Sigarenplatform

Het is momenteel 19 Apr 2024, 16:15

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 991 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 61 62 63 64 65 ELLIPSIS 67 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jul 2014, 08:31 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Arie schreefColon
Het zal nu wel niet lang meer duren voordat de VS troepen sturen. In Nederland zijn de geesten nu in elk geval rijp om dit geopolitieke schaakspel mee te spelen.


Huh? Welkom to Vietnam, Irak, Afghanistan again? Met Russische support?

Proxy wars - dat is het nieuwe oorlogvoeren. Opstoken die vuurtjes!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jul 2014, 08:58 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
US stuurt geen troepen want dan wordt het idd een VS - USSR oorlog. Dus dat is niet wenselijk.
In deze wereld wordt je gewoon genaaid omdat de internationale politieke belangen/risico's op het spel staan...en die gaan over lijken...en helaas ook over bijna 200 dodelijke Nederlandse slachtoffers.

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jul 2014, 19:14 
Offline
Aanstormend talent in de sigarologie
Aanstormend talent in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2012, 08:17
BerichtenCOLON 349
WoonplaatsCOLON Gelderland
Vanmiddag mijn Belkin router vervangen door de standaard Sitecom die Telfort meelevert.
We hadden wat problemen met DNS waardoor we volledig gangbare sites als nu.nl af en toe niet konden bereiken en dat betalingslinks af en toe iet werken.

Dat switchen is gelukt alleen vliegt op het moment dat ik de PC aansluit op de sitecom de voeding er met een klap uit.

De Sitecom werkt nu maar met nog steeds hetzelfde DNS probleem. Om zaken nog erger te maken is het bereik van de WiFi zo slecht dat we beneden nog nauwelijk ontvangst hebben. De WiFi versterker was ooit precies de reden dat ik voor de Belkin heb gekozen.

Netto resultaat is dat ik de Belkin weer teruggezet heb om het WiFi bereik weer goed te maken en dat ik nu een nieuwe voeding in bestelling heb voor de PC (=fileserver) die nu dus een paar dagen niet beschikbaar is.

Hartelijk bedankt Telfort (maar niet heus). :evil:

Het DNS probleem heb ik opgelost door handmatig een andere DNS server in te stellen.
Wat een stelletje prutsers bij Telfort (=KPN). [-(

Als het jaarcontract erop zit vliegt Telfort eruit!!!

_________________
Be happy!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2014, 14:05 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Ow...leg nooit een harde schijf op een Adorini Cedros delux humidor.....want daar zit een magneet in....enjuist...aangezien HD's op magnetiek bestanden wegschrijven....zijn die allemaal weg..idd...nou bijna dan. Ik heb gelukkig nog wat foto's kunnen recoveren...dat dan weer wel. De rest...150 gig aan techmno live sets...verzameld vanaf 1996...doeidoei...mooiman...wat nog meer? Heul veel....nondeju... Foto's? zwaaizwaai......zucht....

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2014, 15:27 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009, 16:41
BerichtenCOLON 601
WoonplaatsCOLON Brielle
Das zwaar klote, man! Zonde van de foto's en de "muziek". Techno, daar kan ik je niet aan helpen.

_________________
"Geen vrouwen, niet drinken, niet gokken en niet roken verlengt het leven niet. Het lijkt dan alleen langer."


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2014, 15:53 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jul 2013, 21:32
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Ermelo
Wat zuur Tim! Heb het gelukkig nooit gehad op die manier, maar ook wel eens een gecrashte computer en ook al mijn techno, minimal en house mixen eraf! Alles. Ik kan je wel aan enkele terughelpen maar ik heb nadat het bij mij eens is gebeurt niet meer de moeite genomen om alles opnieuw te zoeken en te downloaden.

_________________
Een rokerige groet,
Vincent


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2014, 18:40 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 12:35
BerichtenCOLON 245
Vincentino schreefColon
Wat zuur Tim! Heb het gelukkig nooit gehad op die manier, maar ook wel eens een gecrashte computer en ook al mijn techno, minimal en house mixen eraf! Alles. Ik kan je wel aan enkele terughelpen maar ik heb nadat het bij mij eens is gebeurt niet meer de moeite genomen om alles opnieuw te zoeken en te downloaden.



Zelfde verhaal hier, ook niet meer de moeite gedaan om alles opnieuw te zoeken. Best jammer, had een hele mooie collectie van wat voor mij 'nineties muziek' is :mrgreen:

Ik leef met je mee, Tim, een verlies aan techno is altijd een groot verlies!


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2014, 20:11 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 30 Apr 2014, 15:01
BerichtenCOLON 470
WoonplaatsCOLON Oosterhout Noord-Brabant
Ik haat het als mensen niks terug zeggen terwijl ik ze netjes begroet.

Ik denk dan ook in me eigen van: Val dan steend**d als je niks terug zegt!

...

Sorry, moest eruit. :|

Want als we alle situaties opstapelen krijgen we ook alleen maar hoofdpijn :D

_________________
Piet Hofkens

(AKA Cigar Aficionado)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Aug 2014, 21:28 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
VDP schreefColon
Vincentino schreefColon
Wat zuur Tim! Heb het gelukkig nooit gehad op die manier, maar ook wel eens een gecrashte computer en ook al mijn techno, minimal en house mixen eraf! Alles. Ik kan je wel aan enkele terughelpen maar ik heb nadat het bij mij eens is gebeurt niet meer de moeite genomen om alles opnieuw te zoeken en te downloaden.



Zelfde verhaal hier, ook niet meer de moeite gedaan om alles opnieuw te zoeken. Best jammer, had een hele mooie collectie van wat voor mij 'nineties muziek' is :mrgreen:

Ik leef met je mee, Tim, een verlies aan techno is altijd een groot verlies!


Nog meer technojunkies! Nicenice! :) Ja balen, was echt huge verzameling! Ook nog zelf geript van radio..flink delen via ICQ haha..
Herrinner me net dat ik die hele verzameling eens door een kennis heb laten kopieren. Die ga ik effe mailen want ik moet dat wel terug hebben. Staan sets op die nergens meer te downen zijn. heel veel Fuse setjes...Belgie was toen best hip. :wink:

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2014, 15:29 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2012, 17:23
BerichtenCOLON 631
WoonplaatsCOLON Gent
Bij mij was het jaar of 2 geleden PC naar de knoppen,
al de foto's op PC verloren, stuk of 1000;

vooruitziende mensen zetten copie op usb, had ik dus niet gedaan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2014, 15:43 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2012, 12:35
BerichtenCOLON 245
Bolletje schreefColon
VDP schreefColon
Vincentino schreefColon
Wat zuur Tim! Heb het gelukkig nooit gehad op die manier, maar ook wel eens een gecrashte computer en ook al mijn techno, minimal en house mixen eraf! Alles. Ik kan je wel aan enkele terughelpen maar ik heb nadat het bij mij eens is gebeurt niet meer de moeite genomen om alles opnieuw te zoeken en te downloaden.



Zelfde verhaal hier, ook niet meer de moeite gedaan om alles opnieuw te zoeken. Best jammer, had een hele mooie collectie van wat voor mij 'nineties muziek' is :mrgreen:

Ik leef met je mee, Tim, een verlies aan techno is altijd een groot verlies!


Nog meer technojunkies! Nicenice! :) Ja balen, was echt huge verzameling! Ook nog zelf geript van radio..flink delen via ICQ haha..
Herrinner me net dat ik die hele verzameling eens door een kennis heb laten kopieren. Die ga ik effe mailen want ik moet dat wel terug hebben. Staan sets op die nergens meer te downen zijn. heel veel Fuse setjes...Belgie was toen best hip. :wink:


Haha, geen reden om in de verleden tijd te praten. Maar inderdaad de jaren negentig waren de glorietijd van de Fuse wel. Jammer dat ik te jong was, had echt graag de samenwerking van Jeff Mills en Dave Clarke meegemaakt...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2014, 16:59 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2013, 09:06
BerichtenCOLON 1162
Zolang we geen techno op de BBQ draaien hoop ik van harte dat Tim zijn collectie weer kan recupereren.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2014, 18:43 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
VDP schreefColon
Haha, geen reden om in de verleden tijd te praten. Maar inderdaad de jaren negentig waren de glorietijd van de Fuse wel. Jammer dat ik te jong was, had echt graag de samenwerking van Jeff Mills en Dave Clarke meegemaakt...


Van Mills en Clarke heb/had ik een hoop setjes van idd! Beste set die ik van Fuse had is die van Cari Lekebusch, wat een magistrale set is dat mayomaay. Ik denk, en dat gaan we even regelen met mijn buurman, dat ik 6 sept een drive in show laat komen en vanaf begin tot end setjes ga opzetten. Ofnie Michel? :D

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2014, 18:45 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Apr 2009, 16:41
BerichtenCOLON 601
WoonplaatsCOLON Brielle
Goed plan! Ik prop er nog wel een beetje ouder vinyl tussen 8)

_________________
"Geen vrouwen, niet drinken, niet gokken en niet roken verlengt het leven niet. Het lijkt dan alleen langer."


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 26 Aug 2014, 21:30 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 17 Jul 2013, 21:32
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Ermelo
Bolletje schreefColon
VDP schreefColon
Vincentino schreefColon
Wat zuur Tim! Heb het gelukkig nooit gehad op die manier, maar ook wel eens een gecrashte computer en ook al mijn techno, minimal en house mixen eraf! Alles. Ik kan je wel aan enkele terughelpen maar ik heb nadat het bij mij eens is gebeurt niet meer de moeite genomen om alles opnieuw te zoeken en te downloaden.



Zelfde verhaal hier, ook niet meer de moeite gedaan om alles opnieuw te zoeken. Best jammer, had een hele mooie collectie van wat voor mij 'nineties muziek' is :mrgreen:

Ik leef met je mee, Tim, een verlies aan techno is altijd een groot verlies!


Nog meer technojunkies! Nicenice! :) Ja balen, was echt huge verzameling! Ook nog zelf geript van radio..flink delen via ICQ haha..
Herrinner me net dat ik die hele verzameling eens door een kennis heb laten kopieren. Die ga ik effe mailen want ik moet dat wel terug hebben. Staan sets op die nergens meer te downen zijn. heel veel Fuse setjes...Belgie was toen best hip. :wink:


In Amsterdat zit overigens een bedrijf wat de meest fucked up crashes van een harde schijf kan herstellen. Bij 't architectenbureau waar ik een jaartje heb gewerkt voordat ik ging doorstuderen hebben wij daar eens gebruik van moeten maken nadat na een blikseminslag de externe harde schijf naar z'n grootje was. Het kost wel een aardige duit maar herstellen lukt ze wel denk ik! Moet ik de naam even doorsturen? Dan vraag ik het even aan mijn projectleider van destijds.

_________________
Een rokerige groet,
Vincent


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 991 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 61 62 63 64 65 ELLIPSIS 67 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.