Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 16:20

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatstCOLON 14 Mei 2011, 21:44 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008, 20:01
BerichtenCOLON 7169
Een van m'n lievelingssigaren. Ideaal voor bij de koffie. Verandert overigens vrij snel van karakter. Dus als je een smaak kwijt denkt te zijn, kan best kloppen.

Lastig kiezen tussen deze en de siglo I.

Partagas shorts binnenkort weer eens proberen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Mei 2011, 22:11 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 14 Dec 2009, 21:33
BerichtenCOLON 934
Een heerlijke koffie/cappucinosigaar. Na een kistje te hebben opgerookt kan ik zeggen dat de RASS voor herhaling vatbaar is.

Fotootje van vorige zomer:

Afbeelding

Krijg er direct zin in!

_________________
Life is good


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Mei 2011, 22:13 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010, 18:44
BerichtenCOLON 882
WoonplaatsCOLON (G)Limburg
Mooie informatieve review San , kan er mij 100 % in (terug)vinden zoals jij ze (RASCC) beschrijft .

_________________
Een sigaar staat voor :
-genieten maar je favorietjes vinden tussen de massa !
-om daarna aan je favorietjes te geraken sta je nergens zonder echte vrienden en goede vakhandelaar(s) die je door dik en dun ondersteunen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Mei 2011, 22:46 
Offline
Churchill
Churchill
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 16 Feb 2011, 08:42
BerichtenCOLON 213
WoonplaatsCOLON Almere
@Claro
CitaatColon

Krijg er direct zin in!


Je moest eens weten, ik was met de review bezig en ik proefde hem gewoon weer!
Wat maakt deze rakkers zo lekker dat ik ( en ik spreek voor meerdere) er gewoon een heleboel moet hebben, ik hoef niet eens veel te roken, gewoon hebbe hebbe hebbe!
Moet ook zeggen voel me soms (lees:heel vaak ) een klein kind in een speelgoed winkel als ik een klimaat kamer binnen stap. [-o<

@ikpatje; thanks, heb je ook wel eens de RA Petit Corona geprobeerd?

San

_________________
" It's another cold day in hell ..."


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Mei 2011, 23:26 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 25 Jul 2010, 17:04
BerichtenCOLON 246
mmm, heb er ook nog eentje liggen, niks dan lof dus ga hem als volgende op de lijst zetten. Kan me niet echt meer herinneren hoe hij smaakt...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 14 Mei 2011, 23:29 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Sep 2010, 18:44
BerichtenCOLON 882
WoonplaatsCOLON (G)Limburg
San312 schreefColon
@Claro
CitaatColon

Krijg er direct zin in!

@ikpatje; thanks, heb je ook wel eens de RA Petit Corona geprobeerd?

San


Nee San , deze is nog niet bij mij gepasseerd. :(

_________________
Een sigaar staat voor :
-genieten maar je favorietjes vinden tussen de massa !
-om daarna aan je favorietjes te geraken sta je nergens zonder echte vrienden en goede vakhandelaar(s) die je door dik en dun ondersteunen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2011, 03:08 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008, 15:23
BerichtenCOLON 843
Ben me door m'n 3e kistje aan het worstelen! Sigaar die standaard in de humi ligt bij mij. Heb helaas nooit een ECHT geagede op aangezien ik ze veel te snel rook. Ben nu aan een 2010 kistje bezig en die roken al heerlijk. Van de week nog een tot de nub gerookt. Heb nog een stuk of 5 uit een TEB08 kistje liggen die ik een beetje probeer te agen, hopelijk kan ik er nog even van af blijven.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2011, 06:30 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 10 Mei 2010, 14:27
BerichtenCOLON 1183
Dit sigaartje heb ik voor het eerst gerookt tijden het platformfeest in februari en ik was gelijk verkocht. Vorige maand heb ik nog drie exemplaren gekocht waarvan er inmiddels twee op zijn. Dit sigaartje is zich langzaam maar zeker aan het nestelen als één van mijn favorieten. Omdat hij zo klein is, hou ik altijd een gevoel van "ik wil meer" hebben....

Ik ben een kleine test aan het doen van sigaren die om en nabij dit maatje zitten. Als ik nu moet kiezen tussen de RASCC, Bolivar petit corona, Partagas shorts, Montecristo No. 5, Montecristo Open Junior en de Cohiba Siglo I dan vind ik de RASCC toch wel de lekkerste.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2011, 13:21 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 02 Jan 2009, 19:29
BerichtenCOLON 2161
WoonplaatsCOLON Veenendaal
Ik had er een in mijn humi zitten en wist niet waar hij vandaan kwam - blijkt dus uit de goodiebag van De Kelle Cigars te komen. Gezien het bovenstaande heb ik 'm vandaag maar eens verast - zalig sigaartje zeg. Waarom wist ik hier niks van? Waarschijnlijk omdat ik het suffix "club" met sigaret-achtige shortfiller-rommel uit Cuba associeer. Grote fout. Hiervan moeten echt een paar kisten naar Veenendaal komen.

_________________
Wordt ook een Cigar Profiler! Kijk snel op http://www.cigarprofiler.org


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2011, 14:06 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Okt 2009, 16:37
BerichtenCOLON 801
WoonplaatsCOLON Gent
CBL schreefColon
Ben me door m'n 3e kistje aan het worstelen! Sigaar die standaard in de humi ligt bij mij. Heb helaas nooit een ECHT geagede op aangezien ik ze veel te snel rook. Ben nu aan een 2010 kistje bezig en die roken al heerlijk. Van de week nog een tot de nub gerookt. Heb nog een stuk of 5 uit een TEB08 kistje liggen die ik een beetje probeer te agen, hopelijk kan ik er nog even van af blijven.



zo heb ik er ook nog eentje liggen
ik had de laatste 3 van bij caron mee, en gisteren dat kistje eens bekeken, en bleek ook een TEB 08 te zijn.
Wel vreemd dat die er al zolang lagen, en dat het daar geen recentere kistjes waren

_________________
HSC De Dijlebrassers: dé studentenclub voor mensen van Mechelen en Leuven die in Gent studeren


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2011, 15:56 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 07 Aug 2008, 15:23
BerichtenCOLON 843
zeke schreefColon
zo heb ik er ook nog eentje liggen
ik had de laatste 3 van bij caron mee, en gisteren dat kistje eens bekeken, en bleek ook een TEB 08 te zijn.
Wel vreemd dat die er al zolang lagen, en dat het daar geen recentere kistjes waren


Volgens mij (weet het niet zeker, maar heb het volgens mij ooit ergens gelezen) worden deze niet zo gek vaak geproduceerd, wel in hele grote kwantiteit, maar niet regelmatig. Mijn kistjes sprongen ook van 2008, naar 2010. Heb ik augustus 2009 een kistje TEB08 gekocht en in september 2010 nog een. Een half jaar later (maart 2011) waren de 2010 kistjes pas verkrijgbaar, maar die zijn nu al minstens zo goed als de 2008 in 2009 was.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 15 Mei 2011, 16:04 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 04 Okt 2009, 16:37
BerichtenCOLON 801
WoonplaatsCOLON Gent
dat verklaart wel wat natuurlijk

_________________
HSC De Dijlebrassers: dé studentenclub voor mensen van Mechelen en Leuven die in Gent studeren


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 1 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.