Sigarenplatform

Het is momenteel 16 Apr 2024, 14:29

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 09:09 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
cliff schreefColon
habinga22 schreefColon
Vanavond gaat de JL RE Alemania 2011 in de brand. Afgelopen zaterdag gekocht bij de casa in Dusseldorf. Een supermooie vintage sigaar. Ik zal wel even laten weten of deze nu al goed is of dat je deze net al de RA Extra nog even moet laten liggen.


RE 2011 --- Vintage?
ik ben niet mee?


:D Ja das er 1 om over na te denken. :D
Habbinga, das mooi jammer dat jij die voor onze neus hebt weggekaapt. :( Gisteren waren ze allemaal op. :(

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro

Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!

[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"




http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 09:40 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Met vintage bedoel ik dat ik de double figurado altijd een ouderwetse uitstraling vind hebben. En JL een van de oudere merken is. Niets meer en niets minder. Ik hoop natuurlijk dat deze sigaar ook mooie pure tabaksmaken in zich heeft.
Jammer voor je Tim dat ze bij de casa weg waren. Ergens anders(Benden, LInzbach) nog geslaagd? Of is er wat anders gekomen?

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 09:46 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
habinga22 schreefColon
Met vintage bedoel ik dat ik de double figurado altijd een ouderwetse uitstraling vind hebben. En JL een van de oudere merken is. Niets meer en niets minder. Ik hoop natuurlijk dat deze sigaar ook mooie pure tabaksmaken in zich heeft.
Jammer voor je Tim dat ze bij de casa weg waren. Ergens anders(Benden, LInzbach) nog geslaagd? Of is er wat anders gekomen?


Ze waren op bij Cigarworld, ze gaan als verwacht heel erg snel. :(

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 10:56 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Misschien zijn ze wel heulemaal niet lekker. Met een boel scheefbrand, wanneer ze uberhaubt al trekken. Ik zal het na vanavond wel even laten weten.
Nog een alt gedronken en een paar reibekuchen gegeten op de kerstmarkt dan?

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 10:58 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
habinga22 schreefColon
Misschien zijn ze wel heulemaal niet lekker. Met een boel scheefbrand, wanneer ze uberhaubt al trekken. Ik zal het na vanavond wel even laten weten.
Nog een alt gedronken en een paar reibekuchen gegeten op de kerstmarkt dan?


Die kans zit er bij alle sigaren in. :)
Ik ben zelf niet geweest, iemand anders is richting Dusseldorf gegaan. Denk niet dat hij naar de kerstmarkt is geweest. :D

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 21:19 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Ben nu een 1/2 uurtje onderweg met de JL RE Alemania 2011. En hij is tot nu toe zeer goed. Mild, maar vol smaak. En de trek is veel beter dan hetzelfde formaat van cuaba. Later meer...

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 25 Nov 2011, 23:22 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007, 09:43
BerichtenCOLON 568
WoonplaatsCOLON Enske
Zojuist met respect de JlL RE alemania 2011 te ruste gelegd. Een sigaar met een zeer goede trek en brandeigenschappen. 2 uur genieten. Een sigaar die mild begon, maar steeds voller van smaak werd. Ik dronk er La Trappe tripel bij. Een mooie combi. Deze puro heeft mooie klassieke, pure havaanse tabakssmaken. Naar het eind toe werd ie alleen maar beter. Ondanks de jonge leeftijd nu al zeer goed te roken.

Aan de moderators: moeten deze laatste replies niet verplaats worden?

_________________
"I have as much authority as the Pope, I just don't have as many people who believe it."

George Carlin


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jul 2012, 17:37 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 15 Feb 2012, 22:47
BerichtenCOLON 674
WoonplaatsCOLON Antwerpen
Heb deze afgelopen week ver-ast. ( de ERDM, niet de JL :wink: )

Ik kan me helemaal vinden in Cliff zijn oordeel, je merkt aan het einde dat hij wat jong is.
Ondanks dat heb ik er wel van genoten.
Volgend jaar de volgende.... 8)

_________________
groeten,
Vintage


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 20 Jul 2012, 18:14 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Jul 2012, 19:16
BerichtenCOLON 523
WoonplaatsCOLON Brugge
Ja vind ik ook een hele lekkere :)
Heb er ook al verschillende van gerookt.
Zou misschien ook wel een kistje aanschaffen... Maar financieel gezien wat moeilijk :p
Hopelijk zijn ze nog even te krijgen! :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Nov 2012, 22:31 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
Nu aan het roken, begin wat kruidig, midden wat muffig, einde notig/bloemig.
In het midden had ik een paar trekken dat ik een muffige dominicaan aan het roken was.
Het "nieuwe" is er wel af. Anyway, Partagas 2012 en Upmann 2012 rocken hem de planken af.
Geef deze een 5,8 want vindt het geen "geniet sigaar". Tot zo ver deze zeer uitgebreide review. 8)

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Nov 2012, 23:02 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jan 2009, 21:02
BerichtenCOLON 1454
Bolletje schreefColon
Nu aan het roken, begin wat kruidig, midden wat muffig, einde notig/bloemig.
In het midden had ik een paar trekken dat ik een muffige dominicaan aan het roken was.
Het "nieuwe" is er wel af. Anyway, Partagas 2012 en Upmann 2012 rocken hem de planken af.
Geef deze een 5,8 want vindt het geen "geniet sigaar". Tot zo ver deze zeer uitgebreide review. 8)


Partagas 2012 en upmann 2012 vergelijken met een ERDM is niet echt fair, de ELs zijn maduro wat een hele andere, krachtigere smaak geen (die ik overigens verafschuw, bah, net een dominicaan/cuba mix sigaar, zo ieder zijn smaak), de ERDM is een klasse apart en als je gaat vergelijken kan ook gezegt worden dat de ELs crap zijn als je ze vergelijkt met de nieuwe Cohiba Piramide extra (want dat is wel in alle smaak profielken een ECHTE Cubaan). Nee, de ERDM is geen powerhouse, maar een subtiele smaak met veel room, ceder en een mooie Cubaanse weeigheid in de smaak, maar dat hoeft ook niet altijd. Het is jammer dat sigaren alleen nog maar goed zijn als ze zwaar en krachtig zijn. Komt misschien door de bedorven smaakpalletten van de Nica rokers die op ten duur niks meer proeven :mrgreen: .

Nee, ik bekijk de sigaar als gewone sigaar en vergelkijk hem niet, waarom zou ik.

De sigaar is een fijn staaltje van Cubaanse melkange en misschien geen 10, maar een 5,8 is hij niet waard. ik geef hem een 8+ (beter dan de Diplo2 bolletje :twisted: )

my 2 cents

_________________
Gentlemen, you may smoke.” (ending the long ban on smoking held by Queen Victoria in the early 20th Century) – King Edward VII


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Nov 2012, 23:15 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
CigarJunkie schreefColon
Bolletje schreefColon
Nu aan het roken, begin wat kruidig, midden wat muffig, einde notig/bloemig.
In het midden had ik een paar trekken dat ik een muffige dominicaan aan het roken was.
Het "nieuwe" is er wel af. Anyway, Partagas 2012 en Upmann 2012 rocken hem de planken af.
Geef deze een 5,8 want vindt het geen "geniet sigaar". Tot zo ver deze zeer uitgebreide review. 8)


Partagas 2012 en upmann 2012 vergelijken met een ERDM is niet echt fair, de ELs zijn maduro wat een hele andere, krachtigere smaak geen (die ik overigens verafschuw, bah, net een dominicaan/cuba mix sigaar, zo ieder zijn smaak), de ERDM is een klasse apart en als je gaat vergelijken kan ook gezegt worden dat de ELs crap zijn als je ze vergelijkt met de nieuwe Cohiba Piramide extra (want dat is wel in alle smaak profielken een ECHTE Cubaan). Nee, de ERDM is geen powerhouse, maar een subtiele smaak met veel room, ceder en een mooie Cubaanse weeigheid in de smaak, maar dat hoeft ook niet altijd. Het is jammer dat sigaren alleen nog maar goed zijn als ze zwaar en krachtig zijn. Komt misschien door de bedorven smaakpalletten van de Nica rokers die op ten duur niks meer proeven :mrgreen: .

Nee, ik bekijk de sigaar als gewone sigaar en vergelkijk hem niet, waarom zou ik.

De sigaar is een fijn staaltje van Cubaanse melkange en misschien geen 10, maar een 5,8 is hij niet waard. ik geef hem een 8+ (beter dan de Diplo2 bolletje :twisted: )

my 2 cents


Denk om je bloeddruk. :D Je zegt het zelf al: "zo ieder zijn smaak"
Het gaat me der niet om wat de vergelijking is kwa dekblad, het gaat me er om dat ik een heerlijke Partagas 2012 en H. Upmann 2012 verkies boven een sigaar die me minder bevalt. Jij houd niet van maduro, ik wel. Jij geeft hem een 8+, ik een 5,8. Deal with it biaatsj! :mrgreen:
Nicaraguaneze sigaren rook ik niet meer, vindt er geen reet aan.

Dan rook jij die Paises Bajos, blijven er genoeg over voor mij. :P
Kun je wel komen met de Cahibo - EL vergelijking, maar wellichgt vindt ik die Partagas 2012 wel stukke beter. who knows. Misschien dat ik ooit de kans eens krijg om die pyramide extra(duur) te roken. Misschien in februari.

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 21 Nov 2012, 23:36 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Jan 2009, 21:02
BerichtenCOLON 1454
Bolletje schreefColon
CigarJunkie schreefColon
Bolletje schreefColon
Nu aan het roken, begin wat kruidig, midden wat muffig, einde notig/bloemig.
In het midden had ik een paar trekken dat ik een muffige dominicaan aan het roken was.
Het "nieuwe" is er wel af. Anyway, Partagas 2012 en Upmann 2012 rocken hem de planken af.
Geef deze een 5,8 want vindt het geen "geniet sigaar". Tot zo ver deze zeer uitgebreide review. 8)


Partagas 2012 en upmann 2012 vergelijken met een ERDM is niet echt fair, de ELs zijn maduro wat een hele andere, krachtigere smaak geen (die ik overigens verafschuw, bah, net een dominicaan/cuba mix sigaar, zo ieder zijn smaak), de ERDM is een klasse apart en als je gaat vergelijken kan ook gezegt worden dat de ELs crap zijn als je ze vergelijkt met de nieuwe Cohiba Piramide extra (want dat is wel in alle smaak profielken een ECHTE Cubaan). Nee, de ERDM is geen powerhouse, maar een subtiele smaak met veel room, ceder en een mooie Cubaanse weeigheid in de smaak, maar dat hoeft ook niet altijd. Het is jammer dat sigaren alleen nog maar goed zijn als ze zwaar en krachtig zijn. Komt misschien door de bedorven smaakpalletten van de Nica rokers die op ten duur niks meer proeven :mrgreen: .

Nee, ik bekijk de sigaar als gewone sigaar en vergelkijk hem niet, waarom zou ik.

De sigaar is een fijn staaltje van Cubaanse melkange en misschien geen 10, maar een 5,8 is hij niet waard. ik geef hem een 8+ (beter dan de Diplo2 bolletje :twisted: )

my 2 cents


Denk om je bloeddruk. :D Je zegt het zelf al: "zo ieder zijn smaak"
Het gaat me der niet om wat de vergelijking is kwa dekblad, het gaat me er om dat ik een heerlijke Partagas 2012 en H. Upmann 2012 verkies boven een sigaar die me minder bevalt. Jij houd niet van maduro, ik wel. Jij geeft hem een 8+, ik een 5,8. Deal with it biaatsj! :mrgreen:
Nicaraguaneze sigaren rook ik niet meer, vindt er geen reet aan.

Dan rook jij die Paises Bajos, blijven er genoeg over voor mij. :P
Kun je wel komen met de Cahibo - EL vergelijking, maar wellichgt vindt ik die Partagas 2012 wel stukke beter. who knows. Misschien dat ik ooit de kans eens krijg om die pyramide extra(duur) te roken. Misschien in februari.


Grrrrrrrr......... Hahahaha. Blijft leuk hè dat sparren via een forum. Wanneer zien we elkaar weer een keer dibbes. 15 december was het niet? Gezellig, gaan we ouwenelen over suffe maduro wrappers hele goeie ERDMs. Hahahaha. Tot dan man.

_________________
Gentlemen, you may smoke.” (ending the long ban on smoking held by Queen Victoria in the early 20th Century) – King Edward VII


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 22 Nov 2012, 12:46 
Offline
Sigarenplatform.nl Crew
Sigarenplatform.nl Crew
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 31 Jul 2008, 21:05
BerichtenCOLON 14776
WoonplaatsCOLON Hoevelaken
:mrgreen: Blijft leuk idd haha.
wanneer heb je weer tijd? 15de sowieso naturlich!

_________________
In nomine asbak, aansteker et spiriti puro



Tabakskevers bestellen? Stuur een mailtje!



[i]"Gaat heen en rook Diplomaticos Nr. 2"








http://www.cigarphotogallery.com


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 30 Dec 2012, 14:15 
Offline
Meester
Meester

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2012, 17:23
BerichtenCOLON 631
WoonplaatsCOLON Gent
Paar maanden geleden ook kistje gekocht TAU JUN 11

echter zonder eerst eens een sigaar ' te testen ' ,
gewoon op basis van de goede ervaringen met ERDM Choix Suprême en Coronas De Luxe.

Op de foto pagina 1 zie ik dat hier ook, het witte bandje Habanos, is zonder de
vermelding letters D.O.P.
zijn die mannen in Cuba nu aan het zondigen tegen hun eigen spelregels.


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 46 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.