Sigarenplatform

Het is momenteel 29 Mrt 2024, 09:04

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 14:02 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Afgezien van aankopen via internet (veelal kistjes), koop ik wekelijks wat singletjes bij diverse lokale sigarenboeren. Zo ook hedenochtend bij een zaakje langs waar ik bijna nooit kom, nu dus wel. Bij mijn zoektocht kwam ik uit bij een kistje MC No.1 uit 2003. Een sigaar uit het kistje genomen en wat schetst mijn verbazing; rondom het bandje zaten allemaal kleine gaatjes en bij sommige sigaren was het inmiddels een krater te noemen. Na verdere inspectie van het kistje zag ik een hoop zwarte gruis op de bodem, Kevers dus!! :evil:

De betreffende winkelier hier vanzelfsprekend op geattendeerd. Hij vertelde mij dat hij een partij sigaren had overgenomen van een collega sigarenboer waaronder dit kistje.

Nu vind ik het niet zo netjes op de naam van de betreffende winkelier publiekelijk te maken, maar ik kreeg niet de indruk dat hij het zich heel erg aantrok en zich bewust is van de consequenties voor zijn collectie. Sterker nog, ik heb hem de nodige uitleg moeten geven.

Indien er mensen zijn op het platform die in het noorden van het land (NL) wel eens sigaren kopen dan wel via de website bestellen (ook dit is mogelijk bij deze sigarenboer) ben ik bereid via PM de naam van deze winkelier kenbaar te maken. Dit lijkt mij niet meer dan redelijk om schade bij de liefhebber te voorkomen. Ik zag op zijn website dat je nog steeds online sigaren kunt bestellen, lijkt mij niet wenselijk!!

IK hoor het wel als je verdere informatie wilt.

Groet,

Dennis


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 14:16 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Het klinkt misschien hard. Maar het is zaak dat de betreffende sigarenboer wel actie onderneemt. Niet enkel om zijn eigen stock safe te houden maar ook in het belang van ons als consument. Want als daar iemand iets besteld en zijn sigaren worden geinfecteerd is daar niet wenselijk.
De winkelier moet echt onderzoeken of er uberhaupt nog levende beestjes aanwezig zijn.
Als je het gevoel hebt dat de ondernemer je niet serieus neemt en geen actie onderneemt dan staat het natuurlijk vrij om een naam te noemen. Transparantie op het forum is een groot recht, zeker bij dit soort dingen. Als je dat niet wilt doen is daar natuurlijk ook respect voor. Ik stuur je even een PM.

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 14:31 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Ik ben het an sich volledig met je eens, Tim. Ik probeer het netjes te doen maar het belang van de consument staat hierbij ook naar mijn mening voorop.

Of hij daadwerkelijk tot actie overgaat is voor mij moeilijk te zeggen. Zoals gezegd, ik kom bijna nooit bij deze sigarenboer. Ik kreeg van hem niet de indruk dat hij adequaat zal gaan handelen. Hij gaf slechts te kennen in contact te treden met de collega sigarenboer. Ten aanzien van het bestrijden had hij al helemaal geen idee!!

Tevens kun je op dit moment gewoon online bij hem bestellen terwijl ik de kever vanochtend omstreeks 10.15 heb aangetroffen. Naar mijn menig moet hij deze mogelijkheid op dit moment niet bieden daar hij mogelijk besmette sigaren verkoopt. Dus even de belangen overwegende zal ik de naam gewoon publiekelijk maken. Het betreft hier:

Tabakspeciaalzaak A-kerk
A-kerkhof 31 te Groningen

Groet,

Dennis


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 15:29 
Offline
Robusto
Robusto
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 23 Jun 2014, 22:42
BerichtenCOLON 108
WoonplaatsCOLON Emmen, Drenthe
Oei, dat is niet best. Ben lichtelijk blij dat ik daar vorige week niet ben aangegaan.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 18:30 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 30 Aug 2012, 19:50
BerichtenCOLON 1047
WoonplaatsCOLON Almere-Buiten
Goed dat je het hier meld!

Gelukkig is er in Groningen een uitgebreidere winkel waarvan ik zeker weet dat die eea wel op orde heeft! ;)

Wel erg slecht dat dit soort ondernemers een graantje mee willen pikken van de sigarenmarkt maar kennelijk geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.

Grtz Thomas.

_________________
"Ask Not What Your Country Can Do For You. Ask What You Can Do For Your Country" JFK


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 18:35 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 07:05
BerichtenCOLON 355
TommyLF schreefColon
Gelukkig is er in Groningen een uitgebreidere winkel waarvan ik zeker weet dat die eea wel op orde heeft! ;)


Ja die heeft afstand van zijn kevers gedaan aan de geplaagde winkelier :mrgreen:

Bedankt voor de melding 8)

_________________
http://www.sigarenplatform.nl/temp/viewtopic.php?f=8&t=9553


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 19:01 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
TommyLF schreefColon

Gelukkig is er in Groningen een uitgebreidere winkel waarvan ik zeker weet dat die eea wel op orde heeft! ;).


Ik neem aan dat je hiermee Homan bedoeld, naar mijn mening de enige zaak in het Noorden die er toe doet qua longfillers. Peter heeft z'n zaakjes inderdaad wel op orde.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Feb 2015, 19:05 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:46
BerichtenCOLON 537
WoonplaatsCOLON Kollum
Dejan schreefColon
TommyLF schreefColon
Gelukkig is er in Groningen een uitgebreidere winkel waarvan ik zeker weet dat die eea wel op orde heeft! ;)


Ja die heeft afstand van zijn kevers gedaan aan de geplaagde winkelier :mrgreen:

Bedankt voor de melding 8)


Nee, dat is niet de collega sigarenboer. :mrgreen:


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 10 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.