Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 17:41

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 02 Nov 2016, 22:21 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Nov 2009, 23:48
BerichtenCOLON 2331
WoonplaatsCOLON Playa del Almeros
Loup schreefColon
Mijne heren (en de enkele verdwaalde dame),

Het is alweer enige tijd geleden dat ik hier heb gepost. Ik heb wel geprobeerd altijd mee te lezen, maar vond het nu wel weer eens tijd om me iets actiever op te stellen. Onze twee laatste aanwinsten zijn inmiddels alweer ruim 8 maanden oud en ze doen het uitstekend. In het begin was het wel even aanpoten, maar als je eenmaal een ritme hebt gevonden, valt het eigenlijk best wel mee (zegt hij nu :mrgreen: )

In de tussentijd ook van functie veranderd en eindelijk op een knie gegaan (ja, ietwat omgekeerde volgorde bij ons) en gaan we in april volgend jaar ook (eindelijk, zoals mijn wederhelft blijft zeggen) trouwen.

Mijn passie voor sigaren is niet minder geworden (de consumptie vlak na de geboorte wel, maar die is nu weer terug op het oude niveau :mrgreen: ) en ik hoop dus (ik zal in elk geval bijzonder mijn best doen) om weer wat actiever te worden op dit forum.

Hartelijke groet,
Leon

gefeliciteerd zeggen ze dan. ik wens jullie veel sterkte en plezier :mrgreen: leuk dat je er weer bent.
Marcel

_________________
De echte sigarenliefhebber zit op: www.sigarenplatform.nl
Volg mij op www.twitter.com/marcelbakker
Volg mij op www.facebook.com/bakkermarcel
Volg mij op instagram: marchello1959


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 181 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 ELLIPSIS 9 10 11 12 13

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 6 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.