Sigarenplatform

Het is momenteel 28 Mrt 2024, 17:44

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1




Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 17 Nov 2007, 18:45 
Offline
Churchill
Churchill

GeregistreerdCOLON 15 Jun 2007, 20:45
BerichtenCOLON 253
WoonplaatsCOLON Oss
Ook al een aantal van deze sigaartjes gerookt. Tja, voor 'n euro kun je er natuurlijk niet te veel van verwachten, maar deze sigaar kan me voor een 45 minuten toch behoorlijk bekoren.
Het begint een beetje zoet, daarna lijk ik wat hout te proeven en wat leer. Mijn vriendin vind het echter naar "oude kast" proeven
Sigaar brand behoorlijk goed en recht, maar produceert geen overmatige hoeveelheid rook. Helaas lijkt de sigaar voor het overgrote deel van hetzelfde te proeven. Beetje "tamme" smaak vind ik. Pas op het eind wordt hij wat krachtiger (en naar mijn mening ook wat smaakvoller).
Al met al een prima sigaartje voor die prijs.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 18 Nov 2007, 12:59 
Offline
Grootmeester
Grootmeester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006, 21:56
BerichtenCOLON 485
WoonplaatsCOLON Uden
Vorige week maar eens een paar bundels op de plank gelegd en eens kijken of het wat is.

groeten van ons,


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 24 Nov 2007, 00:56 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007, 20:06
BerichtenCOLON 3012
WoonplaatsCOLON Beringen
Kijk, hier krijg je weer het verhaal van de smaken. J.L. Piedra kan me dus helemaal niet bekoren. Zelfs niet voor dat geld, maar nogmaals ieder zijn zin.

Amateurke!


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 24 Nov 2007, 15:19 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007, 20:06
BerichtenCOLON 3012
WoonplaatsCOLON Beringen
Misschien als ik er echt een keer heel slecht voor zit dat ik me nog eens aan een Jose waag. Maar dan wel met jouw bewering indachtig want anders; Now way!

Amateurke!


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 26 Nov 2007, 01:18 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Nov 2007, 20:06
BerichtenCOLON 3012
WoonplaatsCOLON Beringen
Ok, Fernando. Ik ga er mijne Montecristo n° 5 niet voor laten (Dit is het sigaartje wat ik zowat de hele week rook als ik geen tijd heb voor iets "groter") maar als de gelegenheid zich voordoet wil ik me nog wel eens aan de José wagen. Groeten,

Amateurke!


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 26 Nov 2007, 11:09 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre

GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007, 14:07
BerichtenCOLON 528
WoonplaatsCOLON Winsum
Mwa ze kennen ook gewoon enkel de mc gaan roken! Weet wel waar je aan begint. Maar aan deze dingen zit iig meer smaak dan aan een Olifantje! Je mag ze dan ook NIET vergelijken met een longfiller!

_________________
"Eating and sleeping are the only activities that should be allowed to interrupt a man's enjoyment of his cigar."


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 22 Dec 2007, 15:34 
Na gesprek met Ferdinand op de proeverij zo'n 5-pack aangeschaft voor maar vijf euro. En inderdaad, na vorige zondag er 2 gerookt te hebben in de locale horeca was in niet onaangenaam verrast!
Inderdaad vlakke smaak, maar gaandeweg geen bitterheid of grondsmaak, goede trek ook, uiterlijk mag je bij 1 euro per stuk niet beoordelen. Vraag me af hoe hij rustig thuis zou smaken. Is voor dit geld een redelijke Cubaanse instapsigaar voor de beginner.
6,5.


Omhoog
   
 TitelCOLON
BerichtGeplaatstCOLON 23 Dec 2007, 10:49 
Wat ook zo is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 31 Mei 2008, 13:34 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Aug 2006, 13:31
BerichtenCOLON 2809
WoonplaatsCOLON Barendrecht
Zit er nu eentje weg te werken en Ferdinand heeft geen woord gelogen. Qua uiterlijk is het niet veel inderdaad, maar qua smaak zijn ze best aardig. Merk nu vooral leer, niet zo gek veel pit, dat dan weer niet. In het begin wat zoetig wat nu af en toe nog wat vaag aanwezig is, maar vooral leer. Ik pas dit nog wel aan als 'ie op is. ;)

Edit: Inmiddels is de sigaar zo goed als op. Zoals al eerder omschreven zit er niet echt een ontwikkeling in, maar de smaken die je proeft zijn absoluut prettig.

_________________
When God created man, She was only joking...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 31 Mei 2008, 17:17 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007, 14:03
BerichtenCOLON 6603
Het enigste nadeel dat ik ondervond bij de Piedra conservas is dat je er 2 van de 3 kan weggooien ivm ernstige verstopping.............wordt het toch nog een duur rokertje. :(
Is een andere sigaar ik weet het.


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Dec 2008, 20:28 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Vandaag een 5-pack gekocht. Ik ben benieuwd hoe ze smaken. Deze zomer op een Cubaanse party een groter broertje van gerookt. Weet niet meer welke. Was best aardig, zeker als je de prijs meeneemt.

Er viel me wel iets heel aparts op. De 5-pack koste € 5. Op de site van Tabakado kost dezelfde 5-pack € 5,5. Ik weet niet waarom, misschien zijn ze duurder geworden of hoger accijns.

Maar nu het echt gekke. Ik heb ze kocht bij G. de Graaff in Den Haag. Op de site van G. de Graaff staat alleen de bundel van 25 stuks. Deze kost echter 37,50 ! 5 5-packs zijn aanmerkelijk goedkoper, zelfs bij de duurdere prijs bij Tabakado. 27,50 vs 37,50.

Weet iemand hoe dit komt?

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Dec 2008, 20:30 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 01 Aug 2006, 13:31
BerichtenCOLON 2809
WoonplaatsCOLON Barendrecht
GMac schreefColon
Vandaag een 5-pack gekocht. Ik ben benieuwd hoe ze smaken. Deze zomer op een Cubaanse party een groter broertje van gerookt. Weet niet meer welke. Was best aardig, zeker als je de prijs meeneemt.

Er viel me wel iets heel aparts op. De 5-pack koste € 5. Op de site van Tabakado kost dezelfde 5-pack € 5,5. Ik weet niet waarom, misschien zijn ze duurder geworden of hoger accijns.

Maar nu het echt gekke. Ik heb ze kocht bij G. de Graaff in Den Haag. Op de site van G. de Graaff staat alleen de bundel van 25 stuks. Deze kost echter 37,50 ! 5 5-packs zijn aanmerkelijk goedkoper, zelfs bij de duurdere prijs bij Tabakado. 27,50 vs 37,50.

Weet iemand hoe dit komt?


Geen idee hoe het komt, maar ik kom ook wat verschillen in prijs tegen. Ik heb een bundel van 25 gekocht in Delft voor € 25,-. Echter, toen ik bestelde bij Tabakado was de prijs € 5,50 per 5.

_________________
When God created man, She was only joking...


Laatst gewijzigd door 1 op Loup, in totaal 2 keer gewijzigd.

Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Dec 2008, 20:33 
Offline
Amante del tabacco & comité du cigarre
Amante del tabacco & comité du cigarre
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007, 14:03
BerichtenCOLON 6603
GMac schreefColon
Deze zomer op een Cubaanse party een groter broertje van gerookt. Weet niet meer welke. ?


Hahaha, misschien dezelfde titel maar dan zonder de petit, zou dat kunnen? :D :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Dec 2008, 20:37 
Offline
Professor in de sigarologie
Professor in de sigarologie
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 06 Nov 2008, 20:43
BerichtenCOLON 2851
WoonplaatsCOLON Brugge
Raleigh schreefColon
GMac schreefColon
Deze zomer op een Cubaanse party een groter broertje van gerookt. Weet niet meer welke. ?


Hahaha, misschien dezelfde titel maar dan zonder de petit, zou dat kunnen? :D :D


dat zou wel eens de meest plausibele verklaring kunnen zijn... het echte grote broertje is inderdaad iets duurder

_________________
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg...


Omhoog
   
BerichtGeplaatstCOLON 02 Dec 2008, 20:49 
Offline
Meester
Meester
Gebruikers-avatar

GeregistreerdCOLON 21 Mei 2008, 18:12
BerichtenCOLON 761
WoonplaatsCOLON Rotterdam
Weet iemand of van Dalen ze ook verkoopt? Ik heb ze volgens mij nog nooit gezien.

_________________
Groet,

GMac
_________
The end of a good smoke is a little saddening. In some regard, it's a bit like losing a best friend who had time to sit and listen. ~ ZenWarrior


Omhoog
   
Berichten weergeven van de afgelopenCOLON  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp  Reageren op dit onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn Array Etc/GMT-1


Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: 0 en 0 gasten


U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum
U mag geen reacties plaatsen op onderwerpen in dit forum
U mag uw berichten niet wijzigen in dit forum
U mag uw berichten niet verwijderen in dit forum
U mag geen bijlagen plaatsen in dit forum

Zoeken naarCOLON
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Vertaald door phpBBservice.nl.