Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 01:35

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 795 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 49 50 51 52 53 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2011, 20:20 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 19 Jun 2011, 19:03
BerichtenCOLON 265
WoonplaatsCOLON Wateringen
drP schreefColon
Muehle scheerkwasten zijn erg "floppy made". Hebben nagenoeg geen masserende en scrubbende eigenschappen. Sommigen geven hier echter de voorkeur aan. Onder de scheercognoscenti niet bepaald geroemd om zijn eigenschappen. Geen topmerk, meer voor de massa bedoeld.
Heb eenmaal de Muehle Edition No 1 in huis gehaald maar per omgaande weer geretourneerd. Voor dat geld zijn er veel en veel beter geconstrueerde scheerkwasten op de markt.
En voor veel minder geld eveneens... :wink:


Thanx voor het advies.. ik zal het eens gaan overwegen. Het setje is idd aardig aan de prijs, maar hoop hier dan ook wel even een tijdje mee te doen ;)

_________________
Top 3 (2011):
1. CAO - La Traviata Favorito
2. Juan Lopez - Regionales Edicion benelux 2010
3. Carlos Toraño - Signature Collection Robusto


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2011, 20:23 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 19 Jun 2011, 19:03
BerichtenCOLON 265
WoonplaatsCOLON Wateringen
Renefatdude schreefColon
drP schreefColon
Muehle scheerkwasten zijn erg "floppy made". Hebben nagenoeg geen masserende en scrubbende eigenschappen. Sommigen geven hier echter de voorkeur aan. Onder de scheercognoscenti niet bepaald geroemd om zijn eigenschappen. Geen topmerk, meer voor de massa bedoeld.
Heb eenmaal de Muehle Edition No 1 in huis gehaald maar per omgaande weer geretourneerd. Voor dat geld zijn er veel en veel beter geconstrueerde scheerkwasten op de markt.
En voor veel minder geld eveneens... :wink:


Ik kan je de kwast van DM aanraden 9,95 dassenhaar! :mrgreen:

Edit laatst lag er een dooie das langs de weg bij mijn ouders, maar toen ik hem op wilde halen voor Dr.P
(genoeg haar om zijn leven lang kwasten te laten maken van echt road kill badger) was het beesie helaas al verdwenen.

Zal eens kijken of ik de foto van de telefoon op het forum krijg :twisted:


Haha wat een verhaal :D Heeft iemand hier toevallig weleens een mes van Muhler gebruikt?

_________________
Top 3 (2011):
1. CAO - La Traviata Favorito
2. Juan Lopez - Regionales Edicion benelux 2010
3. Carlos Toraño - Signature Collection Robusto


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2011, 20:56 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Renefatdude schreefColon

Edit laatst lag er een dooie das langs de weg bij mijn ouders, maar toen ik hem op wilde halen voor Dr.P
(genoeg haar om zijn leven lang kwasten te laten maken van echt road kill badger) was het beesie helaas al verdwenen.
Zal eens kijken of ik de foto van de telefoon op het forum krijg :twisted:
Edit pica:
Afbeelding
Hoeveel kwasten komen hier uit Peter?


Geen idee Rene; ik weet dat er in een gemiddelde scheerkwast zo'n 15000 haren gaan.

Overigens ben ik mijn verzameling inmiddels in klinkende munt om aan het zetten. Veel vroeger dan ik zelf gedacht had maar ik acht de kans zeer gering dat ik ooit nog eens zoveel pecunia voor mijn borstels zal gaan krijgen in de toekomst. Er is een hausse in de revival van klassiek natscheren dus het juiste momentum is nu. Momenteel zijn oa een Amerikaan en een Aussie bereid om de vraagpijs te geven. Blind, zonder enige extra informatie of foto's vooraf. Maken zonder met hun ogen te knipperen $1000,- en meer over via Paypal. En tot nu toe zijn ze uitermate tevreden met hun aanwinsten.

En ik met mijn banksaldo.... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2011, 21:09 
Offline
Sigarenplatform's journalistieke team
Sigarenplatform's journalistieke team
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Apr 2008, 21:40
BerichtenCOLON 3367
WoonplaatsCOLON Aan de goede kant van de Maas
drP schreefColon
Renefatdude schreefColon

Edit laatst lag er een dooie das langs de weg bij mijn ouders, maar toen ik hem op wilde halen voor Dr.P
(genoeg haar om zijn leven lang kwasten te laten maken van echt road kill badger) was het beesie helaas al verdwenen.
Zal eens kijken of ik de foto van de telefoon op het forum krijg :twisted:
Edit pica:
Afbeelding
Hoeveel kwasten komen hier uit Peter?


Geen idee Rene; ik weet dat er in een gemiddelde scheerkwast zo'n 15000 haren gaan.

Overigens ben ik mijn verzameling inmiddels in klinkende munt om aan het zetten. Veel vroeger dan ik zelf gedacht had maar ik acht de kans zeer gering dat ik ooit nog eens zoveel pecunia voor mijn borstels zal gaan krijgen in de toekomst. Er is een hausse in de revival van klassiek natscheren dus het juiste momentum is nu. Momenteel zijn oa een Amerikaan en een Aussie bereid om de vraagpijs te geven. Blind, zonder enige extra informatie of foto's vooraf. Maken zonder met hun ogen te knipperen $1000,- en meer over via Paypal. En tot nu toe zijn ze uitermate tevreden met hun aanwinsten.

En ik met mijn banksaldo.... :mrgreen:


Jouw kennende gaat dat saldo wel weer snel slinken :mrgreen:

_________________
Ook een Cubaan verdwijnt uiteindelijk in de asbak!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2011, 21:10 
Offline
MAYOR
MAYOR
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 24 Jun 2008, 20:32
BerichtenCOLON 7333
Renefatdude schreefColon

Jouw kennende gaat dat saldo wel weer snel slinken :mrgreen:


LOL....het is al behoorlijk geslonken door de aanschaf van...?....juist... :mrgreen:

_________________
"Je n'ai pas besoin de cette hypothèse."
"In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister"
"Was sich liebt das neckt sich"


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2011, 18:42 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008, 21:38
BerichtenCOLON 226
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Wat een heerlijke topic! In de afgelopen twee dagen alles doorgenomen en alle links aangeklikt. Ik ben om. Nu nog de weg naar de winkel vinden en de juiste keuze maken. Binnekort Bye Bye Gillette Mach3 en Hello Gillette (waarschijnlijk) Double Edge.

Rick

_________________
There is someone in my head, but it's not me


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2011, 19:24 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009, 21:33
BerichtenCOLON 934
xxxlarge schreefColon
Wat een heerlijke topic! In de afgelopen twee dagen alles doorgenomen en alle links aangeklikt. Ik ben om. Nu nog de weg naar de winkel vinden en de juiste keuze maken. Binnekort Bye Bye Gillette Mach3 en Hello Gillette (waarschijnlijk) Double Edge.

Rick


Way to go!

Op http://badgerandblade.com/vb/ staat echt alles over DE's, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Ik heb mijn DE gewoon van marktplaats. Nieuw in doosje uit 1947!

_________________
Life is good


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2011, 21:55 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 19 Jun 2011, 19:03
BerichtenCOLON 265
WoonplaatsCOLON Wateringen
Claro schreefColon
xxxlarge schreefColon
Wat een heerlijke topic! In de afgelopen twee dagen alles doorgenomen en alle links aangeklikt. Ik ben om. Nu nog de weg naar de winkel vinden en de juiste keuze maken. Binnekort Bye Bye Gillette Mach3 en Hello Gillette (waarschijnlijk) Double Edge.

Rick


Way to go!

Op http://badgerandblade.com/vb/" onclick="window.open(this.href);return false; staat echt alles over DE's, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Ik heb mijn DE gewoon van marktplaats. Nieuw in doosje uit 1947!

Thnx voor de site, heb even naar reviews van de muhler stylo gezocht. Heb alleen maar positieve dingen gelezen. Ga hem na m'n vakantie bestellen 8)

_________________
Top 3 (2011):
1. CAO - La Traviata Favorito
2. Juan Lopez - Regionales Edicion benelux 2010
3. Carlos Toraño - Signature Collection Robusto


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 29 Aug 2011, 17:30 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008, 21:38
BerichtenCOLON 226
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Yes! Ik ben winaar geworden van een Gillette Black M3 Safety Razor. Inclusief doosje. Ik ben benieuwd hoe hij er werkelijk uitziet. En natuurlijk opzoeken waar die M3 nu voor staat.
Momenteel bied ik ook nog op een ander scheermes, deze ziet er iets beter uit. Heb ik keuze bij gebruik.

Rick

_________________
There is someone in my head, but it's not me


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Sep 2011, 21:40 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008, 21:38
BerichtenCOLON 226
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Het scheermes is inmiddels binnen en ziet er goed uit. Ook het doosje is nog in goede staat. Na mijn vakantie komende weken op zoek naar een mooie kwast. Een mooie klassieke vorm met dassenhaar. Deel twee van dit mooie verhaal gaat binnenkort aanvangen!

Rick

_________________
There is someone in my head, but it's not me


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 05 Sep 2011, 21:50 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Gisteren nog leuke bestelling gedaan bij kapper Eric:

1 x Proraso Pré Shave crème, 100ml. € 7.95
1 x Proraso After-Shave Balsem, 100ml. € 12.95
1 x Truefitt & Hill 1805 bathroom Giftbox. € 32.40

Bij die laatste zit dus een scheercrème, bath & shower gel en een soapje (normaal kost die scheercrème al €22.50... Koopje!)

Had aan Eric gevraagd om die scheercrème te wisselen voor een grafton of sandelwood, want van die 1805 heb ik nog wel aardig wat.

Eric: Ik heb de 1805 vervangen voor Sandalwood, en heb hier tevens een monstertje Trumper skinfood van bij gedaan.

=D>


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 12 Sep 2011, 11:41 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Okt 2009, 16:37
BerichtenCOLON 801
WoonplaatsCOLON Gent
Sinds gisterenavond terug in mechelen, en daar stonden twee mooie postpakketjes op mij te wachten
Afbeelding

Links Taylors of Bond St. Shaving Cream Bowl "Shaving Shop"
Rechts Mitchells Wool Fat Shaving Soap 125g

beiden afkomstig van ebay
de connaughtshaving shop
beiden waren een bieding ipv nu kopen

De taylor heeft mij CA 9 euro gekost
De mitchells CA 12 euro
Deze prijzen zijn telkens inclusief shipping

deze merken nog niet gebruikt
dus ik hoop dat ze wat goed zijn

_________________
HSC De Dijlebrassers: dé studentenclub voor mensen van Mechelen en Leuven die in Gent studeren


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 12 Sep 2011, 16:39 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
ToOBS is prima spul. Vind alleen die Sandelwood niet zo geslaagd qua geur. Dan bevalt die T&H me beter, hoewel ook die niet perfect is imo :-).

Coates Tea Tree vind ik nog steeds erg goed en verscheidene T&Hs, zoals Grafton, 1805, die neutrale.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 13 Sep 2011, 13:47 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Heb nog een refill shaving soap liggen van no 89 van Floris London. Iemand ervaring met deze scheerzeep? Hij ruikt heerlijk.

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 16 Okt 2011, 12:36 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008, 21:38
BerichtenCOLON 226
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Nadat ik deze week alle attributen binnen heb gekregen was het vandaag mijn eerste keer scheren met borstel en krabber. Ik heb voor Proraso gekozen, omdat ik graag de ander egeuren eerst wil ruiken. Nou, dat Proraso geeft een duidelijke menthol geur af en na het scheren voel de pre/after shave cream goed! Het duurt allemaal nog wat langer dan met de Gilette Mach3, maar dat komt door het nieuwe. Ik ben super glad en daar doe ik het voor. Dit gaat het worden elke ochtend. Heerlijk! En nu snel op zoek naar die heerlijk geurende creams en soaps.

Rick

_________________
There is someone in my head, but it's not me


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 795 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 49 50 51 52 53 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 14 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.