niets mis mee.

Por los gustas se hacen los colores.

Mijn Salomones zijn ook van 2011 maar ik laat ze nog liggen. Het exemplaar dat ik deze zomer heb gerookt moest voor mij duidelijk nog rijpen.


jauwels schreefColon
Ind dat kan ook nog niet zo heel lang geleden vandaar.Natuurlijk rook ik ook soms mildere sigaren hangt van het moment af.Alleen zou ik voor deze milde sigaar niet zoveel euro's willen neertellen in de toekomst.

De serie 1 weet ik niet heb een kistje staan van 11 dacht ik..
Ben je in de casa zelf een sigaar gaan roken?



Rijk de Gooier schreefColon
jauwels schreefColon
Ik heb deze een tijdje geleden gerookt in de casa in antwerpen.Ik vond er weinig aan veel te milt.En dit toch voor een prijzige sigaar.Maar zo zie je maar smaken verschillen.Geef mij dan maar een paratagas salomones.Smaakvol en iets goedkoper.


We hebben aldaar uit dezelfde kist gerookt denk ik. Mild klopt en ik zou willen toevoegen verfijnd. Voor mij moet het niet altijd " haken en zagen" zijn, alhoewel ik ook een mooie cab50 met bolvar corona's grande's heb staan.

De. Partagas Salomones zijn mij nog te jong en gesloten maar tonen grote potentie. Of ben je de gelukkige eigenaar van de salomones uit de 1e serie?


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.